Round 10: Grosser Preis Santander von Deutschland

Gestart door Enzo, 16 juli 2012 - 22:51:59

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Vraag me af of het wel werkt nu ze al van de auto gehaald hebben voor de rest van het weekend...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Enzo

Citaat van: gloudiesaurus op 20 juli 2012 - 21:56:05
Vraag me af of het wel werkt nu ze al van de auto gehaald hebben voor de rest van het weekend...

Op papier is het voordeel zeker te meten, maar om het toe te passen op een auto schijnt erg moeilijk te zijn.
Merc begon in 2011 al met het testen van de DDRS, althans de neus van het systeem. Er zal nog een hoop werk in zitten voor Lotus voordat ze uberhaupt een conclussie kunnen trekken. De regen vandaag heeft natuurlijk ook niet echt geholpen, in Budapest gaan ze het opnieuw proberen.

gloudiesaurus

En Mercedes heeft het chassis erop kunnen bouwen... Lotus niet. Wel goed om te zien dat Lotus toch steeds met revolutionaire zaken op de proppen komt  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

robbert

Citaat van: Mark F1gge op 20 juli 2012 - 18:54:27
Citaat van: Folkert op 20 juli 2012 - 17:31:42
Citaat van: Enzo op 20 juli 2012 - 17:16:59
Grosjean en Rosberg 5 plaatsen straf op zondag.
Vraag me af of de versnellingsbak van Schumacher heel is gebleven na zijn uitstapje... :-\
Kamui moet 10 plaatsen terug. Vind ik beetje onzin straf eigenlijk, maar goed  ik kan de race pas volgende week kijken :(

??

ja, als je op dit moment op reis bent, kan men inderdaad maar de race de week erna bekijken. Tenzij je ergens op reis de race kan volgen, maar dan moet de rest van het gezin akkoord zijn

Folkert

Citaat van: Mark F1gge op 20 juli 2012 - 18:54:27
Citaat van: Folkert op 20 juli 2012 - 17:31:42
Citaat van: Enzo op 20 juli 2012 - 17:16:59
Grosjean en Rosberg 5 plaatsen straf op zondag.
Vraag me af of de versnellingsbak van Schumacher heel is gebleven na zijn uitstapje... :-\
Kamui moet 10 plaatsen terug. Vind ik beetje onzin straf eigenlijk, maar goed  ik kan de race pas volgende week kijken :(

??
Zit weer tot  dinsdag ochtend in de nachtdienst. En heb me zelf voor genomen de gp van Hongarije achter elkaar te kijken. Inclusief kwalificaties. Volgende week zondag 5,5 uur achter elkaar genieten :p
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Nu ook vijf plaatsen straf voor Webber na een bakwissel. Gaat lekker dit weekend... ;D

Fabian

Citaat van: Enzo op 21 juli 2012 - 10:55:29
Nu ook vijf plaatsen straf voor Webber na een bakwissel. Gaat lekker dit weekend... ;D
Tja dat kan de race alleen maar leuker maken denk ik.
Overigens noemen ze Hockenheim bij Marussia wat anders, ze hebben er Glockenheim van gemaakt!

Fabian

Hoppa. Narain heeft de snelheid gevonden. Button kan hem niet bijbenen! :P

rafael25


robbert

wat is dat toch met button?? En webber een gridstraf door versnellingsbakwissel. Goed voor Alonso, nu nog de mclarens verslaan en het komt in orde

Matthijs

Citaat van: robbert op 21 juli 2012 - 13:10:00
wat is dat toch met button?? En webber een gridstraf door versnellingsbakwissel. Goed voor Alonso, nu nog de mclarens verslaan en het komt in orde
Het is maar een vrije training he. Button had pech met de regen, normaal is hij natuurlijk niet langzamer dan HRT.

robbert

ja het is zeker, Hamilton zal in die weersomstandigheden de pole halen. Zal moeilijk worden voor alonso om hem te verslaan, hopelijk haalt hij de top 3

Wizard

En toch weer Schumacher die prompt 'scoort' zodra de factor coureur meer gewicht in de schaal legt door omstandigheden. Massa liet weer eens zien waarom Ferrari afscheid gaat nemen van de Braziliaan...

Wizard

Citaat van: robbert op 21 juli 2012 - 14:46:01
ja het is zeker, Hamilton zal in die weersomstandigheden de pole halen. Zal moeilijk worden voor alonso om hem te verslaan, hopelijk haalt hij de top 3

Waarom zal het moeilijk worden? Alonso zet de tijd neer in een ronde waarin hij wordt opgehouden. En zo groot is het gat niet naar Hamilton.

robbert

Citaat van: Wizard op 21 juli 2012 - 14:47:45
Citaat van: robbert op 21 juli 2012 - 14:46:01
ja het is zeker, Hamilton zal in die weersomstandigheden de pole halen. Zal moeilijk worden voor alonso om hem te verslaan, hopelijk haalt hij de top 3

Waarom zal het moeilijk worden? Alonso zet de tijd neer in een ronde waarin hij wordt opgehouden. En zo groot is het gat niet naar Hamilton.

ja maar nu vraagt hij achter een rode vlag, hij zal ook beseffen dat hij niet kan presteren onder die weersomstandigheden. Overwinning zal zeker voor mclaren zijn, ze hebben een zachte band over. En ferrari niet, en die hebben al 2x bewezen dat ze op het eind van de race moeten vertragen omdat hun zachte band al versleten zijn