Ronde 8: Grote Prijs van Europa

Gestart door Kootje, 20 juni 2012 - 16:41:21

« vorige - volgende »

Wizard

Wat een race!! En wat een flater van Lewis Hamilton. Hier had hij eieren voor z'n geld moeten kiezen!!

SanderD

Citaat van: Franky R. op 24 juni 2012 - 15:47:23
Citaat van: sanderalonso op 24 juni 2012 - 15:40:16
Ik heb toch al gezegd dat Alonso profiteerd van het scenario? Hoe vaak moet ik dat nog gaan zeggen?


Om dan op je eigen woorden terug te komen...wat heeft het profijt van Alonso met diens pace toz van Hamilton te maken? Je doet de coureur idd. tekort met zulke opmerkingen.


Hamilton off!!! Geen grip en zo dom om TOCH het gevecht aan te gaan...Wat een sukkel!

Fernando is naar mijn mening de beste coureur. Maar je auto moet er wel naar zijn. Je kan nog zo'n goede coureur zijn, maar zonder goede auto ben je nergens.

Maar hij heeft natuurlijk wel geluk gehad, anders had hij echt niet gewonnen

Wizard

Citaat van: Makke op 24 juni 2012 - 15:47:48
Fout van Hamilton? Helemaal niet, integendeel.

Maldonado kan daar niet oplossen. Natuurlijk is hij (te) enthousiast, maar Hamilton kon beter eieren voor z'n geld kiezen en genoegen nemen met P4. Vettel scoort nul, niks, nada, en Alonso was onbereikbaar.

lieven

Massa... Wat een prutsrace van hem

Fabian

Ik snap Lewis niet. Hij had gewoon eieren voor zijn geld moeten kiezen en de punten moeten pakken. Stom stom stom, maar ik vind het niet erg. Schumi P3! :D

Wizard

Laten we hopen dat er een technisch mankement is!!! Als er te weinig benzine in zit, heeft hij een probleem.

0634

Alonso is geniaal/ Nu officieel.

Sabai

Ongeloofelijk wat een rare race weer! Maar zeker niet saai. We kunnen er nu ook wel over eens zijn dat alonso een hele serieuze titel kanidaat is. En hamilton dom om zo vast te houden aan zijnpositie terwijl hij compleet in de cliff reed.

Fabian

Citaat van: Wizard op 24 juni 2012 - 15:52:48
Laten we hopen dat er een technisch mankement is!!! Als er te weinig benzine in zit, heeft hij een probleem.
Ik hoop het ook! Echt een geweldige race gezien vandaag.

SanderD

Ik hou mijn hart vast. Het zijn iig leuke beelden

Wizard

Dat wel. Maar wil graag weten waarom hij de Ferrari daar stil zet.

Franky R.

Citaat van: Wizard op 24 juni 2012 - 15:51:04
Citaat van: Makke op 24 juni 2012 - 15:47:48
Fout van Hamilton? Helemaal niet, integendeel.

Maldonado kan daar niet oplossen. Natuurlijk is hij (te) enthousiast, maar Hamilton kon beter eieren voor z'n geld kiezen en genoegen nemen met P4. Vettel scoort nul, niks, nada, en Alonso was onbereikbaar.


Helemaal mee eens! Lewis viel van de cliff, dus moest hij i.i.g. in de punten rijden voor het WK. Ja, hij wilde Pastor niet te makkelijk voorbij laten gaan, maar dit was volstrekt onnodig.


En ik denk dat Ferrari heus wel genoeg brandstof overheeft...Zo stom zijn ze niet, want McLaren heeft hen al laten zien hoe kostbaar een dergelijk fout is.

Wizard

Ik heb Alonso zelden zo aangeslagen op het podium gezien. Geweldig! Wat een rijder!!

Franky R.

Wat is Alonso emotioneel?! Hij heeft och al vaker zijn thuisGP gewonnen, of niet?

Wizard

Hij erkent gewoon dat het meezit, waardeert het en dat te samen met de thuis-overwinning vanuit een kansloze positie en de leiding in het klassement, dan kan die ontlading er ineens uitkomen.