Ronde 8: Grote Prijs van Europa

Gestart door Kootje, 20 juni 2012 - 16:41:21

« vorige - volgende »

Enzo

Het schijnt trouwens enorm warm te zijn in Valencia. Warmer dan gisteren zelfs, vraag me af wie hier voordeel aan gaan hebben.

SDG

Citaat van: Enzo op 24 juni 2012 - 12:18:36
Het schijnt trouwens enorm warm te zijn in Valencia. Warmer dan gisteren zelfs, vraag me af wie hier voordeel aan gaan hebben.

Dat noemen ze daar 'normale temperaturen voor de tijd van het jaar'.  ;)

Enzo

Citaat van: SDG op 24 juni 2012 - 12:51:44
Citaat van: Enzo op 24 juni 2012 - 12:18:36
Het schijnt trouwens enorm warm te zijn in Valencia. Warmer dan gisteren zelfs, vraag me af wie hier voordeel aan gaan hebben.

Dat noemen ze daar 'normale temperaturen voor de tijd van het jaar'.  ;)

Nou, we kunnen er hier ook wel wat van gebruiken... ;D
Het is weer droevig als ik naar buiten kijk.

robbert

Citaat van: Folkert op 24 juni 2012 - 09:06:48
Citaat van: robbert op 23 juni 2012 - 20:19:04
Citaat van: Folkert op 23 juni 2012 - 19:44:06
IK krijg rtrouwens het idee dat Vettel vaker meer afstelt naar de kwalificatie dan de race. Dit jaar rijd hij wel goede races maar lijkt zijn pace in de race wat terUg te zakken.

@Robbert. Vind ik wel heel erg voorbarig hoor. Canada was ook 3 of 4 tiende maar was Alonso in de race duidelijk minstens even snel.

ja maar wat ben je ermee, als je dan op de 11de plaats moet starten. Daar ben je niks mee. Je mag dan nog in de race even snel zijn, je moet wel van plaats 11 komen é
En dan nog, 11de startplaats zegt al paar jaar niks meer. Kimi in Bahrein en kijk voorgaande jaren. En ze zijn maar 2 tiende langzamer dan Mclaren. En ik denk echt dat Vettel op Kwalificatie staat en Alonso, Mclaren en Lotus op race afstelling. Zijn nog meer dan genoeg kansen voor Alonso.
ok je mag nog snel zijn, maar het is nog altijd p11 in valencia. Dus een circuit waar inhalen lastig word. Alonso is kansloos voor het podium. Punten zal hij wel pakken, ik hoop dat hij nog een 7de plek kan rijden. Dan ga ik tevreden zijn. Maar ferrari zal iets moeten doen aan de snelheid, want als het veld nog paar keer zo dicht bij elkaar zit, dan zal Alonso nog veel buiten de top 10 eindigen.

SanderD

Citaat van: robbert op 24 juni 2012 - 13:00:43
Citaat van: Folkert op 24 juni 2012 - 09:06:48
Citaat van: robbert op 23 juni 2012 - 20:19:04
Citaat van: Folkert op 23 juni 2012 - 19:44:06
IK krijg rtrouwens het idee dat Vettel vaker meer afstelt naar de kwalificatie dan de race. Dit jaar rijd hij wel goede races maar lijkt zijn pace in de race wat terUg te zakken.

@Robbert. Vind ik wel heel erg voorbarig hoor. Canada was ook 3 of 4 tiende maar was Alonso in de race duidelijk minstens even snel.

ja maar wat ben je ermee, als je dan op de 11de plaats moet starten. Daar ben je niks mee. Je mag dan nog in de race even snel zijn, je moet wel van plaats 11 komen é
En dan nog, 11de startplaats zegt al paar jaar niks meer. Kimi in Bahrein en kijk voorgaande jaren. En ze zijn maar 2 tiende langzamer dan Mclaren. En ik denk echt dat Vettel op Kwalificatie staat en Alonso, Mclaren en Lotus op race afstelling. Zijn nog meer dan genoeg kansen voor Alonso.
ok je mag nog snel zijn, maar het is nog altijd p11 in valencia. Dus een circuit waar inhalen lastig word. Alonso is kansloos voor het podium. Punten zal hij wel pakken, ik hoop dat hij nog een 7de plek kan rijden. Dan ga ik tevreden zijn. Maar ferrari zal iets moeten doen aan de snelheid, want als het veld nog paar keer zo dicht bij elkaar zit, dan zal Alonso nog veel buiten de top 10 eindigen.

