Banaan van de race, Silverstone?

Gestart door Enzo, 08 juli 2012 - 16:47:33

« vorige - volgende »

Wie was de banaan in Silverstone?

Maldonado
Kobayashi
Button
Rosberg
Perez

0634

Citaat van: Wizard op 09 juli 2012 - 18:18:02
Wizard. Één Z. :D En ja, dit schaar ik niet onder de noemer 'race-incident'. Perez kan er tenslotte niks aan doen.
Perezz.

Folkert

Citaat van: Wizard op 09 juli 2012 - 18:21:19
Citaat van: Kootje op 09 juli 2012 - 16:10:50
Citaat van: Wizard op 09 juli 2012 - 15:37:23
Nou, het was niet simpelweg onderstuur. Zo kun je ieder incident wel wegwuiven. Maldonado probeert zijn lijn te verdedigen maar zit 'te ver' aan de binnenkant waardoor je auto naar buiten loopt. Maldonado had daar gewoon snelheid moeten inboeten om dit te voorkomen maar nam het risico, deed dit niet, kreeg daardoor onderstuur en raakt Perez. Hij neemt daar gewoon teveel snelheid mee om zo te proberen zijn positie te verdedigen. Gewoon zijn schuld hoor. Kan er niks anders van maken.

:o :o :o

Ik snap jou niet meer.  ??? :-\

Ik scheer niet ieder incident over 1 kam. Maldonado verliest de controle over z'n bolide en raakt Perez. Dan kun je makkelijk wijzen. Perez kan hier niks aan doen. Wat anders dan eerder gebeurde met Hamilton. Daar is Hamilton minstens evenveel schuld aan als Maldonado. Twee die strijden om 1 en elkaar geen ruimte bieden. Héél wat anders.
Perez streed natuurlijk niet voor zijn positie nu en was van plan Maldonado te laten gaan?
Volgens mij was het ook zelfs Perez die ging inhalen, maar dat terzijde.
Trotse vader van Rosalie(L)

Figge

Jazeker... Pastor is alweer de banaan. Je ziet het bij hem altijd al mijlen van te voren aankomen. Het is te voorspelbaar bij hem. Schorsingen liggen op de loer ;)

0634

Citaat van: Mark F1gge op 09 juli 2012 - 19:54:07
Jazeker... Pastor is alweer de banaan. Je ziet het bij hem altijd al mijlen van te voren aankomen.
Ha, inderdaad. Ik had toen het duel met Perez begon meteen al zoiets van: o jee, dit gaat mis! En ja hoor...

Folkert

Citaat van: Jeroen op 09 juli 2012 - 21:11:21
Citaat van: Mark F1gge op 09 juli 2012 - 19:54:07
Jazeker... Pastor is alweer de banaan. Je ziet het bij hem altijd al mijlen van te voren aankomen.
Ha, inderdaad. Ik had toen het duel met Perez begon meteen al zoiets van: o jee, dit gaat mis! En ja hoor...

Ha, ik heb nooit tijd bij Pastor. Het gaat zo snel mis bij hem dat het al voorbij is voor je kan kijken.  ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Citaat van: Folkert op 09 juli 2012 - 19:47:04
Perez streed natuurlijk niet voor zijn positie nu en was van plan Maldonado te laten gaan?
Volgens mij was het ook zelfs Perez die ging inhalen, maar dat terzijde.

Euhm, dan nog deed Perez niks verkeerds. Ergens naast rijden is niet per definitie verkeerd. Perez liet meer dan voldoende ruimte en het is Pastor die de controle verliest.

0634

Klopt. Hij liet dusdanig veel ruimte dat als dat niet meer kan, buitenom inhalen voortaan uitgesloten is. Nog meer ruimte geven kan je niet van een rijder verlangen.

KVDracer

Citaat van: Folkert op 09 juli 2012 - 22:35:37
Citaat van: Jeroen op 09 juli 2012 - 21:11:21
Citaat van: Mark F1gge op 09 juli 2012 - 19:54:07
Jazeker... Pastor is alweer de banaan. Je ziet het bij hem altijd al mijlen van te voren aankomen.
Ha, inderdaad. Ik had toen het duel met Perez begon meteen al zoiets van: o jee, dit gaat mis! En ja hoor...

Ha, ik heb nooit tijd bij Pastor. Het gaat zo snel mis bij hem dat het al voorbij is voor je kan kijken.  ;D

Ron Dennis kan nu van hem een kerstvideoboodschap maken zoals 30 jaar geleden met Mansell. "Here comes Pastor and there he go into an another"