Ronde 8: Grote Prijs van Europa

Gestart door Kootje, 20 juni 2012 - 16:41:21

« vorige - volgende »

Niels_


Gerard

.22 langzamer dan de snelste tijd en gewoon niet meedoen in Q3... W.T.F

Franky R.

Citaat van: Ńiels op 23 juni 2012 - 14:44:00
>:(


;D
Dramaqueen Luca Di Montezemolo...Zo opzichtig als dat die vent met zijn hoofd schudde en stond te zuchten...Die gaat straks 'ranten' tegenover de crew...


@Gerard,


Erg close idd. Maar dat vind ik juist juist mooi. Dat het hele veld qua tijden zo dicht bij elkaar ligt!

Franky R.

Vettel is dus het derde hond...Waar ik dacht dat het tussen Grosjean en Maldonado zou gaan....
Weer die vinger, spaar me... ::)

Niels_

Ok, Alonso lag er nu wel uit na Q2, maar gezien het verschil ben ik nog steeds optimistisch. Mits een deftige strategie moet een top 5 wel lukken...

Wizard

Ik ben benieuwd. Valencia is niet de baan waar inhalen een koud kunstje is. Zijn prestaties zijn afhankelijk van de slijtage van de banden en hoe er mee wordt omgesprongen.

rafael25


Folkert

Ik krijg trouwens sterk het idee dat RBR nog steeds sterk is in de kwalificatie, maar dat ze in de race toch net wat verliezen op Mclaren.

Opmerkelijk feitje: Hamilton heeft heel dit jaar zich altijd, als enige, in de top 5 gekwalificeerd en op Monaco na, altijd in de top 3.
Trotse vader van Rosalie(L)

maartenf1

Balen van de kwalificatie zeg, had wel stiekem op een succesje van Schumi of Lotus gehoopt. Maar toch, Lotus zit er goed bij.
Duimen voor Kimi bij het kijken van de optocht van morgen in deze o zo saaie haven.

SanderD

Ik denk dat HRT Marussia Virgin officieel voorbij is.

robbert

ja zo zie je maar, dat die ferrari nog altijd te traag is om voor de pole en de overwinning te strijden. Ook al is het maar 2 tienden. Dat is te traag als je maar 11de staat. Als dit meerdere keren gebeurt, mag je dan maar 2 tienden trager zijn, zo kan je geen overwinningen halen. Dus ferrari heeft toch nog veeeeeeeel werk

Folkert

IK krijg rtrouwens het idee dat Vettel vaker meer afstelt naar de kwalificatie dan de race. Dit jaar rijd hij wel goede races maar lijkt zijn pace in de race wat terUg te zakken.

@Robbert. Vind ik wel heel erg voorbarig hoor. Canada was ook 3 of 4 tiende maar was Alonso in de race duidelijk minstens even snel.
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

Citaat van: Folkert op 23 juni 2012 - 19:44:06
IK krijg rtrouwens het idee dat Vettel vaker meer afstelt naar de kwalificatie dan de race. Dit jaar rijd hij wel goede races maar lijkt zijn pace in de race wat terUg te zakken.

@Robbert. Vind ik wel heel erg voorbarig hoor. Canada was ook 3 of 4 tiende maar was Alonso in de race duidelijk minstens even snel.

ja maar wat ben je ermee, als je dan op de 11de plaats moet starten. Daar ben je niks mee. Je mag dan nog in de race even snel zijn, je moet wel van plaats 11 komen é

SanderD

#73
Ferrari start een keer 11de en Ferrari doet meteen niet meer mee om de titel en moet erg veel verbeteren. Red Bull stond er in Barcelona toch ook niet bij? En ik zie in een ander bericht dat jij zegt dat het tussen Red Bull en Mclaren gaat. Raar dat je Ferrari dan wel uitvlakt, na een minder resultaat in een redelijk goede reeks.

Gerard

@Franky: klopt, dat is ook mooi als het zo dicht bij elkaar zit! Ik hoop dat de race et zo mooi is als Q2 vanmiddag ;)