Ronde 8: Grote Prijs van Europa

Gestart door Kootje, 20 juni 2012 - 16:41:21

« vorige - volgende »

0634

Citaat van: Danny91 op 24 juni 2012 - 19:52:42
ook grappig dat het podium werd bezet door (ex) ferrari coureurs  :D
Inderdaad. Welkom trouwens :)

Enzo

Citaat van: Danny91 op 24 juni 2012 - 19:52:42
ook grappig dat het podium werd bezet door (ex) ferrari coureurs  :D

Yep, dit zijn de drie grote namen van de afgelopen 2 decennia.
Heerlijk podium, al had de volgorde van mij anders gemogen... ;)

Welkom op de Pits Danny91!

Wizard

Welke grote namen? Kimi stond er toch op? :P

0634

Tja, Hakkinen vind ik een grotere naam, van Kimi ben ik niet zo onder de indruk, maar ieder zijn mening daarover.

Enzo

Citaat van: Jeroen op 24 juni 2012 - 20:07:21
Tja, Hakkinen vind ik een grotere naam, van Kimi ben ik niet zo onder de indruk, maar ieder zijn mening daarover.

Ja, dat is waar Hakkinen is een grotere naam dan Kimi.
Maar Kimi in zijn McLaren tijd was ook bloedje snel en zeker boven gemiddeld.
Ach, vind het gewoon een mooi podium.  :)

Gerard

#320
Er zijn aardig wat straffen uitgedeeld na de race, maar niet voor Schumi.. ??? DRS gebruiken waar geel hangt... mag toch nie??? Ik gun hem het podium na alle pech hoor, begrijp me niet verkeerd.maar ik vindt het vreemd

Enzo

Citaat van: Gerard op 24 juni 2012 - 20:19:22
Er ziojn aardig wat straffen uitgedeeld na de race, maar niet vor Schumi.. ??? DRS gebruiken waar geel hangt... mag toch nie???

Dat mag wel, zolang je maar duidelijk van je gas af gaat.  ;)

Danny91

Citaat van: Gerard op 24 juni 2012 - 20:19:22
Er ziojn aardig wat straffen uitgedeeld na de race, maar niet vor Schumi.. ??? DRS gebruiken waar geel hangt... mag toch nie???

Martin Brundle zei het op sky, dat schumacher drs gebruikte bij het begin van het rechte stuk. En vertraagde/drs uitschakelde daar waar effectief de gele vlaggen werden gezwaaid.

Fabian

In de herhaling van RTL kon je zien dat Schumacher zijn DRS niet gebruikte toen de gele vlaggen in beeld kwamen. Dus dat lijkt me terecht dat hij geen straf heeft gekregen.

Welkom op de Pits Danny91!

Gerard

Citaat van: Makke op 24 juni 2012 - 19:44:01
Citaat van: Enzo op 24 juni 2012 - 19:41:19
Geen straf voor Schumacher!  8)
Dit podium was trouwens een "trip down memory lane!"
7 jaar geleden stonden deze kampioenen ook al naast elkaar.


Raikkonen was toch iets vrolijker dan 7jaar geleden blijkbaar.

;D COOL!!!!

McLaren_über_alles

Ongezien trouwens hoe:
1. LH de pech maar blijft opstapelen (vooral in de pitstops, terwijl die bij Button wel telkens vlekkeloos gaan).
2. Alles zo in z'n plooi viel/valt voor Alonso, net als bij z'n eerste overwinning van het seizoen toruwens (mislukte pitstop LH, SC, uitvallen Vettel, uitvallen Grosjean,...).
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

0634

Citaat van: Enzo op 24 juni 2012 - 20:15:27
Citaat van: Jeroen op 24 juni 2012 - 20:07:21
Tja, Hakkinen vind ik een grotere naam, van Kimi ben ik niet zo onder de indruk, maar ieder zijn mening daarover.

Ja, dat is waar Hakkinen is een grotere naam dan Kimi.
Maar Kimi in zijn McLaren tijd was ook bloedje snel en zeker boven gemiddeld.
Ach, vind het gewoon een mooi podium.  :)
Dat is het zeker. Tien titels zelfs. Lijkt me een record.

Zou nog beter kunnen als Vettel Kimi van het podium verdringd.

0634

Citaat van: Danny91 op 24 juni 2012 - 20:23:51
Citaat van: Gerard op 24 juni 2012 - 20:19:22
Er ziojn aardig wat straffen uitgedeeld na de race, maar niet vor Schumi.. ??? DRS gebruiken waar geel hangt... mag toch nie???

Martin Brundle zei het op sky, dat schumacher drs gebruikte bij het begin van het rechte stuk. En vertraagde/drs uitschakelde daar waar effectief de gele vlaggen werden gezwaaid.

Schumacher wordt NIET bestraft, volgens de FB van Button.

Fabian

Citaat van: Jeroen op 24 juni 2012 - 20:42:10
Citaat van: Danny91 op 24 juni 2012 - 20:23:51
Citaat van: Gerard op 24 juni 2012 - 20:19:22
Er ziojn aardig wat straffen uitgedeeld na de race, maar niet vor Schumi.. ??? DRS gebruiken waar geel hangt... mag toch nie???

Martin Brundle zei het op sky, dat schumacher drs gebruikte bij het begin van he
t rechte stuk. En vertraagde/drs uitschakelde daar waar effectief de gele vlaggen werden gezwaaid.

Schumacher wordt NIET bestraft, volgens de FB van Button.
Nope Schumacher wordt niet bestraft: http://www.gppits.net/nieuws/straffen_na_afloop_gp_van_europa/

Wizard