Round 10: Grosser Preis Santander von Deutschland

Gestart door Enzo, 16 juli 2012 - 22:51:59

« vorige - volgende »

Wizard

Hamilton wordt mijn banaan! Willen opgeven vind ik een absolute no go! F1-onwaardig!

Wizard

Citaat van: sanderalonso op 22 juli 2012 - 14:00:25
Citaat van: Wizard op 22 juli 2012 - 13:51:18
Citaat van: sanderalonso op 22 juli 2012 - 13:42:20
Citaat van: Wizard op 22 juli 2012 - 13:41:09
Citaat van: sanderalonso op 22 juli 2012 - 12:42:21
Ik hoop als Alonso fan zijnde dat ze bestraft worden.

Waarom? Als hij wint door Red Bull op de baan te verslaan is een overwinning veel meer waard. Winnen doordat concurenten bestraft worden vind ik anti-racen. Dat druist tegen mijn racehart.

Daar heb je gelijk in, maar ik ben er eerlijk gezegd niet gerust op

Nou, als ik gelijk heb en je het dus met mij eens bent, zou je niet uitspreken dat je hoopt dat Red Bull bestraft wordt zodat Alonso meer kans maakt om te winnen. Ik wil het nog net niet bestempelen als onsportief maar het grenst er wel aan. Als Red Bull een straf zou verdienen, prima dat ze deze dan krijgen, maar als Formule 1 fan die zijn hart laat spreken pleit ik voor zo min mogelijk beïnvloeding van buitenaf.

Hoezo onsportief? Als er echt iets fout's is hoop ik dat se bestraft worden, anders natuurlijk niet. Ik ken niet alle in en out's rond dit onderwerp. Lijkt mij weinig onsportiefs van mijn kant

Dat is wat anders dan als Alonso-fan hopen op een straf. Dat is wat je zegt.

_Makke_

Citaat van: Wizard op 22 juli 2012 - 14:10:18
Hamilton wordt mijn banaan! Willen opgeven vind ik een absolute no go! F1-onwaardig!

Misschien denkt Hamilton wel iets verder na dan jij. 't Heeft geen zin om die motor te mishandelen om 1 of 2 puntjes te halen. Dan kan je beter je motor sparen.

Daarenboven is er ook zoiets als 'ontgoocheling' en 'in het heetst van de strijd'...

SanderD

Citaat van: Wizard op 22 juli 2012 - 14:11:05
Citaat van: sanderalonso op 22 juli 2012 - 14:00:25
Citaat van: Wizard op 22 juli 2012 - 13:51:18
Citaat van: sanderalonso op 22 juli 2012 - 13:42:20
Citaat van: Wizard op 22 juli 2012 - 13:41:09
Citaat van: sanderalonso op 22 juli 2012 - 12:42:21
Ik hoop als Alonso fan zijnde dat ze bestraft worden.

Waarom? Als hij wint door Red Bull op de baan te verslaan is een overwinning veel meer waard. Winnen doordat concurenten bestraft worden vind ik anti-racen. Dat druist tegen mijn racehart.

Daar heb je gelijk in, maar ik ben er eerlijk gezegd niet gerust op

Nou, als ik gelijk heb en je het dus met mij eens bent, zou je niet uitspreken dat je hoopt dat Red Bull bestraft wordt zodat Alonso meer kans maakt om te winnen. Ik wil het nog net niet bestempelen als onsportief maar het grenst er wel aan. Als Red Bull een straf zou verdienen, prima dat ze deze dan krijgen, maar als Formule 1 fan die zijn hart laat spreken pleit ik voor zo min mogelijk beïnvloeding van buitenaf.

Hoezo onsportief? Als er echt iets fout's is hoop ik dat se bestraft worden, anders natuurlijk niet. Ik ken niet alle in en out's rond dit onderwerp. Lijkt mij weinig onsportiefs van mijn kant

Dat is wat anders dan als Alonso-fan hopen op een straf. Dat is wat je zegt.

Mits het volgens de regels is. En zo leek het

Franky R.

Citaat van: Makke op 22 juli 2012 - 14:08:11
Citaat van: Franky R. op 22 juli 2012 - 14:04:44
Massa zonder voorvleugel en een kortstondig gevecht tussen Schumi 1 & 2 [Vettel... :P ]...Maar Alonso knalt er lekker vandoor, zeg!!!

En omdat de raceleiding het niet nodig vond om de SC uit te sturen, reed Hamilton zijn band stuk op die rommel. Good job, guys!


Is dat zo? Dat heeft HAM wel erg veel pech, want er reden toch een paar auto voor hem...Kan hij straks weer bakkeleien met Massa... :P


@Wizard,


Ben het met Makke eens...Als het zo regenen dan zou je gelijk hebben. Maar het is kurkdroog, je rijdt achteraan en je kunt idd. je motor sparen. Dus HAM denkt idd. verder na, ipv blijven rammen met zijn auto.

Wizard

Citaat van: sanderalonso op 22 juli 2012 - 14:12:04
Mits het volgens de regels is. En zo leek het

Nu niet gaan terugkrabbelen. als je roept dat je als Alonso-fan hoopt op een straf voor Red Bull is dat tekenend.

Wizard

Citaat van: Franky R. op 22 juli 2012 - 14:14:35
Ben het met Makke eens...Als het zo regenen dan zou je gelijk hebben. Maar het is kurkdroog, je rijdt achteraan en je kunt idd. je motor sparen. Dus HAM denkt idd. verder na, ipv blijven rammen met zijn auto.

