Banaan vd race: Valencia 2012

Gestart door Kootje, 24 juni 2012 - 16:29:27

« vorige - volgende »

Wat was de grootste prutser?

Maldonado
5 (20.8%)
Senna
0 (0%)
Kobayashi
1 (4.2%)
Hamilton
6 (25%)
Vergne
11 (45.8%)
Kovalainen
0 (0%)
Ricciardo
0 (0%)
Petrov
0 (0%)
niemand blunderde opzichtig
0 (0%)
iemand anders, namelijk:
1 (4.2%)

Totaal aantal stemmen: 21

Poll gesloten: 08 juli 2012 - 16:29:27

Folkert

Citaat van: Wizard op 25 juni 2012 - 21:20:05
Exact hetgeen wat ik Hamilton verwijt. Ik word zelfs bijgestaan door Whitmarsh zelf. ;)
Maar hij zegt wel duidelijk dat het achteraf beter was geweest. Hij laat zich nou niet echt heel negatief of boos uit over Hamilton. Hij is voornamelijk niet happy met hoe Maldonado te keer ging.

al moet ik wel toegeven dat het verstandiger was Pastor gewoon te laten gaan. En moet heel stiekem wel beetje toegeven dat ik de actie ergens wel stoer vond, al ging hij in het 2de deel te ver. Ik baal, maar heb ook genoten.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Whitmarsh zal openlijk ook niet boos worden op Lewis natuurlijk. Hooguit genuanceerde kritiek.

Franky R.

Citaat van: Folkert op 26 juni 2012 - 12:12:48
Citaat van: Wizard op 25 juni 2012 - 21:20:05
Exact hetgeen wat ik Hamilton verwijt. Ik word zelfs bijgestaan door Whitmarsh zelf. ;)
Maar hij zegt wel duidelijk dat het achteraf beter was geweest. Hij laat zich nou niet echt heel negatief of boos uit over Hamilton. Hij is voornamelijk niet happy met hoe Maldonado te keer ging.

al moet ik wel toegeven dat het verstandiger was Pastor gewoon te laten gaan. En moet heel stiekem wel beetje toegeven dat ik de actie ergens wel stoer vond, al ging hij in het 2de deel te ver. Ik baal, maar heb ook genoten.


Klopt, Whitmarsh had vorig jaar gezegd dat Hamilton nu eenmaal is zoals hij is...Wizard leest nu wat hij wil lezen. Martin zegt heel duidelijk dat Lewis eerder ook verdedigde tegenover Grosjean en Kimi en dat hij niet vond dat Lewis dat anders aanpakte dan tegenover Pastor.


Het enige verschil was nu dat zijn banden eraan waren en dat Lewis niet kon anticiperen op een domme move van Pastor Maldonado.


@Jeroen,


Tja, Whitmarsh heeft dan ook nog wat werk voor de boeg qua pitstops... :P

Folkert

Citaat van: Jeroen op 26 juni 2012 - 12:37:15
Whitmarsh zal openlijk ook niet boos worden op Lewis natuurlijk. Hooguit genuanceerde kritiek.
Klopt, maar naar aanleiding van het interview kan je niet afleiden dat Martin het direct bij Lewis legt. Als hij Lewis schuldig vond, had hij eerder gezegd dat het een race incident was en niet Pastor aangewezen als schuldige.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Hij zegt niet dat Lewis schuldig is, dat zegt niemand trouwens, wel laat hij enigszins doorschemeren dat iets terughoudender rijden beter was geweest.

Wizard

Citaat van: Folkert op 26 juni 2012 - 12:12:48
Maar hij zegt wel duidelijk dat het achteraf beter was geweest. Hij laat zich nou niet echt heel negatief of boos uit over Hamilton. Hij is voornamelijk niet happy met hoe Maldonado te keer ging.

Nogal wiedes dat hij Hamilton niet tot op z'n schoenveters gaat affikken hé en hij een diplomatieke draai aan zijn verhaal geeft. Daarvoor ben je een team.

Citaatal moet ik wel toegeven dat het verstandiger was Pastor gewoon te laten gaan. En moet heel stiekem wel beetje toegeven dat ik de actie ergens wel stoer vond, al ging hij in het 2de deel te ver. Ik baal, maar heb ook genoten.

Ik ook. Dubbel gevoel.

Wizard

Citaat van: Franky R. op 26 juni 2012 - 12:42:37
Klopt, Whitmarsh had vorig jaar gezegd dat Hamilton nu eenmaal is zoals hij is...Wizard leest nu wat hij wil lezen. Martin zegt heel duidelijk dat Lewis eerder ook verdedigde tegenover Grosjean en Kimi en dat hij niet vond dat Lewis dat anders aanpakte dan tegenover Pastor.

Volgens mij lees je wat je wilt lezen of citeer je nu bewust erg selectief. Want, Martin Whitmarsh had ook kritiek en zei dat Hamilton er beter mee had kunnen omgaan. Datzelfde heb ik ook uitgesproken.

