Ronde 8: Grote Prijs van Europa

Gestart door Kootje, 20 juni 2012 - 16:41:21

« vorige - volgende »

Fabian

Vettel en Grosjean zijn beiden uitgevallen met hetzelfde probleem.
Literal F1 ‏@LiteralF1
Horner reveals on #bbcf1 Vettel also had an alternator failure like Grosjean. Says "we need to work with Renault" #F1

rafael25

 "Het is jammer, maar dit soort dingen kunnen gebeuren tijdens het racen",  over de botsing met Hamilton tegen Reuters. "Ik vind het rijgedrag van Lewis een kampioen onwaardig. Als de stewards besluiten Lewis een straf gekregen, is dat niet voor niets."  Zei Maldonado in Monaco 2011
"Hij probeerde me van de baan te drukken en gaf totaal geen ruimte om naast elkaar de bocht door te komen. Ik kwam daardoor op een kerb en werd iets gelanceerd. Ik kon de botsing niet voorkomen. Ik weet niet waarom hij zo reed. Ik had op dat moment gewoon een goede snelheid", "Het is moeilijk te zeggen wie er nou precies schuld had, maar het was een erg agressieve beweging van hem naar mij toe."
zei Maldonado na de race in Valencia 2012

ben nu gewoon ff pissed.... >:( >:( >:(

Franky R.

Citaat van: Kootje op 24 juni 2012 - 16:17:27
Citaat van: Fabian van Tiel op 24 juni 2012 - 16:14:20
Ik weet niet of het klopt, maar op twitter staat dat Schumacher DRS heeft gebruikt onder de gele vlag periode. Stewards zijn bezig met een onderzoek. F1 times meldt dit

Ik dacht zelfs te zien dat Schumi in de (op een na) laatste ronde DRS gebruikte terwijl er helemaal niemand voor 'm reed ?? ??? ::)


Als dat zo is, dan ligt de fout bij de organisatie (FIA) dan bij de team. DRS kon toch alleen worden geactiveerd als je binnen 1 seconde van je voorganger zit?!


Hopelijk heeft de pechduivel geen troefje achter de had voor MSC. Die man heeft twee jaar moeten wachten op een podium!

Wizard

Citaat van: rafael25 op 24 juni 2012 - 16:24:42
"Het is jammer, maar dit soort dingen kunnen gebeuren tijdens het racen",  over de botsing met Hamilton tegen Reuters. "Ik vind het rijgedrag van Lewis een kampioen onwaardig. Als de stewards besluiten Lewis een straf gekregen, is dat niet voor niets."  Zei Maldonado in Monaco 2011
"Hij probeerde me van de baan te drukken en gaf totaal geen ruimte om naast elkaar de bocht door te komen. Ik kwam daardoor op een kerb en werd iets gelanceerd. Ik kon de botsing niet voorkomen. Ik weet niet waarom hij zo reed. Ik had op dat moment gewoon een goede snelheid", "Het is moeilijk te zeggen wie er nou precies schuld had, maar het was een erg agressieve beweging van hem naar mij toe."
zei Maldonado na de race in Valencia 2012

ben nu gewoon ff pissed.... >:( >:( >:(

Op Lewis, neem ik aan.

rafael25

#244
Citaat van: Wizard op 24 juni 2012 - 16:26:37
Citaat van: rafael25 op 24 juni 2012 - 16:24:42
"Het is jammer, maar dit soort dingen kunnen gebeuren tijdens het racen",  over de botsing met Hamilton tegen Reuters. "Ik vind het rijgedrag van Lewis een kampioen onwaardig. Als de stewards besluiten Lewis een straf gekregen, is dat niet voor niets."  Zei Maldonado in Monaco 2011
"Hij probeerde me van de baan te drukken en gaf totaal geen ruimte om naast elkaar de bocht door te komen. Ik kwam daardoor op een kerb en werd iets gelanceerd. Ik kon de botsing niet voorkomen. Ik weet niet waarom hij zo reed. Ik had op dat moment gewoon een goede snelheid", "Het is moeilijk te zeggen wie er nou precies schuld had, maar het was een erg agressieve beweging van hem naar mij toe."
zei Maldonado na de race in Valencia 2012

ben nu gewoon ff pissed.... >:( >:( >:(


Op Lewis, neem ik aan.
Op McLaren team!!!!!!slechte pitstop van McLaren zorgt ervoor dat zijn race voorbij is  >:( >:( >:( >:( >:(

Franky R.