Het is de eerste ronde!!! Kom op nou! Als dit de eindfase van de wedstrijd is, prima. Dan kan ik mij er wat bij voorstellen. Nu niet. Een SC is genoeg om de race volledig open te gooien en McLaren gaat geweldig op deze baan. Alles kan (nu). Dus, moet je bereid zijn om te racen. Ook als het tegenzit. Ik vind dit een zwaktebod van Hamilton.

Button!!!!!!!!!!

_Makke_

Citaat van: Wizard op 22 juli 2012 - 14:15:53
Citaat van: sanderalonso op 22 juli 2012 - 14:12:04
Mits het volgens de regels is. En zo leek het

Nu niet gaan terugkrabbelen. als je roept dat je als Alonso-fan hoopt op een straf voor Red Bull is dat tekenend.

Ja, dat is zeker tekenend. Hij is fan van Alonso, natuurlijk hoopt hij dat Red Bull daar iets mispeuterde en naar achteren gestuurd wordt. Hij (en elke andere fan) wil maar één ding, dat zijn favoriete rijder (of team) wint. Als dat is met pech bij de tegenstand, perfect. Is het zonder pech van de tegenstander, nog perfecter.

SanderD

Citaat van: Wizard op 22 juli 2012 - 14:15:53
Citaat van: sanderalonso op 22 juli 2012 - 14:12:04
Mits het volgens de regels is. En zo leek het

Nu niet gaan terugkrabbelen. als je roept dat je als Alonso-fan hoopt op een straf voor Red Bull is dat tekenend.

Waarom moet je altijd zo dwars doen? Ik hooptte op een straf, omdat zoals de media het zei, er iets illegaals met de Red Bulls was omtrent engine mapping. Als dat uiteindelijk niet het geval was, hoop ik dat niet. Hoe moet ik weten of de media goed of fout zit, ik loop zelf niet in het paddock

Wizard

Citaat van: Makke op 22 juli 2012 - 14:19:51
Citaat van: Wizard op 22 juli 2012 - 14:15:53
Citaat van: sanderalonso op 22 juli 2012 - 14:12:04
Mits het volgens de regels is. En zo leek het

Nu niet gaan terugkrabbelen. als je roept dat je als Alonso-fan hoopt op een straf voor Red Bull is dat tekenend.

Ja, dat is zeker tekenend. Hij is fan van Alonso, natuurlijk hoopt hij dat Red Bull daar iets mispeuterde en naar achteren gestuurd wordt. Hij (en elke andere fan) wil maar één ding, dat zijn favoriete rijder (of team) wint. Als dat is met pech bij de tegenstand, perfect. Is het zonder pech van de tegenstander, nog perfecter.


Dan ben ik de uitzondering. Ik hekel beïnvloedingen die niks te maken hebben met racen. Winnen moet gebeuren aan de hand van racen: Op de baan! Ik hoop vurig dat Alonso wint maar omdat hij de beste/snelste is. Niet omdat de directe concurentie bestraft wordt.

Wizard

Citaat van: sanderalonso op 22 juli 2012 - 14:20:23
Citaat van: Wizard op 22 juli 2012 - 14:15:53
Citaat van: sanderalonso op 22 juli 2012 - 14:12:04
Mits het volgens de regels is. En zo leek het

Nu niet gaan terugkrabbelen. als je roept dat je als Alonso-fan hoopt op een straf voor Red Bull is dat tekenend.

Waarom moet je altijd zo dwars doen? Ik hooptte op een straf, omdat zoals de media het zei, er iets illegaals met de Red Bulls was omtrent engine mapping. Als dat uiteindelijk niet het geval was, hoop ik dat niet. Hoe moet ik weten of de media goed of fout zit, ik loop zelf niet in het paddock

Dat heeft niks te maken met als Alonso-fan hopen op een straf. En ik doe niet dwars, ik geef mijn mening. Zou nogal fraai worden als ik niet mag reageren.

SanderD

Ik stop met deze discussie. Ik weet wat ik zelf met die reactie bedoel, en hoe ik het bedoel. Dan kan je het verkeerd interperteren, maar als je daarna nog steeds dwars gaat doen en de wijsneus uit gaat hangen ben ik er klaar mee

_Makke_

Citaat van: Wizard op 22 juli 2012 - 14:21:46
Citaat van: Makke op 22 juli 2012 - 14:19:51
Citaat van: Wizard op 22 juli 2012 - 14:15:53
Citaat van: sanderalonso op 22 juli 2012 - 14:12:04
Mits het volgens de regels is. En zo leek het

Nu niet gaan terugkrabbelen. als je roept dat je als Alonso-fan hoopt op een straf voor Red Bull is dat tekenend.

Ja, dat is zeker tekenend. Hij is fan van Alonso, natuurlijk hoopt hij dat Red Bull daar iets mispeuterde en naar achteren gestuurd wordt. Hij (en elke andere fan) wil maar één ding, dat zijn favoriete rijder (of team) wint. Als dat is met pech bij de tegenstand, perfect. Is het zonder pech van de tegenstander, nog perfecter.


Dan ben ik de uitzondering. Ik hekel beïnvloedingen die niks te maken hebben met racen. Winnen moet gebeuren aan de hand van racen: Op de baan! Ik hoop vurig dat Alonso wint maar omdat hij de beste/snelste is. Niet omdat de directe concurentie bestraft wordt.

Niets te maken met racen? Een engine map die de regels overtreed heeft volgens mij best wel wat te maken met de race, daar het hun een duidelijk voordeel biedt....

Wizard

Het recht moet zegevieren dat zeker maar dat betekent niet dat ik zit te hopen op een straf voor de rijders die Alonso kunnen bedreigen. Daar zit ik helemaal niet op te wachten zelfs.

SanderD