Ronde 8: Grote Prijs van Europa

Gestart door Kootje, 20 juni 2012 - 16:41:21

« vorige - volgende »

SanderD

Ik heb toch al gezegd dat Alonso profiteerd van het scenario? Hoe vaak moet ik dat nog gaan zeggen?

SanderD

Citaat van: Franky R. op 24 juni 2012 - 15:37:26
@sander,


Wizard heeft al antwoord gegeven en Hamilton rijdt ook defensief ten opzichte van Kimi! En als Ferrari de pace zou kunnen volgen, dan had Alonso gisteren Q3 gehaald ipv dat hij strandde op P11... ::)


Alonso profiteert optimaal en dat is ook een kwaliteit, maar dat het aan de Ferrari ligt is niet correct. Waarom rijdt Massa dan zo ver achterin met dezelfde auto?!

Kwalificatie heeft minder met pace te maken maar met snelheid over een ronde.

Alonso heeft toch ook defensief moeten rijden ten opzichte van Grosjean? Dat waren maar een paar rondes, maar het gat was er toen al wel.

Anyway, ik ben een blij man, want dit had ik niet durven dromen

Wizard

Citaat van: sanderalonso op 24 juni 2012 - 15:40:16
Ik heb toch al gezegd dat Alonso profiteerd van het scenario? Hoe vaak moet ik dat nog gaan zeggen?

Daar heb ik het ook niet over. Je doet alsof Alonso op eigen kracht voor Hamilton rijdt. Heb het geen eens over Vettel. Maar je vergeet gemakshalve dat Hamilton behoorlijk wat tijd verloor door de SC-situatie en de pitstop. Dan draai je zeker niet dezelfde racetrim.

KIMI!!!!

SanderD


Wizard


Wizard


SanderD


SanderD


SanderD


Folkert

Maldonado, Loser. Damn. Weg met die gast.
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: sanderalonso op 24 juni 2012 - 15:40:16
Ik heb toch al gezegd dat Alonso profiteerd van het scenario? Hoe vaak moet ik dat nog gaan zeggen?


Om dan op je eigen woorden terug te komen...wat heeft het profijt van Alonso met diens pace toz van Hamilton te maken? Je doet de coureur idd. tekort met zulke opmerkingen.


Hamilton off!!! Geen grip en zo dom om TOCH het gevecht aan te gaan...Wat een sukkel!

Wizard

Schumacher nu 3!!! Whahahaha! Wat een race!! Lang leve SC!!

_Makke_

Fout van Hamilton? Helemaal niet, integendeel.

SanderD


Gerard

En ja hoor.... daar gaan we weer.... Ham/Mal... weer een 20 pagina durende discussie... ;D