Ronde 8: Grote Prijs van Europa

Gestart door Kootje, 20 juni 2012 - 16:41:21

« vorige - volgende »

Enzo

Citaat van: Kootje op 25 juni 2012 - 20:47:20
Het gaat natuurlijk niet om de rommel en het feit dat de SC uitkwam, maar om het voorbij laten vd achterblijvers.
Daardoor werd Vettel's kans om na de SC weer 'n gat te slaan direct teniet gedaan.
Maar om daar nu over te gaan zeuren ..... ::)
Die alternator was sowieso kapot gegaan, daar is de SC niet debet aan.
Nou ja, die regel met de achterblijvers voorbij laten bij een SC is niet willekeurig.
Dat is per 2012 standaard ingevoerd, daar hoeft je dus geen complot achter te zoeken lijkt mij.

SanderD

Ik vind het wel een goede regel

0634

Citaat van: Wizard op 25 juni 2012 - 20:50:04
Citaat van: sanderalonso op 25 juni 2012 - 20:39:45
Typisch RBR, altijd de schuld geven aan iets waar ze niks aan kunnen doen.

Ben jij technisch genoeg om inhoudelijk te verklaren waarom Red Bull dit compleet uit de duim zuigt??

Ik ben technisch genoeg om inhoudelijk te verklaren dat de SC terecht op de baan was.

Wizard

Citaat van: robbert op 25 juni 2012 - 20:50:59
Citaat van: sanderalonso op 25 juni 2012 - 20:39:45
Typisch RBR, altijd de schuld geven aan iets waar ze niks aan kunnen doen.

inderdaad, ze zouden eerst beter maken, dat ze een echte legale wagen bouwen. Want nu zijn er al terug twijfels over de bodemplaat die waarschijnlijk dezelfde werking hebben als een dubbele diffuser

Welk team zoekt niet naar de mazen in het reglement en heeft altijd netjes binnen de lijntjes gekleurd?

robbert

Citaat van: Wizard op 25 juni 2012 - 20:53:27
Citaat van: robbert op 25 juni 2012 - 20:50:59
Citaat van: sanderalonso op 25 juni 2012 - 20:39:45
Typisch RBR, altijd de schuld geven aan iets waar ze niks aan kunnen doen.

inderdaad, ze zouden eerst beter maken, dat ze een echte legale wagen bouwen. Want nu zijn er al terug twijfels over de bodemplaat die waarschijnlijk dezelfde werking hebben als een dubbele diffuser

Welk team zoekt niet naar de mazen in het reglement en heeft altijd netjes binnen de lijntjes gekleurd?

ik denk mclaren, ik heb er nog niks van gehoord

SanderD

Citaat van: Wizard op 25 juni 2012 - 20:50:04
Citaat van: sanderalonso op 25 juni 2012 - 20:39:45
Typisch RBR, altijd de schuld geven aan iets waar ze niks aan kunnen doen.

Ben jij technisch genoeg om inhoudelijk te verklaren waarom Red Bull dit compleet uit de duim zuigt??

Nee, maar het is altijd zus en zo. Ik begin echt een hekel aan RBR te krijgen. En in het speciaal Helmut Marko.

0634

Citaat van: robbert op 25 juni 2012 - 20:56:11
Citaat van: Wizard op 25 juni 2012 - 20:53:27
Citaat van: robbert op 25 juni 2012 - 20:50:59
Citaat van: sanderalonso op 25 juni 2012 - 20:39:45
Typisch RBR, altijd de schuld geven aan iets waar ze niks aan kunnen doen.

inderdaad, ze zouden eerst beter maken, dat ze een echte legale wagen bouwen. Want nu zijn er al terug twijfels over de bodemplaat die waarschijnlijk dezelfde werking hebben als een dubbele diffuser

Welk team zoekt niet naar de mazen in het reglement en heeft altijd netjes binnen de lijntjes gekleurd?

ik denk mclaren, ik heb er nog niks van gehoord

McLaren vindt jij wel netjes? Spygate vond jij vanuit sportief oogpunt gezien geen probleem?

Enzo

Elk team zoekt de grens op van het toelaatbare, ook McLaren.

Wizard

Citaat van: sanderalonso op 25 juni 2012 - 20:56:45
Nee, maar het is altijd zus en zo. Ik begin echt een hekel aan RBR te krijgen. En in het speciaal Helmut Marko.

Hoge bomen vangen veel wind. Datzelfde gebeurde ook bij Ferrari in hun succes jaren. ;) Oh, en Helmut moet ik ook niet. Maar dat terzijde.

SanderD

Citaat van: Wizard op 25 juni 2012 - 21:13:08
Citaat van: sanderalonso op 25 juni 2012 - 20:56:45
Nee, maar het is altijd zus en zo. Ik begin echt een hekel aan RBR te krijgen. En in het speciaal Helmut Marko.

Hoge bomen vangen veel wind. Datzelfde gebeurde ook bij Ferrari in hun succes jaren. ;) Oh, en Helmut moet ik ook niet. Maar dat terzijde.

Ik begon rond medio 2010 ook een hekel te krijgen aan Vettel, terwijl ik in 2009 nog symapthie voor hem had.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 25 juni 2012 - 20:50:45
Citaat van: Kootje op 25 juni 2012 - 20:47:20
Het gaat natuurlijk niet om de rommel en het feit dat de SC uitkwam, maar om het voorbij laten vd achterblijvers.
Daardoor werd Vettel's kans om na de SC weer 'n gat te slaan direct teniet gedaan.
Maar om daar nu over te gaan zeuren ..... ::)
Die alternator was sowieso kapot gegaan, daar is de SC niet debet aan.

Dat voorbij laten is gewoon de (nieuwe) regel. Is voor iedereen gelijk.

oooh, maar ik heb er ook geen probleem mee hoor, vind het zelfs prima
het bevorderd de show, dus ......

ik zeg alleen dat dat waarschijnlijk het bezwaar van Marko was, aangezien ik me niet kan voorstellen dat hij het over de SC zelf had
de hele baan lag vol zooi van Vergne's auto, dus dat de SC uitkwam lijkt me niet meer dan logisch

Folkert

Citaat van: sanderalonso op 25 juni 2012 - 21:22:38
Citaat van: Wizard op 25 juni 2012 - 21:13:08
Citaat van: sanderalonso op 25 juni 2012 - 20:56:45
Nee, maar het is altijd zus en zo. Ik begin echt een hekel aan RBR te krijgen. En in het speciaal Helmut Marko.

Hoge bomen vangen veel wind. Datzelfde gebeurde ook bij Ferrari in hun succes jaren. ;) Oh, en Helmut moet ik ook niet. Maar dat terzijde.

Ik begon rond medio 2010 ook een hekel te krijgen aan Vettel, terwijl ik in 2009 nog symapthie voor hem had.
Grappig, dat had ik dus ook. Sterker nog: 2009 hoopte ik op Vettel voor het WK. OEFFFFF, wat was ik naief :P
Trotse vader van Rosalie(L)


SanderD

Wat was eigenlijk de reden dat Fernando de pitlane niet heeft gehaald, ik heb er niks meer over gehoord/gelezen?

Enzo

Citaat van: Enzo op 25 juni 2012 - 22:02:37
http://www.gppits.net/nieuws/video_lap_56_57_gp_valencia/

Onboard Schumacher lap 56/57! Super gave beelden, op een bepaald moment zie je Hamilton in de muur staan en Maldonado weg harken zonder vleugel. Die gast blijft nog gevaarlijk hard door rijden zo zonder vleugel, wat een idioot.