Ronde 8: Grote Prijs van Europa

Gestart door Kootje, 20 juni 2012 - 16:41:21

« vorige - volgende »

Sabai

Citaat van: Lolo op 24 juni 2012 - 17:37:57
Citaat van: Enzo op 24 juni 2012 - 16:35:35
Citaat van: Lolo op 24 juni 2012 - 16:32:36
Citaat van: Franky R. op 24 juni 2012 - 16:14:49
@Lolo,


En dan nog te bedenken dat je MSC uit je team wilde gooien...Wat krijg ik van je (voor mijn advies)?

Haha, ben je er zo een.. achteraf je beloning komen innen! Het eerste advies is toch altijd gratis?  ;)

Nou, ik heb je vaker advies gegeven mbt Schumacher... ;)
Vanavond even afrekenen?  ;D

Jij bent altijd voor Schumi, wat er ook gebeurt... maar is goed, ben al onderweg!!  ;)


;D ;D

0634

Citaat van: Wizard op 24 juni 2012 - 17:39:50
Citaat van: Jeroen op 24 juni 2012 - 17:38:43
Webber overigens ook knap gedaan. Die zal de meeste plekken hebben goed gemaakt denk ik. Staat nu ook tweede in het WK.

Te bizar voor woorden. Iemand die een vrij kleurloos seizoen rijdt staat zomaar tweede...
Naja, wel heel stabiel. En goed in Monaco natuurlijk. Maar wel wat grijsjes inderdaad. Toch knap gedaan vandaag toch.



Enzo

Citaat van: Jeroen op 24 juni 2012 - 17:40:29
Die straf voor Senna vond ik ook onzinnig...

Ja ik ook! Het is niet alsof hij had kunnen weten dat Koba zijn neus daar tussen ging steken.
Eerder een fout van Koba of iig te opportunistisch.

Wizard

Citaat van: Jeroen op 24 juni 2012 - 17:46:16
Citaat van: Gerard op 24 juni 2012 - 17:45:41
http://www.f1.nl/news/6384/schumacher-kan-3e-plek-kwijtraken/?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

Mja, ik hoorde het. Zou flauw zijn...

Van de ene kant wel, mja, het mag niet en er worden nu eenmaal straffen voor gegeven. Hoe eerlijk is het t.o.v rijders die wel bestraft zijn, als Schumacher de dans ontspringt?

SanderD

Ik ben nog aan het nagenieten. Wat een geweldige race, misschien wel de beste dit jaar. Moet je nagaan als dit al op Valencia kan, wat voor races we zullen krijgen op Spa en Suzuka

Wizard

Het zal me benieuwen! Alonso stijgt boven zichzelf uit. Wat een briljante rijder is het! Soms vraag ik me af of Ferrari geen afbreuk doet aan zijn kennen en kunnen. Laten we eerlijk zijn, Alonso kan meer dan dat de Ferrari hem nu biedt, aan de andere kant is het opnieuw magie! Dat huwelijk moet tot een goed einde gebracht worden. ;) Een titel is de missende kroon op hard werken!

T.Nuvolari

Ik heb ook genoten van een geweldige editie op Valencia. Veel heeft met de rijders zelf te maken leek me, Grosjean, Kimi, Malle Maldonado. Mannen die willen en kunnen. Dat er ook zonder drs werd gepasseerd maakt het des te mooier.

T.Nuvolari

Citaat van: Wizard op 24 juni 2012 - 18:17:02
Het zal me benieuwen! Alonso stijgt boven zichzelf uit. Wat een briljante rijder is het! Soms vraag ik me af of Ferrari geen afbreuk doet aan zijn kennen en kunnen. Laten we eerlijk zijn, Alonso kan meer dan dat de Ferrari hem nu biedt, aan de andere kant is het opnieuw magie! Dat huwelijk moet tot een goed einde gebracht worden. ;) Een titel is de missende kroon op hard werken!

