Ronde 8: Grote Prijs van Europa

Gestart door Kootje, 20 juni 2012 - 16:41:21

« vorige - volgende »

Wizard


rafael25

HIJ was al iets van plan(zo dacht ie)

robbert

Citaat van: sanderalonso op 25 juni 2012 - 22:04:29
Wat was eigenlijk de reden dat Fernando de pitlane niet heeft gehaald, ik heb er niks meer over gehoord/gelezen?
ja inderdaad, daar werd er niks meer over gezegd

Folkert

Citaat van: rafael25 op 25 juni 2012 - 22:28:38
HIJ was al iets van plan(zo dacht ie)

Massa: Wat moet ik doen Hamilton?
Hamilton: Als jij nu gewoon het zelfde doet als vorig jaar en er nu weer aantal mensen afrijd als ze je op een ronde zetten, vergeef ik je je kamikaze akties van vorig jaar. ok?  8)
Massa: okayyyy
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 25 juni 2012 - 21:00:51
Citaat van: robbert op 25 juni 2012 - 20:56:11
Citaat van: Wizard op 25 juni 2012 - 20:53:27
Citaat van: robbert op 25 juni 2012 - 20:50:59
Citaat van: sanderalonso op 25 juni 2012 - 20:39:45
Typisch RBR, altijd de schuld geven aan iets waar ze niks aan kunnen doen.

inderdaad, ze zouden eerst beter maken, dat ze een echte legale wagen bouwen. Want nu zijn er al terug twijfels over de bodemplaat die waarschijnlijk dezelfde werking hebben als een dubbele diffuser

Welk team zoekt niet naar de mazen in het reglement en heeft altijd netjes binnen de lijntjes gekleurd?

ik denk mclaren, ik heb er nog niks van gehoord

McLaren vindt jij wel netjes? Spygate vond jij vanuit sportief oogpunt gezien geen probleem?


Spygate vond ik wel erg discutabel...De vrouw van een ontwerper copieert zogezegd plannen van Ferrari, de medewerker van de copyshop ziet dat [hallo privacy?] en belt meteen naar Ferrari om de juiste persoon aan de telefoon te krijgen...Jeroen, serieus?!


0634


Franky R.


Folkert

Hele spygate heb ik nooit begrepen. Volgens mij weet niemand, maar dan ook echt niemand wat er precies gebeurde :P
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: Folkert op 26 juni 2012 - 13:11:10
Hele spygate heb ik nooit begrepen. Volgens mij weet niemand, maar dan ook echt niemand wat er precies gebeurde :P


Klopt, er rijzen meer vragen dan antwoorden...Hoe kon die Stepney zoveel materiaal bijeen krijgen? En vertel mij even hoe je een hoge piet van Ferrari aan de telefoon krijgt, bellend vanuit een telefooncel in de UK?!?!


Zou ik ook wel willen, lekker kletsen met Piero Ferrari en dan meteen een mooi artikel afleveren voor de Pits... ::)


Fabian

Citaat van: Franky R. op 26 juni 2012 - 13:24:21
Zou ik ook wel willen, lekker kletsen met Piero Ferrari en dan meteen een mooi artikel afleveren voor de Pits... ::)
Probeer het eens!  ;D :P ;)

Franky R.

Citaat van: Fabian van Tiel op 26 juni 2012 - 13:28:39
Citaat van: Franky R. op 26 juni 2012 - 13:24:21
Zou ik ook wel willen, lekker kletsen met Piero Ferrari en dan meteen een mooi artikel afleveren voor de Pits... ::)
Probeer het eens!  ;D :P ;)
;D ;D ;D

Folkert

Toch raar, ik dacht hier gelezen te hebben dat er wat protesten waren over vermeende illigaliteit van de rbr 8. Maar op nieuws site zie ik dat niet terug.

Laten we hopen trouwens dat mclaren en ferrari goede nieuwe updates mee nemen komende races.
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

Citaat van: robbert op 25 juni 2012 - 22:39:47
Citaat van: sanderalonso op 25 juni 2012 - 22:04:29
Wat was eigenlijk de reden dat Fernando de pitlane niet heeft gehaald, ik heb er niks meer over gehoord/gelezen?
ja inderdaad, daar werd er niks meer over gezegd

Er werd wel over gesproken, later.... Alonso had een probleem met de auto waardoor hij niet naar de pits kon komen..

Toen heeft hiij er maar een feestje van gemaakt ;)

Folkert

Citaat van: Franky R. op 26 juni 2012 - 13:24:21
Citaat van: Folkert op 26 juni 2012 - 13:11:10
Hele spygate heb ik nooit begrepen. Volgens mij weet niemand, maar dan ook echt niemand wat er precies gebeurde :P


Klopt, er rijzen meer vragen dan antwoorden...Hoe kon die Stepney zoveel materiaal bijeen krijgen? En vertel mij even hoe je een hoge piet van Ferrari aan de telefoon krijgt, bellend vanuit een telefooncel in de UK?!?!


Zou ik ook wel willen, lekker kletsen met Piero Ferrari en dan meteen een mooi artikel afleveren voor de Pits... ::)
Als je al zo makkelijk hoge pieten aan de lijn kreeg, zou ik toch eerst een telefoontje plegen naar Hugh Hefner

of nog beter, denk dat ik dan direct maar probeer andere telefoontjes te plegen
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Vergne moet zijn boete van 25.000 euro zelf betalen. Ik denk dat ie wel zal leren van zijn fout!