Ronde 8: Grote Prijs van Europa

Gestart door Kootje, 20 juni 2012 - 16:41:21

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Wizard op 24 juni 2012 - 17:09:24

Logisch dat Maldonado zijn weg weer wilt vervolgen nadat hij gedwongen er naast rijdt. Het is Lewis die daar geen ruimte laat en vol instuurt hoor. Maldonado kan daar niet zomaar ineens stoppen met bestaan. En een straf, kom kom. Ze zijn beide voldoende gestraft. ;)


Vreemd, want Lewis werd na Monaco 2011 wel bestraft... ??? ...En ik dacht dat de stewards kijken naar de mate van preventie. Pastor had kunnen liften, want hij reed op dat moment niet op de baan.
Dus het is dan niet logisch om meteen de weg te vervolgens als er geen ruimte is [nog los van het feit dat er wel ruimte was om te ontwijken]... ::)

0634

Citaat van: maartenf1 op 24 juni 2012 - 16:32:16
Hamilton fans, zulk roekeloos rijgedrag zie ik Alonso Raikkonen of Vettel toch zelden maken.
Herinnert me aan de haat verhouding met Massa van afgelopen jaar.
Was helemaal niet roekeloos man. Onnodig maar niet roekeloos.

0634

Citaat van: Fabian van Tiel op 24 juni 2012 - 16:44:06
Citaat van: rafael25 op 24 juni 2012 - 16:40:20
Maldonado, oprotten. >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(
Nou nou nou. Maldonado zag een podiumplaats dichtbij komen en ging ervoor. Wat mij betreft een race ongeval waarbij beide fout zaten, maar Hamilton zou beter moeten weten en Maldonado gewoon moeten laten gaan. Zijn banden waren op en Hamilton wilde zijn positie niet afgeven. Logisch, maar Maldonado was er toch nog wel voorbij gegaan denk ik. Lewis had geen grip meer.

Goed samengevat.

Wizard

Citaat van: Franky R. op 24 juni 2012 - 17:22:19
Vreemd, want Lewis werd na Monaco 2011 wel bestraft... ??? ...En ik dacht dat de stewards kijken naar de mate van preventie. Pastor had kunnen liften, want hij reed op dat moment niet op de baan.
Dus het is dan niet logisch om meteen de weg te vervolgens als er geen ruimte is [nog los van het feit dat er wel ruimte was om te ontwijken]... ::)

Mwa, Hamilton was in Monaco [2011] de hele race al vrij wild aan het rijden. Dan wordt het een optelsom. Los daarvan vond ik de straf toen ook niet helemaal terecht. Kon hem begrijpen, ze konden hem geven, maar vond het onnodig. Nu ook! Trouwens, waarom krijgt Massa een gridstraf? Of heb ik dit verkeerd begrepen?

Franky R.

Citaat van: Wizard op 24 juni 2012 - 17:27:14
Citaat van: Franky R. op 24 juni 2012 - 17:22:19
Vreemd, want Lewis werd na Monaco 2011 wel bestraft... ??? ...En ik dacht dat de stewards kijken naar de mate van preventie. Pastor had kunnen liften, want hij reed op dat moment niet op de baan.
Dus het is dan niet logisch om meteen de weg te vervolgens als er geen ruimte is [nog los van het feit dat er wel ruimte was om te ontwijken]... ::)


Mwa, Hamilton was in Monaco [2011] de hele race al vrij wild aan het rijden. Dan wordt het een optelsom. Los daarvan vond ik de straf toen ook niet helemaal terecht. Kon hem begrijpen, ze konden hem geven, maar vond het onnodig. Nu ook! Trouwens, waarom krijgt Massa een gridstraf? Of heb ik dit verkeerd begrepen?

Hier zie je wat ik bedoel...


En ik zou het niet weten, waarom Massa een gridpenalty zou moeten krijgen.

