Banaan vd race: Valencia 2012

Gestart door Kootje, 24 juni 2012 - 16:29:27

« vorige - volgende »

Wat was de grootste prutser?

Maldonado
5 (20.8%)
Senna
0 (0%)
Kobayashi
1 (4.2%)
Hamilton
6 (25%)
Vergne
11 (45.8%)
Kovalainen
0 (0%)
Ricciardo
0 (0%)
Petrov
0 (0%)
niemand blunderde opzichtig
0 (0%)
iemand anders, namelijk:
1 (4.2%)

Totaal aantal stemmen: 21

Poll gesloten: 08 juli 2012 - 16:29:27

Fabian

Citaat van: Wizard op 24 juni 2012 - 22:43:47
Men zoekt naar vervanging voor Webber uit de Red Bull-vijver. Ben je te licht, kun je gaan. Dus, Vergne zal wel kunnen gaan.
Dan kunnen ze die idd wegsturen. Met dit soort rare momenten ben je totaal ongeschikt voor Red Bull.

Kootje

Nu draai je bewust alles om wat ik zeg Wizzard.
Erg flauw, en daarmee is wat mij betreft deze discussie direct gesloten.

Kootje

Citaat van: Fabian van Tiel op 24 juni 2012 - 22:46:08
Citaat van: Wizard op 24 juni 2012 - 22:43:47
Men zoekt naar vervanging voor Webber uit de Red Bull-vijver. Ben je te licht, kun je gaan. Dus, Vergne zal wel kunnen gaan.
Dan kunnen ze die idd wegsturen. Met dit soort rare momenten ben je totaal ongeschikt voor Red Bull.

Och ..... Vettel mocht ook blijven nadat hij Webber er vanaf kegelde in Turkije.  ;D

Fabian

Citaat van: Kootje op 24 juni 2012 - 22:47:42
Och ..... Vettel mocht ook blijven nadat hij Webber er vanaf kegelde in Turkije.  ;D
Ja dat begrijp ik ook nog steeds niet. Wat zien ze bij Red Bull nou in die Vettel? ;D

Kootje

Geen idee ::)
Zal wel iets met dat vingertje zijn :-\

Fabian

Citaat van: Kootje op 24 juni 2012 - 22:50:07
Geen idee ::)
Zal wel iets met dat vingertje zijn :-\
Ja ik ben er bang voor, want die gozer bakt er niet veel van. ;D ;D

Wizard

Citaat van: Kootje op 24 juni 2012 - 22:46:26
Nu draai je bewust alles om wat ik zeg Wizzard.
Erg flauw, en daarmee is wat mij betreft deze discussie direct gesloten.


Ik mag dan wel chargeren maar in de basis vind ik het 1) onzin om überhaupt een schuldige te willen aanwijzen, 2) om dan alleen het moment van de tocuhé te beoordelen en de argumenten daar op te baseren. Nogmaals, natuurlijk is Maldonado te enthousiast, en natuurlijk is hij ook debet, maar om Hamilton weg te zetten als slachtoffer, het engeltje, en Maldonado volledig te laten opdraaien voor de touché vind ik net wat te veel van het goede.

Wizard

Citaat van: Fabian van Tiel op 24 juni 2012 - 22:46:08
Citaat van: Wizard op 24 juni 2012 - 22:43:47
Men zoekt naar vervanging voor Webber uit de Red Bull-vijver. Ben je te licht, kun je gaan. Dus, Vergne zal wel kunnen gaan.
Dan kunnen ze die idd wegsturen. Met dit soort rare momenten ben je totaal ongeschikt voor Red Bull.

Mwa, Vettel en Webber hebben ook hun rariteiten.

0634

Vergne is natuurlijk niet zover binnen Red Bull gekomen omdat hij na één suffe actie meteen maar weg gestuurd moet worden.

Wizard

Tuurlijk niet. Maar zijn start vond ik enthousiaster dan wat hij nu laat zien.

0634

Geef hem tijd. Het kostte Button iets van 160 races om kampioen te worden geloof ik. ;)

Wizard

Zeker. Zo ken ik, eveneens een Fransman, die in eerste instantie ook geen deuk in een pakje boter reed. Zie hem nu. ;D

Fabian

Citaat van: Wizard op 24 juni 2012 - 23:57:14
Zeker. Zo ken ik, eveneens een Fransman, die in eerste instantie ook geen deuk in een pakje boter reed. Zie hem nu. ;D
Olivier Panis?

Wizard


Fabian