Cijfer voor de race: Silverstone?

Gestart door Enzo, 08 juli 2012 - 16:45:19

« vorige - volgende »

Welk cijfer geef je Silverstone 2012?

10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
0

Enzo

Ik geef het een 6,5, viel mij een beetje tegen.

Fabian

6. Vond het een tegenvallende race alleen de inhaalacties van Grosjean op Rosberg en Button vond ik echt geweldig.

SanderD

Een 5. Als Fernando gewonnen had een 6

KVDracer

Toch een 7 gegeven. Spannend begin van de race met hier en daar wat inhaalacties en dan op het einde toch ook nog mooie inhaalmaneuvers gezien. Juist het middengedeelte van de race was wat langs de saaie kant, maar in het verleden zijn er veel saaiere races geweest.

Franky R.

Ook een zeven.
Er was genoeg drama [Perez, Kobayashi], er werd gevochten [Alonso vs Hamilton] en we hadden een strijd om P1 tussen Alonso en Webber... :)

Kootje

6

Ondanks dat er best wat actie was, had ik moeite om wakker te blijven.
Weet niet waarom, maar de race kon me niet echt boeien vandaag.

Gerard

Een 5.... tegenvalend.. bij vlagen wel leuk, anders had ik een nog lager cijfer gegeven...

0634

6.5. Onderhoudende race. Omdat ik er meer van verwacht had en we geen halve punten kunnen geven heb ik een 6 gestemd.

Edwin90

Een 7. In de jaren 2009/2010 had deze race waarschijnlijk een 8 of 9 gekregen  ;D We zijn verwend.

Sabai

Citaat van: Edwin90 op 09 juli 2012 - 09:37:06
Een 7. In de jaren 2009/2010 had deze race waarschijnlijk een 8 of 9 gekregen  ;D We zijn verwend.

daarom geef ik een 9 . Ik heb eindelijk weer eens een echte wedstrijd gezien zonder invloeden van banden. En de drs zone was ook eindelijk goed. Vond het een top race met een verassend eindr

Enzo

Citaat van: Sabai op 09 juli 2012 - 12:38:02
Citaat van: Edwin90 op 09 juli 2012 - 09:37:06
Een 7. In de jaren 2009/2010 had deze race waarschijnlijk een 8 of 9 gekregen  ;D We zijn verwend.

daarom geef ik een 9 . Ik heb eindelijk weer eens een echte wedstrijd gezien zonder invloeden van banden. En de drs zone was ook eindelijk goed. Vond het een top race met een verassend eindr

Zonder invloed van de banden?? ;D

T.Nuvolari

Een 6,5 (afgerond naar 7) voor deze ouderwetse GP. Net spanning genoeg om wakker te blijven, maar toch weer niet dat beetje extra.

Wizard

Huh, waarom deze lage(re) cijfers? We hebben eindelijk wat we willen: Gevechten om de overwinning! En warempel zijn 'we' nog niet tevreden? Ik heb me wel geammuseerd en genoten van de diverse gevechten op de baan. Derhalve, een 8.

T.Nuvolari

Als Valencia een 9 waard was, kan ik moeilijk een 8 geven voor deze race.

Wizard

Sommige races kun je niet 1 op 1 met elkaar vergelijken. Schoonheid heeft meer facetten. ;)