Ronde 8: Grote Prijs van Europa

Gestart door Kootje, 20 juni 2012 - 16:41:21

« vorige - volgende »

Wizard


Gerard

Die Alonso profiteert mooi van de uitvallende Vettel en Grosjean!..tja.. to finish first......

SanderD

Citaat van: Wizard op 24 juni 2012 - 15:23:06
Citaat van: sanderalonso op 24 juni 2012 - 15:21:43
Alonso bewijst wel dat de pace van hem weinig tot niks onder doet voor die van Mclaren/Hamilton

Ik hoop dat het sarcasme is...

Nou, het gat is er wel en dat heeft hij zelf gemaakt

Wizard

Citaat van: sanderalonso op 24 juni 2012 - 15:24:28
Citaat van: Wizard op 24 juni 2012 - 15:23:06
Citaat van: sanderalonso op 24 juni 2012 - 15:21:43
Alonso bewijst wel dat de pace van hem weinig tot niks onder doet voor die van Mclaren/Hamilton

Ik hoop dat het sarcasme is...

Nou, het gat is er wel en dat heeft hij zelf gemaakt

Ah, kom op zeg!! Dit kun je gewoon niet menen.

SanderD


Franky R.

Citaat van: Wizard op 24 juni 2012 - 15:23:16
BTW, Petrov P10!!!!!!


Erg mooi, maar of hij het volhoud? Petrov heeft Webber en MSC achter zich! Maar het zou verdiend zijn voor Caterham, al had ik liever Heikki op die P10 gezien. Die heeft al de jaren keihard gewerkt aan de auto's.


@Sander,


Grappenmakertje...Je vergeet de pech van HAM in die laatste pitstop... ::)


En Petrov nu op P12...jammer!

Wizard


SanderD

Citaat van: Franky R. op 24 juni 2012 - 15:27:25
Citaat van: Wizard op 24 juni 2012 - 15:23:16
BTW, Petrov P10!!!!!!


Erg mooi, maar of hij het volhoud? Petrov heeft Webber en MSC achter zich! Maar het zou verdiend zijn voor Caterham, al had ik liever Heikki op die P10 gezien. Die heeft al de jaren keihard gewerkt aan de auto's.


@Sander,


Grappenmakertje...Je vergeet de pech van HAM in die laatste pitstop... ::)


En Petrov nu op P12...jammer!

Die pitstop heeft toch niks met zijn pace te maken? Als Hamilton zo'n goede pace had zat hij nu voor de ferrari.

Wizard

Citaat van: sanderalonso op 24 juni 2012 - 15:28:26
Die pitstop heeft toch niks met zijn pace te maken? Als Hamilton zo'n goede pace had zat hij nu voor de ferrari.

Je bent nu écht héél erg onredelijk. Alonso heeft fantastisch gereden en dat hij nu P1 rijdt is te danken aan zijn kennen en kunnen en aan de omstandigheden cq gebeurtenissen. Dus, in Godsnaam, ga nu niet doen alsof Ferrari de zaakjes prima in orde heeft en snelheid genoeg heeft om op eigen kracht te winnen.

lieven


SanderD

Citaat van: Wizard op 24 juni 2012 - 15:30:19
Citaat van: sanderalonso op 24 juni 2012 - 15:28:26
Die pitstop heeft toch niks met zijn pace te maken? Als Hamilton zo'n goede pace had zat hij nu voor de ferrari.

Je bent nu écht héél erg onredelijk. Alonso heeft fantastisch gereden en dat hij nu P1 rijdt is te danken aan zijn kennen en kunnen en aan de omstandigheden cq gebeurtenissen. Dus, in Godsnaam, ga nu niet doen alsof Ferrari de zaakjes prima in orde heeft en snelheid genoeg heeft om op eigen kracht te winnen.

Dat zeg ik ook niet, ik weet niet waar je dat vandaan haalt. Ik zeg alleen dat zijn pace t.o.v Hamilton gewoon redelijk tot goed is. Ik weet ook wel dat Alonso zonder safety car had gewonnen, en heb ook nooit gezegd dat ie dat wel had gedaan

Lolo


SDG

Alweer een anonieme race van Button. Wat is er met die de laatste tijd toch aan de hand?

Wizard

Citaat van: sanderalonso op 24 juni 2012 - 15:33:16
Citaat van: Wizard op 24 juni 2012 - 15:30:19
Citaat van: sanderalonso op 24 juni 2012 - 15:28:26
Die pitstop heeft toch niks met zijn pace te maken? Als Hamilton zo'n goede pace had zat hij nu voor de ferrari.

Je bent nu écht héél erg onredelijk. Alonso heeft fantastisch gereden en dat hij nu P1 rijdt is te danken aan zijn kennen en kunnen en aan de omstandigheden cq gebeurtenissen. Dus, in Godsnaam, ga nu niet doen alsof Ferrari de zaakjes prima in orde heeft en snelheid genoeg heeft om op eigen kracht te winnen.

Dat zeg ik ook niet, ik weet niet waar je dat vandaan haalt. Ik zeg alleen dat zijn pace t.o.v Hamilton gewoon redelijk tot goed is. Ik weet ook wel dat Alonso zonder safety car had gewonnen, en heb ook nooit gezegd dat ie dat wel had gedaan

De laatste stint is prima maar dat zegt niks over de complete racetrim tegenover Hamilton. Hetgeen wat jij wel beweert. Alonso krijgt dit gewoon letterlijk in de schoot geworpen. Fantastisch hoor, maar hou op om meteen te willen beweren dat de Ferrari snel genoeg is. Daarmee diskwalificeer je Alonso als coureur.

Franky R.

@sander,


Wizard heeft al antwoord gegeven en Hamilton rijdt ook defensief ten opzichte van Kimi! En als Ferrari de pace zou kunnen volgen, dan had Alonso gisteren Q3 gehaald ipv dat hij strandde op P11... ::)


Alonso profiteert optimaal en dat is ook een kwaliteit, maar dat het aan de Ferrari ligt is niet correct. Waarom rijdt Massa dan zo ver achterin met dezelfde auto?!