Ronde 8: Grote Prijs van Europa

Gestart door Kootje, 20 juni 2012 - 16:41:21

« vorige - volgende »

Kootje

Citaat van: Franky R. op 24 juni 2012 - 15:57:43
Citaat van: Wizard op 24 juni 2012 - 15:51:04
Citaat van: Makke op 24 juni 2012 - 15:47:48
Fout van Hamilton? Helemaal niet, integendeel.

Maldonado kan daar niet oplossen. Natuurlijk is hij (te) enthousiast, maar Hamilton kon beter eieren voor z'n geld kiezen en genoegen nemen met P4.

Helemaal mee eens! Lewis viel van de cliff, dus moest hij i.i.g. in de punten rijden voor het WK. Ja, hij wilde Pastor niet te makkelijk voorbij laten gaan, maar dit was volstrekt onnodig.


Beetje dubbel dit.
Hamilton deed eigenlijk niets verkeerd, want het was Pastor die wel erg resoluut terugkeerde naar de racelijn.
Maar ja ... als je al over de "cliff" heenzit, moet je idd eieren voor je geld kiezen ipv zo hard verdedigen.
Wat ik 'n bocht of 5-6 eerder al verwachtte gebeurde dan ook. >:(

Kootje

Denk dat we er nu ook niet meer omheen kunnen dat Alonso titelkandidaat is, of wel ?? ???
Oke ..... hij had de mazzel met Hamilton's verprutste stop en het uitvallen van Vettel, maar toch .... ::)

Na de SC was hij sowieso sneller dan Hammi, dus zelfs als zijn stop niet verkloot was (hoeveelste x nu? ) had hij hem wel gepakt.
Uiteindelijk heeft hij dus alleen P1 kado gekregen, en dat voor iemand die van P11 komt. :-\

Edwin90

Wat een gave race! Mijn stoel moet opnieuw gestoffeerd worden! ;D

Franky R.

Citaat van: Wizard op 24 juni 2012 - 16:01:21
Hij erkent gewoon dat het meezit, waardeert het en dat te samen met de thuis-overwinning vanuit een kansloze positie en de leiding in het klassement, dan kan die ontlading er ineens uitkomen.


Dat kan, maar het is weer een andere kant van deze man! Het zou wel erg bijzonder zijn, als Alonso het WK wint. Wellicht TE bijzonder, maar tot nu toe is het een leuk seizoen.

maartenf1

Ik was vantevoren bang in slaap te vallen tijdens een mogelijke optocht, maar wat een absurd bizarre race zeg.
Het was helemaal mooi geweest als Kimi was gewonnen, maar daarop moet ik nog even wachten.

Je ziet in zulke knotsgekke race wel het verschil  tussen slimme coureurs als Alonso Raikkonen, Schumi en Webber tegenover een niet goed nadenkende Hamilton. Hamilton verliest door zulke dingen de WK´s

Franky R.

Citaat van: Edwin90 op 24 juni 2012 - 16:05:56
Wat een gave race! Mijn stoel moet opnieuw gestoffeerd worden! ;D


Koop een leren bankstel... ;D ;D ;D
;)

Wizard

Citaat van: Edwin90 op 24 juni 2012 - 16:05:56
Wat een gave race! Mijn stoel moet opnieuw gestoffeerd worden! ;D

Hahahahaha!

Zodadelijk maar het plafond weer dichten. ;)

Franky R.

Citaat van: maartenf1 op 24 juni 2012 - 16:08:22
Ik was vantevoren bang in slaap te vallen tijdens een mogelijke optocht, maar wat een absurd bizarre race zeg.
Het was helemaal mooi geweest als Kimi was gewonnen, maar daarop moet ik nog even wachten.

Je ziet in zulke knotsgekke race wel het verschil  tussen slimme coureurs als Alonso Raikkonen, Schumi en Webber tegenover een niet goed nadenkende Hamilton. Hamilton verliest door zulke dingen de WK´s


Dat is een onnodige en ongefundeerde uitspraak. HAM heeft dit seizoen al vaker met gezond verstand gereden. Ook toen zijn crew keer op keer de stop verknoeide.


Dat was niet slim, maar je doet net of HAM nog steeds rijdt als in 2011... ::)

Lolo

Citaat van: Edwin90 op 24 juni 2012 - 16:05:56
Wat een gave race! Mijn stoel moet opnieuw gestoffeerd worden! ;D

;D ;D ;D

Fabian

Ik weet niet of het klopt, maar op twitter staat dat Schumacher DRS heeft gebruikt onder de gele vlag periode. Stewards zijn bezig met een onderzoek. F1 times meldt dit

Franky R.

@Lolo,


En dan nog te bedenken dat je MSC uit je team wilde gooien...Wat krijg ik van je (voor mijn advies)?

Kootje

Citaat van: Fabian van Tiel op 24 juni 2012 - 16:14:20
Ik weet niet of het klopt, maar op twitter staat dat Schumacher DRS heeft gebruikt onder de gele vlag periode. Stewards zijn bezig met een onderzoek. F1 times meldt dit

Ik dacht zelfs te zien dat Schumi in de (op een na) laatste ronde DRS gebruikte terwijl er helemaal niemand voor 'm reed ?? ??? ::)

Enzo

Citaat van: Fabian van Tiel op 24 juni 2012 - 16:14:20
Ik weet niet of het klopt, maar op twitter staat dat Schumacher DRS heeft gebruikt onder de gele vlag periode. Stewards zijn bezig met een onderzoek. F1 times meldt dit

Ik hoorde het ook...
Laten we hopen dat het Schumacher nu eens een keer mee zit...

Fabian

Citaat van: Enzo op 24 juni 2012 - 16:21:08
Citaat van: Fabian van Tiel op 24 juni 2012 - 16:14:20
Ik weet niet of het klopt, maar op twitter staat dat Schumacher DRS heeft gebruikt onder de gele vlag periode. Stewards zijn bezig met een onderzoek. F1 times meldt dit

Ik hoorde het ook...
Laten we hopen dat het Schumacher nu eens een keer mee zit...
Ja inderdaad. Gun die man ook eens een succesje!

Wizard

Citaat van: Franky R. op 24 juni 2012 - 16:12:38
Citaat van: maartenf1 op 24 juni 2012 - 16:08:22
Ik was vantevoren bang in slaap te vallen tijdens een mogelijke optocht, maar wat een absurd bizarre race zeg.
Het was helemaal mooi geweest als Kimi was gewonnen, maar daarop moet ik nog even wachten.

Je ziet in zulke knotsgekke race wel het verschil  tussen slimme coureurs als Alonso Raikkonen, Schumi en Webber tegenover een niet goed nadenkende Hamilton. Hamilton verliest door zulke dingen de WK´s


Dat is een onnodige en ongefundeerde uitspraak. HAM heeft dit seizoen al vaker met gezond verstand gereden. Ook toen zijn crew keer op keer de stop verknoeide.


Dat was niet slim, maar je doet net of HAM nog steeds rijdt als in 2011... ::)

Punt is wel dat ik Alonso en Vettel deze fouten niet zie maken.