Sabai

Wat zaten ze trouwens ook weer ongelooflijk te kloten met de stop van Lewis bij mclaren je zou toch denken dat ze dat wel een keertje onder de knie moeten hebben na zoveel jaar in de F1.

Enzo

Citaat van: Sabai op 24 juni 2012 - 17:34:35
Wat zaten ze trouwens ook weer ongelooflijk te kloten met de stop van Lewis bij mclaren je zou toch denken dat ze dat wel een keertje onder de knie moeten hebben na zoveel jaar in de F1.

Iets met de krik/hevel die te vroeg inklapte? Ze hadden een reserve achter de hand die het ook niet goed leek te doen.

Lolo

Citaat van: Enzo op 24 juni 2012 - 16:35:35
Citaat van: Lolo op 24 juni 2012 - 16:32:36
Citaat van: Franky R. op 24 juni 2012 - 16:14:49
@Lolo,


En dan nog te bedenken dat je MSC uit je team wilde gooien...Wat krijg ik van je (voor mijn advies)?

Haha, ben je er zo een.. achteraf je beloning komen innen! Het eerste advies is toch altijd gratis?  ;)

Nou, ik heb je vaker advies gegeven mbt Schumacher... ;)
Vanavond even afrekenen?  ;D

Jij bent altijd voor Schumi, wat er ook gebeurt... maar is goed, ben al onderweg!!  ;)

0634

Webber overigens ook knap gedaan. Die zal de meeste plekken hebben goed gemaakt denk ik. Staat nu ook tweede in het WK.

Wizard

Citaat van: Franky R. op 24 juni 2012 - 17:31:11
Citaat van: Wizard op 24 juni 2012 - 17:27:14
Citaat van: Franky R. op 24 juni 2012 - 17:22:19
Vreemd, want Lewis werd na Monaco 2011 wel bestraft... ??? ...En ik dacht dat de stewards kijken naar de mate van preventie. Pastor had kunnen liften, want hij reed op dat moment niet op de baan.
Dus het is dan niet logisch om meteen de weg te vervolgens als er geen ruimte is [nog los van het feit dat er wel ruimte was om te ontwijken]... ::)


Mwa, Hamilton was in Monaco [2011] de hele race al vrij wild aan het rijden. Dan wordt het een optelsom. Los daarvan vond ik de straf toen ook niet helemaal terecht. Kon hem begrijpen, ze konden hem geven, maar vond het onnodig. Nu ook! Trouwens, waarom krijgt Massa een gridstraf? Of heb ik dit verkeerd begrepen?

Hier zie je wat ik bedoel...


En ik zou het niet weten, waarom Massa een gridpenalty zou moeten krijgen.

Zover ik heb begrepen wordt hij als schuldige aangewezen voor de touché met Kobayashi. Maar ik kan het verkeerd begrepen hebben.


0634

Citaat van: Wizard op 24 juni 2012 - 17:39:01
Zover ik heb begrepen wordt hij als schuldige aangewezen voor de touché met Kobayashi. Maar ik kan het verkeerd begrepen hebben.

Was dat ook echt zijn schuld dan? Ik weet hem effe niet meer zo...

Wizard

Citaat van: Jeroen op 24 juni 2012 - 17:38:43
Webber overigens ook knap gedaan. Die zal de meeste plekken hebben goed gemaakt denk ik. Staat nu ook tweede in het WK.

Te bizar voor woorden. Iemand die een vrij kleurloos seizoen rijdt staat zomaar tweede...

Wizard

Citaat van: Jeroen op 24 juni 2012 - 17:39:45
Citaat van: Wizard op 24 juni 2012 - 17:39:01
Zover ik heb begrepen wordt hij als schuldige aangewezen voor de touché met Kobayashi. Maar ik kan het verkeerd begrepen hebben.

Was dat ook echt zijn schuld dan? Ik weet hem effe niet meer zo...

Volgens mij schoof Kobayashi zijn Sauber in de Ferrari van Massa. Kan me vergissen.

0634

Die straf voor Senna vond ik ook onzinnig...