Man vd race: Valencia 2012

Gestart door Kootje, 24 juni 2012 - 16:23:38

« vorige - volgende »

Wie was de beste?

Alonso
21 (84%)
Raikkonen
0 (0%)
Schumacher
2 (8%)
Webber
0 (0%)
Hulkenberg
0 (0%)
Rosberg
0 (0%)
DiResta
0 (0%)
Button
0 (0%)
niemand stak er bovenuit
0 (0%)
iemand anders, namelijk
2 (8%)

Totaal aantal stemmen: 22

Poll gesloten: 08 juli 2012 - 16:23:38

Folkert

#120
Citaat van: sanderalonso op 29 juni 2012 - 13:25:41
Citaat van: Folkert op 29 juni 2012 - 12:32:08
Citaat van: sanderalonso op 29 juni 2012 - 07:11:27
Citaat van: Folkert op 28 juni 2012 - 21:53:47
Citaat van: sanderalonso op 28 juni 2012 - 21:38:32
Laten we alleen niet hopen dat dit een nieuwe reeks fouten heeft ingeleid. Hij is het seizoen goed begonnen, dus het zou zonde zijn
Er is dan ook helemaal geen aanleiding om aann te nemen dat hij een slechte reeks te gemoet gaat. En na 1 crash die niet eens Ijn schuld is dit roepen vind ik beetje onnodig. Ik snap wat je bedoelt, maar laten we nu niet doen als of hij na 1 crash weer elke race met coureurs in de vangrail hangt.

Doe ik dat dan? Ik snap je punt niet
Nou ja je vond het nodig even te zeggen dat hij hopelijk geen slechte reeks weer zou krijgen. Als of het standaard is dat Lewis in een jaar slechte reeksen heeft.
Zou beetje het zelfde zijn als ik zou zeggen: laten we hopen dat Alonso niet weer gaat miepen en zeuren als hij word verslagen in het kampioenschap en gaat roepen dat het team hem tegenwerkt.

??????

Ik zeg toch ook niet dat ik het verwacht? Het zou zomaar kunnen gebeuren, maar ik verwacht het niet. De vergelijking met Alonso snap ik ook niet.
Nou ja zo kwam het wel over bij mij. Hopen doe je als er een kans bestaat dat het fout gaat. En er is nu geen reden om aan te nemen dat Hamilton nu een aantal races zou crashen. Zeker niet nu hij er gewoon bruut word uit gereden door een onoplettende en roekeloze rijder dit jaar.

Nou ja Alonso roept al van af China 2006 wel iets negatiefs over het team, teamgenoot of andere mensen als het WK verkeerd gaat of verkeerd dreigt te gaan. 2010 was het Petrov, 2007 was het Lewis en Mclaren, 2006 zou Renault hem hebben tegen gewerkt.
Alonso is nu goed bezig, ik HOOP maar dat hij niet Ferrari de schuld gaat geven als hij aan het eind de titel mist.
De vergelijking is, dat het in beide gevallen nergens over gaat namelijk.  ;)
Trotse vader van Rosalie(L)

SanderD

Citaat van: Folkert op 29 juni 2012 - 13:46:50
Citaat van: sanderalonso op 29 juni 2012 - 13:25:41
Citaat van: Folkert op 29 juni 2012 - 12:32:08
Citaat van: sanderalonso op 29 juni 2012 - 07:11:27
Citaat van: Folkert op 28 juni 2012 - 21:53:47
Citaat van: sanderalonso op 28 juni 2012 - 21:38:32
Laten we alleen niet hopen dat dit een nieuwe reeks fouten heeft ingeleid. Hij is het seizoen goed begonnen, dus het zou zonde zijn
Er is dan ook helemaal geen aanleiding om aann te nemen dat hij een slechte reeks te gemoet gaat. En na 1 crash die niet eens Ijn schuld is dit roepen vind ik beetje onnodig. Ik snap wat je bedoelt, maar laten we nu niet doen als of hij na 1 crash weer elke race met coureurs in de vangrail hangt.

Doe ik dat dan? Ik snap je punt niet
Nou ja je vond het nodig even te zeggen dat hij hopelijk geen slechte reeks weer zou krijgen. Als of het standaard is dat Lewis in een jaar slechte reeksen heeft.
Zou beetje het zelfde zijn als ik zou zeggen: laten we hopen dat Alonso niet weer gaat miepen en zeuren als hij word verslagen in het kampioenschap en gaat roepen dat het team hem tegenwerkt.

??????

Ik zeg toch ook niet dat ik het verwacht? Het zou zomaar kunnen gebeuren, maar ik verwacht het niet. De vergelijking met Alonso snap ik ook niet.
Nou ja zo kwam het wel over bij mij. Hopen doe je als er een kans bestaat dat het fout gaat. En er is nu geen reden om aan te nemen dat Hamilton nu een aantal races zou crashen. Zeker niet nu hij er gewoon bruut word uit gereden door een onoplettende en roekeloze rijder dit jaar.

Nou ja Alonso roept al van af China 2006 wel iets negatiefs over het team, teamgenoot of andere mensen als het WK verkeerd gaat of verkeerd dreigt te gaan. 2010 was het Petrov, 2007 was het Lewis en Mclaren, 2006 zou Renault hem hebben tegen gewerkt.
Alonso is nu goed bezig, ik HOOP maar dat hij niet Ferrari de schuld gaat geven als hij aan het eind de titel mist.
De vergelijking is, dat het in beide gevallen nergens over gaat namelijk.  ;)

Ik kan mij ook Renault anno 2008, 2009 herinneren, en toen zeurde hij ook niet dat hij een slechte wagen had maar deed hij ook gewoon wat van hem verwacht werd.

Folkert

Ik kan me ook 2007 tot 2010 waarin hij geen reeks crashes had.
Trotse vader van Rosalie(L)

SanderD

Daar heb ik het toch niet over? Ik begrijp het hele nut van deze discussie niet.

Ik zeg alleen maar dat ik hoop dat dit geen nieuwe reeks crashes inleid. Dat jij er dan weer andere coureurs bij gaat pakken wat er helemaal niks mee te maken heeft.

Kootje

Heren,

Zullen we deze even laten voor wat het is?
Dit gaat namelijk weer helemaal nergens over, en nergens heen.
Het enige wat dit doet is 'n hoop irritaties opwekken bij jullie, mij en de overige forumgasten.

BVD,
Erik Koot (red.)

SanderD


Folkert

Citaat van: sanderalonso op 29 juni 2012 - 15:51:00
Daar heb ik het toch niet over? Ik begrijp het hele nut van deze discussie niet.

Ik zeg alleen maar dat ik hoop dat dit geen nieuwe reeks crashes inleid. Dat jij er dan weer andere coureurs bij gaat pakken wat er helemaal niks mee te maken heeft.
Ik begreep de nut van de opmerking ook niet en die andere coureurs haalde ik er alleen bij om te laten zien hoe niets zeggend de opmerking was ;)

Jij begreep de link niet tussen van de vergelijking, ik begreep de opmerking niet dat je hoopt dat Lewis niet weer een nieuwe reeks crashes te gemoed gaat. :)

iaw, we zeiden allebei iets nutteloos. :P
Trotse vader van Rosalie(L)