Gaat Schumacher bijtekenen of niet?

Gestart door Enzo, 12 juli 2012 - 21:17:23

« vorige - volgende »

Should he stay or should he go?

Ja, Schumacher moet blijven!
11 (55%)
Nee, Schumacher moet stoppen!
9 (45%)

Totaal aantal stemmen: 18

rafael25


Wizard


0634

Bild lijkt er vrij zeker van te zijn dat Schumi reeds een nieuw contract heeft getekend of dat het zo goed als rond is. Maar zal Schumacher nou echt veel toekomst zien bij Merc? Met alle respect, maar het is toch weer een uiterst teleurstellend seizoen voor de Duitsers? Die worden volgend jaar ook echt niet zomaar even kampioen. En hoeveel toekomst heeft MS zelf nog. Hoelang kan hij nog wachten? Hij zal echt nog wel een race kunnen winnen, maar als hij 48 is gaat het niet meer lukken...

Figge

Citaat van: Jeroen op 04 augustus 2012 - 08:38:07
Bild lijkt er vrij zeker van te zijn dat Schumi reeds een nieuw contract heeft getekend of dat het zo goed als rond is. Maar zal Schumacher nou echt veel toekomst zien bij Merc? Met alle respect, maar het is toch weer een uiterst teleurstellend seizoen voor de Duitsers? Die worden volgend jaar ook echt niet zomaar even kampioen. En hoeveel toekomst heeft MS zelf nog. Hoelang kan hij nog wachten? Hij zal echt nog wel een race kunnen winnen, maar als hij 48 is gaat het niet meer lukken...

... hoewel dat wel een nieuw record zou zijn ;)

0634

Niet eens. Fagioli won in 1951 op 53-jarige leeftijd de GP van Frankrijk. Moet Schumacher dus nog 10 jaar doorrijden en dan nog eens winnen ;).

De oudste polesitter zou wel kunnen. Dat record staat op naam van Farina op zijn 43e.

Wizard



Enzo

Citaat van: Jeroen op 04 augustus 2012 - 08:38:07
Bild lijkt er vrij zeker van te zijn dat Schumi reeds een nieuw contract heeft getekend of dat het zo goed als rond is. Maar zal Schumacher nou echt veel toekomst zien bij Merc? Met alle respect, maar het is toch weer een uiterst teleurstellend seizoen voor de Duitsers? Die worden volgend jaar ook echt niet zomaar even kampioen. En hoeveel toekomst heeft MS zelf nog. Hoelang kan hij nog wachten? Hij zal echt nog wel een race kunnen winnen, maar als hij 48 is gaat het niet meer lukken...

Nou, Merc is er iig klaar voor om Schum bij te laten tekenen, maar dan het liefst voor 2 jaar.
Schumacher is wat terughoudender, men ik vermoed dat hij zijn kansen op goede resultaten eerst goed wil inschatten.
Daarom wil Schumacher wachten tot oktober met tekenen, om eerst maar eens te zien hoe de ontwikkelingen met Merc zelf gaan.

Wizard


Kootje

#99
Citaat van: Wizard op 13 augustus 2012 - 19:30:07
Citaat van: Jeroen op 04 augustus 2012 - 11:50:25
U bedoelt?

Fangio heeft in 55, 56, 57 geen pole meer gereden? ;)

Toch heeft Jeroen gelijk.
De oudste pole-sitter is toch echt Nino Farina (Oktober '06), echter was hij 47 ipv 43.
Deze pole pakte hij tijdens de GP van Argentiniƫ in Januari '54.

Fangio (Juni '11) behaalde z'n laatste pole op z'n 46e.
Ook deze was tijdens de Argentijnse GP, maar dan die van Januari '58.

T.Nuvolari

#100
Dit weekend werd op de BBC geopperd dat hij niet zou bijtekenen.

Bernie heeft zich in een interview met Eddie Jordan versproken en laten doorschemeren dat Schumacher afscheid neemt na dit seizoen.

[quote["I'm sorry that he's leaving us not being a winner, because he is a winner."[/quote]

Toen jordan er dieper op in wilde gaan, zweeg hij plots in alle aarden en keek met een groot "Did i say that outloud?" gezicht naar de camera.

Schumacher ontkent natuurlijk en zegt dat we moeten wachten tot oktober.


Enzo

Heb de beelden ook gezien. Lastig in te schatten of Bernie nou een grapje maakt of niet.
Ik hoop nog steeds dat ie wel gaat bijtekenen, races zoals afgelopen weekend vertellen mij dat hij het nog kan.
Alleen die verrekte Merc moet sneller... ::)

Matthijs

Ik zou het jammer vinden als hij stopt. Hij kwam van ver, maar lijkt ondanks zijn leeftijd elke race weer beter te worden. Op dit moment vind ik hem op alle fronten beter dan Rosberg die totaal anoniem zijn rondjes rijdt. Als Mercedes nu eens wat competitiever werd...

Franky R.

Citaat van: Enzo op 04 september 2012 - 10:03:48
Heb de beelden ook gezien. Lastig in te schatten of Bernie nou een grapje maakt of niet.
Ik hoop nog steeds dat ie wel gaat bijtekenen, races zoals afgelopen weekend vertellen mij dat hij het nog kan.
Alleen die verrekte Merc moet sneller... ::)


Dat is sowieso onmogelijk...Die ouwe draait als een tol, dus weinigen hebben echt vat op hem. Maar toen hij dat zei, zette hij wel een serieus gezicht op. Dus wie weet?

gloudiesaurus

Citaat van: Matthijs op 04 september 2012 - 10:19:06
Ik zou het jammer vinden als hij stopt. Hij kwam van ver, maar lijkt ondanks zijn leeftijd elke race weer beter te worden. Op dit moment vind ik hem op alle fronten beter dan Rosberg die totaal anoniem zijn rondjes rijdt. Als Mercedes nu eens wat competitiever werd...

Of zou dit komen doordat Mercedes zich helemaal op Schumacher focust? Dat vraag ik me wel eens... Rosberg was dit jaar aan het begin snel, vorig jaar ook, maar zakt dan steeds terug...

Ik zou het sowiezo toejuichen als Schumacher nog een jaar blijft, hij kan het nog, al heb ik de oude onverslaanbare Schumacher nog niet echt gezien. Maar een zevenvoudig wereldkampioen in je veld, dat is toch fantastisch.

En Ecclestone, zijn uitspraken neem ik altijd met een korrel zout. Hij is altijd wel in voor een relletje, alleen maar goed voor de publiciteit  ;)

Ik denk zelf dat Schumacher nog 1 jaar blijft  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is