Citaat van: rafael25 op 24 juni 2012 - 16:24:42
"Het is jammer, maar dit soort dingen kunnen gebeuren tijdens het racen",  over de botsing met Hamilton tegen Reuters. "Ik vind het rijgedrag van Lewis een kampioen onwaardig. Als de stewards besluiten Lewis een straf gekregen, is dat niet voor niets."  Zei Maldonado in Monaco 2011
"Hij probeerde me van de baan te drukken en gaf totaal geen ruimte om naast elkaar de bocht door te komen. Ik kwam daardoor op een kerb en werd iets gelanceerd. Ik kon de botsing niet voorkomen. Ik weet niet waarom hij zo reed. Ik had op dat moment gewoon een goede snelheid", "Het is moeilijk te zeggen wie er nou precies schuld had, maar het was een erg agressieve beweging van hem naar mij toe."
zei Maldonado na de race in Valencia 2012

ben nu gewoon ff pissed.... >:( >:( >:(


Daaar moest ik idd. ook aan denken. Monaco 2011...maar nu is het Pastor die niet op de baan rijdt en de ander eraf tikt.


Ik denk dat Pastor een straf zal krijgen, want deze botsing was WEL te voorkomen. En Lewis had geen grip meer, dus Pastor had heus wel een bochtje kunnen wachten.


Het zou heel verkeerd zijn, indien Pastor geen straf krijgt IMHO...Hoewel ik Lewis ook het eea verwijt!!!

Fabian

The F1 Times ‏@F1Times
Brawn is sure Schumacher won't be penalised as he deactivated DRS 30 meters before the yellow flag zone. #F1

maartenf1

Hamilton fans, zulk roekeloos rijgedrag zie ik Alonso Raikkonen of Vettel toch zelden maken.
Herinnert me aan de haat verhouding met Massa van afgelopen jaar.

Lolo

Citaat van: Franky R. op 24 juni 2012 - 16:14:49
@Lolo,


En dan nog te bedenken dat je MSC uit je team wilde gooien...Wat krijg ik van je (voor mijn advies)?

Haha, ben je er zo een.. achteraf je beloning komen innen! Het eerste advies is toch altijd gratis?  ;)

Kootje

Citaat van: Wizard op 24 juni 2012 - 16:23:41
Punt is wel dat ik Alonso en Vettel deze fouten niet zie maken.

Alonso heb ik dat soort fouten idd nog nooit zien maken, maar van Vettel kan ik mer er toch wel 'n handjevol herrinneren. ::)

Enzo

Citaat van: Lolo op 24 juni 2012 - 16:32:36
Citaat van: Franky R. op 24 juni 2012 - 16:14:49
@Lolo,


En dan nog te bedenken dat je MSC uit je team wilde gooien...Wat krijg ik van je (voor mijn advies)?

Haha, ben je er zo een.. achteraf je beloning komen innen! Het eerste advies is toch altijd gratis?  ;)

Nou, ik heb je vaker advies gegeven mbt Schumacher... ;)
Vanavond even afrekenen?  ;D

Lolo

Citaat van: Franky R. op 24 juni 2012 - 15:07:22
Citaat van: Lolo op 24 juni 2012 - 14:59:41
Citaat van: Franky R. op 24 juni 2012 - 14:51:08

Jongetjes spelen met autootjes en ander speelgoed...Mannen hebben weer anders soort "speelgoed"... ;)

En vrouwen hebben TOYboys  ;)


Moet je wel even wachten tot je 45 plus bent... :P ...Of is Blaise jouw toyboy?



45+ duurt nog ff!
Blaise mn toyboy? Haha, laat het 'm maar niet horen...

rafael25


maartenf1

Citaat van: rafael25 op 24 juni 2012 - 16:40:20
Maldonado, oprotten. >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Hamilton en Maldonado mogen allebei nog veel leren wat bertreft hun roekeloos rijgedrag afgelopen jaren.
Zijn beide gevaar op de baan bij veel races..

Fabian

Citaat van: rafael25 op 24 juni 2012 - 16:40:20
Maldonado, oprotten. >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(
Nou nou nou. Maldonado zag een podiumplaats dichtbij komen en ging ervoor. Wat mij betreft een race ongeval waarbij beide fout zaten, maar Hamilton zou beter moeten weten en Maldonado gewoon moeten laten gaan. Zijn banden waren op en Hamilton wilde zijn positie niet afgeven. Logisch, maar Maldonado was er toch nog wel voorbij gegaan denk ik. Lewis had geen grip meer.