Man van de race, Silverstone?

Gestart door Enzo, 08 juli 2012 - 16:53:19

« vorige - volgende »

Wie was de man van de race?

Webber
4 (26.7%)
Alonso
2 (13.3%)
Vettel
0 (0%)
Grosjean
7 (46.7%)
Raikonnen
0 (0%)
Massa
1 (6.7%)
Schumacher
1 (6.7%)

Totaal aantal stemmen: 12

Enzo

Mijn stem gaat naar Grosjean! Sterke race en een extra neuswissel en nog steeds een goede finish.

Fabian

Mijn stem is ook voor Grosjean. Geweldige inhaalacties op Rosberg en Button bij het induiken van Maggotts!

SanderD

Grosjean, gevolgt door Webber. Verder een eervolle vermelding voor Massa

Enzo

Citaat van: sanderalonso op 08 juli 2012 - 16:56:27
Grosjean, gevolgt door Webber. Verder een eervolle vermelding voor Massa

Yep, Massa ging eindelijk lekker.
Was ook wel broodnodig...

Franky R.

Ik stem op Alonso...Niet eens de snelste auto op de baan, maar toch nog naar vermogen maximaliseren.


Eervolle vermelding voor Massa, die nu eens een fatsoenlijke GP afwerkte...

Kootje

Ik ga ook voor Grosjean, en wel om de eerder genoemde redenen.


Folkert

Citaat van: Enzo op 08 juli 2012 - 16:53:19
Mijn stem gaat naar Grosjean! Sterke race en een extra neuswissel en nog steeds een goede finish.
Wat ik me afvraag: Die nieuwe neus, welke afstelling heeft de neus en wat mag er wel of niet anders zijn dan de gewisselde neus?
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Citaat van: Folkert op 08 juli 2012 - 17:37:49
Wat ik me afvraag: Die nieuwe neus, welke afstelling heeft de neus

Waarschijnlijk 'n droogweerafstelling.


Citaaten wat mag er wel of niet anders zijn dan de gewisselde neus?

Alles wat je je maar kunt bedenken, zolang het design maar binnen de reglementen valt.
Men is namelijk alleen verplicht de race te starten met de Q afstelling, zodra de race begonnen is kun je weer wijzigen wat je wilt.

0634

Grosjean. Voor het seizoen had ik al hoge verwachtingen en hij is nog beter als dat ik hoopte. Als hij deze lijn doortrekt kan dit een grote meneer gaan worden.

Folkert

Ik denk dat de sterke opmars van Grosjean ook wel beetje te danken is aan de nieuwe vleugel die hij heeft kunnen halen. Zou me namelijk niet verbazen dat die vleugel op droog weer is afgesteld. Maar desondanks goed gereden.

Maar dit keer ga ik voor Massa. Na alle kritiek afgelopen races revancheert hij zich hier heel knap. Eervolle vermelding voor Webber, Grosjean en Lewis(enkel voor het gave gevecht met Alonso.)
Trotse vader van Rosalie(L)

Niels_

Massa eindigde 6 seconden na Alonso denk ik. Om dan te bedenken dat Massa meer dan 10 ronden vast heeft gezeten achter Schumacher, ben ik eigenlijk meer onder de indruk van hem dan van Alonso. Die plaats die hij verloor aan Vettel lag ook puur aan strategie.

Edwin90

Webber, kalm maar berekend. Alonso eigenlijk een koekje van eigen deeg gegeven.  :)

Franky R.

Citaat van: Ńiels op 09 juli 2012 - 03:13:30
Massa eindigde 6 seconden na Alonso denk ik. Om dan te bedenken dat Massa meer dan 10 ronden vast heeft gezeten achter Schumacher, ben ik eigenlijk meer onder de indruk van hem dan van Alonso. Die plaats die hij verloor aan Vettel lag ook puur aan strategie.


Scherp opgemerkt! Massa presteert nu weer naar behoren, maar ik ben benieuwd waarom hij eerder zover wegzakte. Sommigen zeggen dat het aan de auto ligt, maar een goede coureur kan zijn rijstijl erop aanpassen.
Hopelijk horen we snel wat er nu echt veranderd is voor Massa.

0634

Massa presteerde gewoon aardig. Maar dat zou je ook mogen verwachten van een meervoudig racewinnaar. Uiteindelijk geen buitengewone prestatie want hij wordt weer gewoon op zaterdag en zondag afgetroefd door Alonso. Neem dan Webber die zijn hoger geachte teamgenoot gewoon te snel af is. Dan presteer je prima. Massa gewoon goed, niet bijzonder. Althans, dat vind ik dan.