Ronde 8: Grote Prijs van Europa

Gestart door Kootje, 20 juni 2012 - 16:41:21

« vorige - volgende »

0634


Fabian

Citaat van: Jeroen op 22 juni 2012 - 17:36:24
FI zit er goed bij voorlopig.
Ja dat is opvallend. Ben benieuwd of ze de snelheid morgen ook hebben en een goede kwalificatie neer kunnen zetten.

robbert

Citaat van: Franky R. op 22 juni 2012 - 13:09:19
Citaat van: Folkert op 22 juni 2012 - 12:49:58
Top 9 binnen 3tiende. mijn god, de kans dat winnaar nr 8 boven komt is best wel aanwezig. Kimi oop op slechts 8 tiende.


*zingt*



It's only Friday....It's only Friday, My Boy....

;) ;) ;)

inderdaad het is nog maar vrijdag, maar we hebben al in het verleden gezien, dat de winnaar op zondag, altijd goed op dreef is op vrijdag. dus vettel is voor mij topfavoriet. En de rest van de topteams  zit er niet zo goed bij

Wizard

Veld zit toch redelijk dicht bij elkaar. ;)

Folkert

#49
Iemand live feed van de training?

Maldonado goed op dreef trouwens. Zou toch een stunt zijn als hij ineens de eerste coureur is die er met de 2de overwinning vandoor gaat?
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Citaat van: Folkert op 23 juni 2012 - 10:56:33
Iemand live feed van de training?

Maldonado goed op dreef trouwens. Zou toch een stunt zijn als hij ineens de eerste coureur is die er met de 2de overwinning vandoor gaat?

Zou idd 'n stunt zijn. ;D

rafael25


Gerard

moet er weer even "inkomen", ben net terug uit Mlaan... :)

Maldo eerste op de Vrijdag... klinkt goed,maar inderdaad zegt dat niet alles.... straks maar eens de Qualy bekijken....

Ik hoop op een mooie race,maaar met het warme weer daar  vrees ik voor een optocht.... :-\


Folkert

#53
Voor zo ver ik kon zien was Hamilton nog niet op soft gegaan en ook Schumacher en Rosberg hebben hun soft runs nog niet gedaan. Button snelste tijd met soft, maar Vettel was sneller, met 1 tiende.

Verander: Zie net dat het Vettel, Rosberg en Petrov waren die op medium hun tijd hebben neer gezet.
Hamilton valt dan wel beetje tegen dan. 6 tiende op Button en maar 2tiende sneller dan Vettel. Hoop dat hij heel zwaar stond.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Ik voorspel pole voor Vettel met daarachter Lotus en McLaren.

Folkert

Laten we hopen op herhaling van Canada :P Maar nu met Button op P2 :P
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Button zit er nu redelijk bij. Ben benieuwd straks. ;)

0634

Webbertje.... achteraan op een baan waar je het niet wilt...

Franky R.

Heikki keurig naar Q2 gereden!
En Webber...tja, net wat Eddie Jordan zegt...Het wordt een zeer lang weekeinde, als je moet rijden met een probleem wat je maar niet kunt oplossen.

Folkert

Citaat van: Wizard op 23 juni 2012 - 13:15:55
Button zit er nu redelijk bij. Ben benieuwd straks. ;)
Had ook wel verwacht dat Button er weer zou zijn. Afgelopen races waren niet representatief voor Button. Wat me verbaasde, was dat hij vanochtend sneller was dan Lewis. Niet zo zeer omdat hij slechter is, maar omdat hij Lewis zijn setup heeft.

Webber zet morgen toch wel veld op zijn kop......van uit zijn gezichtspunt.
Trotse vader van Rosalie(L)