Ronde 8: Grote Prijs van Europa

Gestart door Kootje, 20 juni 2012 - 16:41:21

« vorige - volgende »

Wizard

Citaat van: Jeroen op 21 juni 2012 - 20:09:31
Vorig jaar was Pirelli er ook en was er ook geen donder aan. Al zou je net als bij Mario Kart met bananenschillen mogen gooien dan is er nog niets aan.

Wel als deze trinitrotolueen bevatten.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 21 juni 2012 - 20:09:31
Vorig jaar was Pirelli er ook en was er ook geen donder aan. Al zou je net als bij Mario Kart met bananenschillen mogen gooien dan is er nog niets aan.

Toch hoop ik dat dit jaar de Pirelli's wel 'n verschil kunnen maken.
Want ondanks dat ik het niet eens ben met de kritieken, spelen de Pirelli's dit jaar wel 'n grotere rol in het geheel.

robbert

Citaat van: Kootje op 21 juni 2012 - 20:53:54
Citaat van: Jeroen op 21 juni 2012 - 20:09:31
Vorig jaar was Pirelli er ook en was er ook geen donder aan. Al zou je net als bij Mario Kart met bananenschillen mogen gooien dan is er nog niets aan.

Toch hoop ik dat dit jaar de Pirelli's wel 'n verschil kunnen maken.
Want ondanks dat ik het niet eens ben met de kritieken, spelen de Pirelli's dit jaar wel 'n grotere rol in het geheel.

inderdaad, ik ben het ook niet eens met de kritieken, maar het is inderdaad wel zo dat de banden nu wel een grote rol spelen en natuurlijk spanning meebrengen, en dat wil toch de echte f1 fans

0634

Tja, gaat niet gebeuren hoor. Valencia is de grootste farce op de kalender. Ooit. En dan druk ik me nog gematigd uit ook.

SDG

#34
Citaat van: Jeroen op 21 juni 2012 - 21:19:48
Tja, gaat niet gebeuren hoor. Valencia is de grootste farce op de kalender. Ooit. En dan druk ik me nog gematigd uit ook.

Volgens diverse internetbronnen was Caesar's Palace in Las Vegas destijds nòg erger.

Kijk, zie maar:

http://www.yallaf1.com/2011/05/18/ten-of-the-worst-ever-formula-1-circuits

;)

0634

Dat was dat parkeerterrein toch? Sja... dat was ook niet best inderdaad.

SDG

Citaat van: Jeroen op 21 juni 2012 - 22:44:01
Dat was dat parkeerterrein toch? Sja... dat was ook niet best inderdaad.

Daar hebben ze in 1983 en 1984 zelfs nog een Indycar-race gehouden, waarvoor ze het hele infield schrapten en enkel het buitengedeelte van de baan behielden. Vier rechte stukken verbonden door evenveel bochten. Zo saai dat zelfs de Indycars er gingen van lopen.   :)

Franky R.

Citaat van: Wizard op 21 juni 2012 - 20:00:39
Citaat van: Fabian van Tiel op 21 juni 2012 - 17:41:28
Misschien moet er bij die dames wel een brandje geblust worden ;-)
Als dat zo is ben ik niet te beroerd om te helpen :P

Dat bedoel ik. Tenminste iemand die op dezelfde frequentie staat ingeschakeld. Franky mag dus thuis blijven.


Vind ik niet erg...Ik spaar dan voor als de F1 naar Thailand gaat. Brandjes blussen is mijn werk (niet meer). Als vrachtwagenchauffeur kom ik graag "ladingen" lossen... ;D

Fabian


rafael25

VT1-Maldonado snelste de eerste sessie in Valencia

Folkert

Top 9 binnen 3tiende. mijn god, de kans dat winnaar nr 8 boven komt is best wel aanwezig. Kimi oop op slechts 8 tiende.
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: Folkert op 22 juni 2012 - 12:49:58
Top 9 binnen 3tiende. mijn god, de kans dat winnaar nr 8 boven komt is best wel aanwezig. Kimi oop op slechts 8 tiende.


*zingt*



It's only Friday....It's only Friday, My Boy....

;) ;) ;)

Enzo



rafael25