Ronde 8: Grote Prijs van Europa

Gestart door Kootje, 20 juni 2012 - 16:41:21

« vorige - volgende »

SanderD

Citaat van: robbert op 24 juni 2012 - 01:12:38
Citaat van: sanderalonso op 23 juni 2012 - 23:24:16
Citaat van: Wizard op 23 juni 2012 - 22:49:35
Citaat van: sanderalonso op 23 juni 2012 - 21:38:42
Ferrari start een keer 11de en Ferrari doet meteen niet meer mee om de titel en moet erg veel verbeteren. Red Bull stond er in Barcelona toch ook niet bij? En ik zie in een ander bericht dat jij zegt dat het tussen Red Bull en Mclaren gaat. Raar dat je Ferrari dan wel uitvlakt, na een minder resultaat in een redelijk goede reeks.

Ferrari kon goed meedraaien in Spanje en prompt werd hij neergezet als titelkandidaat. Raar dat je Alonso na een goed resultaat -op eigen kracht- als titelkandidaat. Hetgeen wat je Robbert nu verwijt, en onzin vindt, is juist wat wij jou al weken proberen te verduidelijken. Als het andersom wel voorkomt, zie je het prompt wel!

Nee, jullie lopen te beweren dat Alonso geen titelkandidaat heeft en qua pace niet kan meten met de top. Iets dat hij juist de afgelopen 3 wedstrijden heeft laten zien.

ja inderdaad, maar als je kijkt welke circuits dat dat waren. monaco en canada, zijn eigenlijk niet echt klassieke circuits te noemen, daar moet je al stuurmanskunsten hebben.

Volgens mij vergeet je Spanje. Dan begin je weer met het Hamilton verhaal, maar dan waren ze nog voor beide Red Bulls gekomen

SanderD

Citaat van: Jeroen op 24 juni 2012 - 09:15:29
Citaat van: Wizard op 24 juni 2012 - 00:39:00
Iets wat jij al een tijd riep en kleeft aan ieder lichtpuntje...exact hetgeen wat je nu probeert te ontkrachtigen met dezelfde argumenten waarmee wij jou standpunt hebben lek geschoten en jij zo tegenspreekt. Hallelujah!
Hoezo dan? Wij, hij en ik en nog een paar, zeggen dat Alonso gewoon meedoet om de titel, niets meer, niets minder. En als hij dan een keer als 11e moet starten na een reeks prima weekenden doet hij ineens niet meer mee? Kom nou.

Dan kan ik ook wel zeggen dat jouw argument 'Hamilton is de snelste als het niet tegenzit' ook BS is, aangezien Vettel blijkbaar sneller is, ook op basis van een enkele training geconcludeerd.

Het probleem is dat ik na de kwalificatie goede hoop had dat Ferrari het lek boven had. En dat had ik toen redelijk goed gezien.

Het is raar, maar waar.

Figge

Mensen, aan het terleurstellende kwalificatieresultaat van Ferrari moeten nu toch nog nog helemaal geen conclusies verbonden worden.
Uiteindelijk was Alonso's tijd in feite goed genoeg voor P7. Als Ferrari de komende 2 races consequent te langzaam is voor Q3, dan zijn ze de verkeerde kant op gegaan met de auto...
In Spanje stond bijvoorbeeld een Webber ook op p11, en die doet gewoon mee vooraan in het klassement. In Bahein stond Kimi op p11 na de kwalificatie, vervolgens wint ie bijna de race. Dus om nu meteen te roepen dat Ferrari te langzaam is gaat op dit moment nog te ver.

SDG

Citaat van: Jeroen op 24 juni 2012 - 09:50:51
Hmm, onder normale omstandigheden schat ik in dat er een stuk of 5 niet meer te pakken zijn. Rond P6 eindigen moet kunnen, maar wordt al een hele toer. Maar dat is onder normale omstandigheden, misschien wordt het een krankzinnige race waarin Vettel en Lewis in bocht een door Maldonado in de aars gerost worden.

We zullen zien hoe lang de banden het uithouden; daar zal wellicht veel van afhangen.

Vannacht laat nog de kwalificaties bekeken (ik zat twee dagen op GMM). Wel verrassend hoe dicht alles bij elkaar lag. Wat wellicht weinig mensen zal opgevallen zijn: een stuk minder toeschouwers dan de voorgaande jaren. Er staan ook minder tribunes dan voorheen; zo is de tribune waar ik vorig jaar nog zat voor deze editie gewoon verdwenen. Heeft wellicht ook met het gebrek aan spektakel te maken, al vermoed ik dat de economische crisis in Spanje ook wel een belangrijke rol speelt.

Folkert

Na mijn foutje van net, moet Lotus wel winnen :O

nou ja ze hebben alle kans :P als Kimi maar wint en snelste ronde rijd  :'(
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Timo Glock gaat zeker niet winnen vandaag, aangezien hij niet van start gaat.

Enzo

Citaat van: Fabian van Tiel op 24 juni 2012 - 11:39:51
Timo Glock gaat zeker niet winnen vandaag, aangezien hij niet van start gaat.

Wat heeft ie eigenlijk?  ???

Fabian

Citaat van: Enzo op 24 juni 2012 - 11:40:49
Citaat van: Fabian van Tiel op 24 juni 2012 - 11:39:51
Timo Glock gaat zeker niet winnen vandaag, aangezien hij niet van start gaat.

Wat heeft ie eigenlijk?  ???
Glock heeft een buikvirus/ buikgriep dus dat is lastig racen lijkt me.

Wizard


Fabian

Citaat van: Wizard op 24 juni 2012 - 11:47:53
DRS-> prrrrrrrrrrrrt-> NOS!!!
Het kan zijn omdat ik net wakker ben, maar deze gaat even aan mij voorbij... :-[

Wizard


Fabian

Citaat van: Wizard op 24 juni 2012 - 11:56:24
Lang en onsmakelijk verhaal. ;)
Hahaaa oké. Ik snapte er al niet zo veel van, maar ik hoef het verhaal niet te horen. :P

Folkert

Citaat van: Fabian van Tiel op 24 juni 2012 - 11:50:27
Citaat van: Wizard op 24 juni 2012 - 11:47:53
DRS-> prrrrrrrrrrrrt-> NOS!!!
Het kan zijn omdat ik net wakker ben, maar deze gaat even aan mij voorbij... :-[
Is nos niet gewoon nitrostikstofoxide?
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Citaat van: Folkert op 24 juni 2012 - 12:03:05
Is nos niet gewoon nitrostikstofoxide?
Ik heb geen flauw idee. Heb scheikunde nooit begrepen. Ik heb zelfs nog een proefwerk open staan in de derde, terwijl ik allang van school af ben. ;D ;D

Enzo