Maak je geen zorgen, Red Bull stond er in Barcelona ook niet bij, en Vettel staat nu toch vooraan

_Makke_

Vorig jaar ben ik net niet in een coma gesukkeld bij het bekijken van de race, hopelijk kan ik dat dit jaar nog eens doen!

SanderD


Fabian

Citaat van: Enzo op 24 juni 2012 - 12:18:36
Het schijnt trouwens enorm warm te zijn in Valencia. Warmer dan gisteren zelfs, vraag me af wie hier voordeel aan gaan hebben.
Ik denk dat Lotus voordeel gaat het hebben van de warme temperatuur. Voor de rest weet ik het niet.

SanderD

Citaat van: Fabian van Tiel op 24 juni 2012 - 13:18:58
Citaat van: Enzo op 24 juni 2012 - 12:18:36
Het schijnt trouwens enorm warm te zijn in Valencia. Warmer dan gisteren zelfs, vraag me af wie hier voordeel aan gaan hebben.
Ik denk dat Lotus voordeel gaat het hebben van de warme temperatuur. Voor de rest weet ik het niet.

Als Lotus wint ben ik eigenlijk wel blij, ik gun het ze wel.

Folkert

Citaat van: sanderalonso op 24 juni 2012 - 13:20:03
Citaat van: Fabian van Tiel op 24 juni 2012 - 13:18:58
Citaat van: Enzo op 24 juni 2012 - 12:18:36
Het schijnt trouwens enorm warm te zijn in Valencia. Warmer dan gisteren zelfs, vraag me af wie hier voordeel aan gaan hebben.
Ik denk dat Lotus voordeel gaat het hebben van de warme temperatuur. Voor de rest weet ik het niet.

Als Lotus wint ben ik eigenlijk wel blij, ik gun het ze wel.
Ik ook, daarnaast gun ik het mijn bankrekening ook wel  ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

en zo zouden we een 8ste winnaar hebben, en een piloot erbij die eventueel punten van alonso zou snoepen

Folkert

Citaat van: Fabian van Tiel op 24 juni 2012 - 12:05:40
Citaat van: Folkert op 24 juni 2012 - 12:03:05
Is nos niet gewoon nitrostikstofoxide?
Ik heb geen flauw idee. Heb scheikunde nooit begrepen. Ik heb zelfs nog een proefwerk open staan in de derde, terwijl ik allang van school af ben. ;D ;D
In mijn havo tijd (vooral eerst Mavo) was ik vaak vrij goed met scheikunde. Vond het ook interessant. Maar nos word volgens mij gebruikt bij straatraces(illegaal) om extra boost te krijgen. Soort mini explosie in de motor voor extra vermogen en extra snelheid(versnelling)
Trotse vader van Rosalie(L)

SDG

Citaat van: Makke op 24 juni 2012 - 13:16:33
Vorig jaar ben ik net niet in een coma gesukkeld bij het bekijken van de race, hopelijk kan ik dat dit jaar nog eens doen!

Red Bull is naar het schijnt goed om wakker te blijven.  ;)

Fabian

Citaat van: Folkert op 24 juni 2012 - 13:26:20
Citaat van: Fabian van Tiel op 24 juni 2012 - 12:05:40
Citaat van: Folkert op 24 juni 2012 - 12:03:05
Is nos niet gewoon nitrostikstofoxide?
Ik heb geen flauw idee. Heb scheikunde nooit begrepen. Ik heb zelfs nog een proefwerk open staan in de derde, terwijl ik allang van school af ben. ;D ;D
In mijn havo tijd (vooral eerst Mavo) was ik vaak vrij goed met scheikunde. Vond het ook interessant. Maar nos word volgens mij gebruikt bij straatraces(illegaal) om extra boost te krijgen. Soort mini explosie in de motor voor extra vermogen en extra snelheid(versnelling)
Ah oké. Ik geloof je gelijk!

SanderD

Citaat van: SDG op 24 juni 2012 - 13:28:01
Citaat van: Makke op 24 juni 2012 - 13:16:33
Vorig jaar ben ik net niet in een coma gesukkeld bij het bekijken van de race, hopelijk kan ik dat dit jaar nog eens doen!

Red Bull is naar het schijnt goed om wakker te blijven.  ;)

Ook goed om dik te worden ;)

Ik koop alleen van die goedkope 30 cent blikjes, zodat ik Red Bull niet sponsor