0634

Citaat van: Folkert op 26 juni 2012 - 12:12:48
al moet ik wel toegeven dat het verstandiger was Pastor gewoon te laten gaan. En moet heel stiekem wel beetje toegeven dat ik de actie ergens wel stoer vond, al ging hij in het 2de deel te ver. Ik baal, maar heb ook genoten.
Dat laatste zeker. Hoe ze wiel aan wiel door bocht twee (?) gingen was top! Genieten inderdaad.

Franky R.

Citaat van: Wizard op 26 juni 2012 - 21:47:20
Citaat van: Franky R. op 26 juni 2012 - 12:42:37
Klopt, Whitmarsh had vorig jaar gezegd dat Hamilton nu eenmaal is zoals hij is...Wizard leest nu wat hij wil lezen. Martin zegt heel duidelijk dat Lewis eerder ook verdedigde tegenover Grosjean en Kimi en dat hij niet vond dat Lewis dat anders aanpakte dan tegenover Pastor.

Volgens mij lees je wat je wilt lezen of citeer je nu bewust erg selectief. Want, Martin Whitmarsh had ook kritiek en zei dat Hamilton er beter mee had kunnen omgaan. Datzelfde heb ik ook uitgesproken.


Nee, dat heeft Whitmarsh niet gezegd...Hij legde eveneens de schuld bij Pastor. Jij zei toen alleen maar dat Whitmarsh het met je eens was, dus ook dat Pastor de schuld draagt?




Wizard

Dat heeft Whitmarsh wel gezegd. En hij heeft ook de schuld bij Maldonado gelegd.

Franky R.

Citaat van: Wizard op 27 juni 2012 - 00:49:14
Dat heeft Whitmarsh wel gezegd. En hij heeft ook de schuld bij Maldonado gelegd.


Ja, dus? Jij zei toch dat Pastor niet voor de volle 100% schuld had? Martin vindt van wel en ik ben het ermee eens.


Tevens 'vergeet' je dat ik weldegelijk onnodig vond van Lewis om zo te verdedigen. Alle kritiek op Lewis vindt ik trouwens nietszeggend, want op Canada wachtte hij wel tot de DRS-zone voordat hij Alonso pakte. Hij had dat makkelijk eerder een poging kunnen wagen, maar nu wordt hij als een soort 'hersenloze gek' omschreven...[niet per se door jou, wizard]...

Folkert

Ik snap de kritiek ook niet. Er word nu net gedaan als of Lewis altijd hersenloos rond rijd en nooit eieren voor zijn geld kiest en voor de punten gaat. Want dat gaat hij wel. : China, Spanje, Bahrein zijn alle 3 races waar hij zeer verstandig rijd, maar in Bahrein krijgt hij weer de wind van voren, onderandere door Wizard. Daar had hij veel meer moeten aanvallen en liet hij volgens velen niets zien. En nu doet hij het een keer is het weer niet goed.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Citaat van: Franky R. op 27 juni 2012 - 13:15:19
Ja, dus? Jij zei toch dat Pastor niet voor de volle 100% schuld had? Martin vindt van wel en ik ben het ermee eens.

Natuurlijk gaat Whitmarsh geen slapende honden wakker maken dan wel Hamilton publiekelijk aan de schandpaal nagelen omdat hij eens een scheve schaats rijdt. Zolang er ruimte is, zullen teambazen deze benutten. Lijkt me ook vrij logisch.

CitaatTevens 'vergeet' je dat ik weldegelijk onnodig vond van Lewis om zo te verdedigen. Alle kritiek op Lewis vindt ik trouwens nietszeggend, want op Canada wachtte hij wel tot de DRS-zone voordat hij Alonso pakte. Hij had dat makkelijk eerder een poging kunnen wagen, maar nu wordt hij als een soort 'hersenloze gek' omschreven...[niet per se door jou, wizard]...

Dat zou inderdaad onterecht zijn. Hamilton rijdt een prima seizoen en het kan niet alle dagen kerst zijn.

Franky R.

Citaat van: Wizard op 27 juni 2012 - 19:37:30


CitaatTevens 'vergeet' je dat ik weldegelijk onnodig vond van Lewis om zo te verdedigen. Alle kritiek op Lewis vindt ik trouwens nietszeggend, want op Canada wachtte hij wel tot de DRS-zone voordat hij Alonso pakte. Hij had dat makkelijk eerder een poging kunnen wagen, maar nu wordt hij als een soort 'hersenloze gek' omschreven...[niet per se door jou, wizard]...

Dat zou inderdaad onterecht zijn. Hamilton rijdt een prima seizoen en het kan niet alle dagen kerst zijn.


Ok,
Dan zijn we uitgepraat hierover, want mee kan ik er niet over zeggen... :)