Daar heb je overschot van gelijk. Geen fan van de persoon, wel van zijn rijderskwaliteiten. Meer moet dat ook niet zijn.
Ik zit trouwens op de moment in Spanje en tussen 13u en 16u was er op het strand een heel pak minder volk dan nadien, me included.

Folkert

Citaat van: Wizard op 24 juni 2012 - 16:23:41
Citaat van: Franky R. op 24 juni 2012 - 16:12:38
Citaat van: maartenf1 op 24 juni 2012 - 16:08:22
Ik was vantevoren bang in slaap te vallen tijdens een mogelijke optocht, maar wat een absurd bizarre race zeg.
Het was helemaal mooi geweest als Kimi was gewonnen, maar daarop moet ik nog even wachten.

Je ziet in zulke knotsgekke race wel het verschil  tussen slimme coureurs als Alonso Raikkonen, Schumi en Webber tegenover een niet goed nadenkende Hamilton. Hamilton verliest door zulke dingen de WK´s


Dat is een onnodige en ongefundeerde uitspraak. HAM heeft dit seizoen al vaker met gezond verstand gereden. Ook toen zijn crew keer op keer de stop verknoeide.


Dat was niet slim, maar je doet net of HAM nog steeds rijdt als in 2011... ::)

Punt is wel dat ik Alonso en Vettel deze fouten niet zie maken.
Zij worden er dan ook niet onbezonnen hard de race uit geramt. En zij maken weer de fout te lang dooor te gaan op verkeerde strategie.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Citaat van: M@rc op 24 juni 2012 - 18:21:26
Citaat van: Wizard op 24 juni 2012 - 18:17:02
Het zal me benieuwen! Alonso stijgt boven zichzelf uit. Wat een briljante rijder is het! Soms vraag ik me af of Ferrari geen afbreuk doet aan zijn kennen en kunnen. Laten we eerlijk zijn, Alonso kan meer dan dat de Ferrari hem nu biedt, aan de andere kant is het opnieuw magie! Dat huwelijk moet tot een goed einde gebracht worden. ;) Een titel is de missende kroon op hard werken!

Daar heb je overschot van gelijk. Geen fan van de persoon, wel van zijn rijderskwaliteiten. Meer moet dat ook niet zijn.
Ik zit trouwens op de moment in Spanje en tussen 13u en 16u was er op het strand een heel pak minder volk dan nadien, me included.

Ah, vakantie? Veel plezier!  :)

T.Nuvolari

Zolang het buiten seizoen kan.... Bedankt.

Wizard

Citaat van: Folkert op 24 juni 2012 - 18:22:37
Zij worden er dan ook niet onbezonnen hard de race uit geramt. En zij maken weer de fout te lang dooor te gaan op verkeerde strategie.

Alonso strijdt tegen dezelfde rijders hoor. En ook Alonso zit in verkeer, haalt in en wordt ingehaald. Dus, dat argument gaat niet helemaal op, beste Folkert.

Franky R.

Citaat van: Wizard op 24 juni 2012 - 18:29:48
Citaat van: Folkert op 24 juni 2012 - 18:22:37
Zij worden er dan ook niet onbezonnen hard de race uit geramt. En zij maken weer de fout te lang dooor te gaan op verkeerde strategie.

Alonso strijdt tegen dezelfde rijders hoor. En ook Alonso zit in verkeer, haalt in en wordt ingehaald. Dus, dat argument gaat niet helemaal op, beste Folkert.


Dit snap ik even niet van je, Wizard.
In Canada vond je dat Vettel Hamilton er te makkelijk voorbij liet en nu doet Hamilton het toch weer verkeerd?! ???


En ik kan het mij nog herinneren dat Alonso er ooit door Button af werd getikt! Het is een feit dat Maldonado DE kans had om zijn gas te lossen en Lewis een paar bochten verder alsnog te pakken.


Ook al vind ik dat Lewis Maldonado al had moeten laten gaan, toen deze naast hem reed...In principe deed Hamilton niets verkeerd. Pastor daartegen rijdt door en wilt terugkomen op een punt waar er voor hem geen ruimte is.


Als ik dat verkeerd zie, dan gaarne uitleg van je...