Round 10: Grosser Preis Santander von Deutschland

Gestart door Enzo, 16 juli 2012 - 22:51:59

« vorige - volgende »


Fabian


Wizard

Je getier en gescheld op de Franse uitzending. Maar ik begrijp dat het voor jou minder grappig is. Maar toch komisch voor mij, als lezer. Sorry, Fabian. Kusje! :P

Fabian

Citaat van: Wizard op 22 juli 2012 - 16:08:20
Je getier en gescheld op de Franse uitzending. Maar ik begrijp dat het voor jou minder grappig is. Maar toch komisch voor mij, als lezer. Sorry, Fabian. Kusje! :P
Hahaa. Het is al goed hoor Wizard. Dat achterlijke volk dat slakken eet heeft geen enkel historisch besef. Niki Lauda komt in beeld en wat krijg ik te zien. Drie aftandse Franse commentatoren die overal op het lichaam kaas hebben zitten dat ze zelf op eten. Dan gaat er nog eentje zitten zwaaien en vervolgens verdwijnen ze godzijdank uit beeld. Krijg je tijdens de race ook nog eens reclames van vier minuten zonder dat je de race op klein scherm kunt zien en vier minuten later moet er tijdens de race weer een sponsor in beeld. Pfff.


Wizard

Wie gaat er ook naar het land der stokbroden op vakantie?

Fabian

Citaat van: Wizard op 22 juli 2012 - 16:14:34
Wie gaat er ook naar het land der stokbroden op vakantie?
Mijn ouders. Ik ging nog een jaar mee om geld te besparen.....
Die ene commentator praatte overigens ook alsof ie zes complete stokbroden had ingeslikt.

Wizard

Misschien had die dat ook. Weet jij veel. Of er zat 'm een stokbrood elders dwars. ;D

Fabian

Citaat van: Wizard op 22 juli 2012 - 16:16:59
Misschien had die dat ook. Weet jij veel. Of er zat 'm een stokbrood elders dwars. ;D
Zou zo maar kunnen. Ik heb me in ieder geval kapot geërgerd aan de Franse uitzending.

Wizard

Ik heb 2 weken geleden naar de Griek moeten kijken. Wat een paniekzaaiers zijn dat zeg. ;) Maar goed, je hebt de race kunnen zien en dat is ook wat waard. Ook zoveel reclames?

Fabian

Citaat van: Wizard op 22 juli 2012 - 16:24:37
Ik heb 2 weken geleden naar de Griek moeten kijken. Wat een paniekzaaiers zijn dat zeg. ;) Maar goed, je hebt de race kunnen zien en dat is ook wat waard. Ook zoveel reclames?
Godzijdank de race kunnen zien. Heb volgens mij vier keer reclame gehad van een minuut of vier/vijf.

Wizard

Gaat nog. Hoewel 4 á5 minuten per reclame is ook veel. In Griekenland hadden ze ook vrij lange reclame en geen splitscreen. Wel maar 3 reclames. Dat valt dan weer mee. Nu heb ik een RSI-duim van het zappen. ;)

Fabian

Citaat van: Wizard op 22 juli 2012 - 16:29:32
Gaat nog. Hoewel 4 á5 minuten per reclame is ook veel. In Griekenland hadden ze ook vrij lange reclame en geen splitscreen. Wel maar 3 reclames. Dat valt dan weer mee. Nu heb ik een RSI-duim van het zappen. ;)
Haha. Ach ja ik heb de race kunnen zien en daar ging het om!

0634

Wat een geleuter trouwens van die Vettel over Hamilton zeg. Die mocht daar gewoon inhalen en deed dat keurig. Dat gejank van die Duitser, schei uit man en hou je snater.

Fabian

Citaat van: Jeroen op 22 juli 2012 - 17:07:08
Wat een geleuter trouwens van die Vettel over Hamilton zeg. Die mocht daar gewoon inhalen en deed dat keurig. Dat gejank van die Duitser, schei uit man en hou je snater.
Na die actie van Hamilton reed Vettel een tijdje alleen maar tegen zichzelf. Toen ging hij vaak erg wijd.