Ronde 8: Grote Prijs van Europa

Gestart door Kootje, 20 juni 2012 - 16:41:21

« vorige - volgende »

Folkert

Wat ik me net ineens realiseer: Senna had gister heel goed resultaat kunnen halen. Was hij niet in de rondte getikt en extra pitstop gemaakt, was hij denk ik toch heel stuk verder naar voren gekomen. Zonde, hij had een goed resultaat kunnen gebruiken.
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: Fabian van Tiel op 26 juni 2012 - 17:52:08
Vergne moet zijn boete van 25.000 euro zelf betalen. Ik denk dat ie wel zal leren van zijn fout!


Idd. opvallend, want meestal betaalt het team. Kennelijk is men bij STR er ook mee eens dat zijn move ronduit achterlijk was.

0634

Hoezo eigenlijk? De SC was volgens Marko toch totaal onnodig? Dan kan het nooit erg zijn wat Vergne deed.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 27 juni 2012 - 19:11:22
Hoezo eigenlijk? De SC was volgens Marko toch totaal onnodig? Dan kan het nooit erg zijn wat Vergne deed.


Zeg dat maar tegen Heikki...(en wees voorbereid om hard weg te hollen)... :P

Fabian

Citaat van: Jeroen op 27 juni 2012 - 19:11:22
Hoezo eigenlijk? De SC was volgens Marko toch totaal onnodig? Dan kan het nooit erg zijn wat Vergne deed.
Kon Marko het weer niet verdragen om een dagje niet in de media te komen. Die man klets soms ook een eind weg.

robbert

Citaat van: Fabian van Tiel op 28 juni 2012 - 01:25:28
Citaat van: Jeroen op 27 juni 2012 - 19:11:22
Hoezo eigenlijk? De SC was volgens Marko toch totaal onnodig? Dan kan het nooit erg zijn wat Vergne deed.
Kon Marko het weer niet verdragen om een dagje niet in de media te komen. Die man klets soms ook een eind weg.

hij kan blijkbaar niet tegen zijn verlies. Een zieligaard

Fabian

Citaat van: robbert op 28 juni 2012 - 07:08:52
hij kan blijkbaar niet tegen zijn verlies. Een zieligaard
Pff. Die man kan beter een keertje zijn mond houden...

Folkert

http://f1totaal.nl/nieuws-mainmenu-30/9403-marko-niet-renault-maar-italiaanse-toeleverancier-.html
En hoe zou dat nou komen? Niet door de dominantie, maar door rare opmerkingen te maken beste Marko.
Laten we hopen trouwens dat Valencia net als China een eenmalige dominantie was.
Trotse vader van Rosalie(L)

gloudiesaurus

Citaat van: Fabian van Tiel op 28 juni 2012 - 01:25:28
Citaat van: Jeroen op 27 juni 2012 - 19:11:22
Hoezo eigenlijk? De SC was volgens Marko toch totaal onnodig? Dan kan het nooit erg zijn wat Vergne deed.
Kon Marko het weer niet verdragen om een dagje niet in de media te komen. Die man klets soms ook een eind weg.

Ik snap niet wat STR met die man doet, het is echt een hark. Visie heeft hij ook niet... In plaats van dat hij zijn coureurs helpt kraakt hij ze altijd publiekelijk af.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

#399
Citaat van: gloudiesaurus op 28 juni 2012 - 23:20:20
Citaat van: Fabian van Tiel op 28 juni 2012 - 01:25:28
Citaat van: Jeroen op 27 juni 2012 - 19:11:22
Hoezo eigenlijk? De SC was volgens Marko toch totaal onnodig? Dan kan het nooit erg zijn wat Vergne deed.
Kon Marko het weer niet verdragen om een dagje niet in de media te komen. Die man klets soms ook een eind weg.

Ik snap niet wat STR met die man doet, het is echt een hark. Visie heeft hij ook niet... In plaats van dat hij zijn coureurs helpt kraakt hij ze altijd publiekelijk af.


Helemaal mee eens, Peter!
En dan durft Helmut nog te gaan huilen, als Whitmarsh hem een goedendag wenst?! WTF?! ???


http://www.gppits.net/nieuws/helmut_marko_paranoide/