Ronde 8: Grote Prijs van Europa

Gestart door Kootje, 20 juni 2012 - 16:41:21

« vorige - volgende »

Kootje

Citaat van: Folkert op 21 juni 2012 - 00:27:03
Citaat van: Kootje op 20 juni 2012 - 16:56:45
Citaat van: sanderalonso op 20 juni 2012 - 16:55:44
Ik vrees voor een van de saaiste races van 2012

Zit er wel in ja.
Dat wordt dan 3x saai op rij na 'n veelbelovend begin. :'(
Canada vond ik niet echt saai. Niet fantastisch, maar wel vermakelijk.

Ik wel.
Oke ..... er gebeurde meer dan in Monaco, maar de actie op de baan was géén actie, het gevecht om de kop géén gevecht.
Enige lichtpunt was de overwinning voor Lewis, maar dat maakte de non-race niet minder saai.

Wizard

Citaat van: Fabian van Tiel op 20 juni 2012 - 20:56:07

Iemand enig idee welke tribune dit is? Dan bestel ik namelijk heel snel een kaartje! Bij voorbaat dank.

Gezien je als minder ervaren 'knulletje' daar alleen moet zitten, wil ik je graag vergezellen. Heb een commerciële babbel wat de sfeer ten goede komt. ;D

robbert

Citaat van: Franky R. op 21 juni 2012 - 00:13:57
Citaat van: robbert op 20 juni 2012 - 23:43:25
Citaat van: Franky R. op 20 juni 2012 - 22:56:15
Citaat van: robbert op 20 juni 2012 - 20:25:13
ja het wordt mss saai. hopelijk kan pirelli de race spannend maken. ahja dan is het weer loterij. dan zijn de fans weer niet tevreden


Ik dacht het, jij zei het... ::) ::) ::)

ik heb het nooit gezegd dat het loterij was. Ik ben gewoon happy dat er eindelijk iets gevonden is tegen de saaiheid in de races, maar ja dan zijn er nu nog nie tevreden


Nee,


Je begrijpt mij verkeerd...Idd. zijn er mensen die zeggen dat het nu een loterij lijkt, terwijl voorheen de races als saai werden beoordeeld door dezelfde mensen.


Ik vind de huidige gang van zaken wel amusant, terwijl HAM anders misschien wel drie races had gewonnen (vanaf pole)?


Maar goed, de topteams krijgen het eea onder de knie en dan komen de toekomstige winnaar uit het groepje Hamilton, Vettel, Alonso...
ja inderdaad, hamilton kon 3 races gewonnen omdat ze de snelste zijn, maar het team heeft wel paar keer geblunderd ook, daar moet ook rekening mee gehouden zijn.

Fabian

Citaat van: Wizard op 21 juni 2012 - 06:45:41
Citaat van: Fabian van Tiel op 20 juni 2012 - 20:56:07

Iemand enig idee welke tribune dit is? Dan bestel ik namelijk heel snel een kaartje! Bij voorbaat dank.

Gezien je als minder ervaren 'knulletje' daar alleen moet zitten, wil ik je graag vergezellen. Heb een commerciële babbel wat de sfeer ten goede komt. ;D
Hahaaa. Goed plan Wizard! Vinden mijn ouders wel fijn als er iemand bij is!

Franky R.

Citaat van: Wizard op 21 juni 2012 - 06:45:41
Citaat van: Fabian van Tiel op 20 juni 2012 - 20:56:07

Iemand enig idee welke tribune dit is? Dan bestel ik namelijk heel snel een kaartje! Bij voorbaat dank.

Gezien je als minder ervaren 'knulletje' daar alleen moet zitten, wil ik je graag vergezellen. Heb een commerciële babbel wat de sfeer ten goede komt. ;D


Dude,
Serieus...Je zit in een zwembadje vol 'lekkers' en jij wil met je "commerciële babbel" brandblussers [ROFLOL!!!] gaan verkopen? ::)


;)

Fabian

Citaat van: Franky R. op 21 juni 2012 - 16:40:41
Citaat van: Wizard op 21 juni 2012 - 06:45:41
Citaat van: Fabian van Tiel op 20 juni 2012 - 20:56:07

Iemand enig idee welke tribune dit is? Dan bestel ik namelijk heel snel een kaartje! Bij voorbaat dank.

Gezien je als minder ervaren 'knulletje' daar alleen moet zitten, wil ik je graag vergezellen. Heb een commerciële babbel wat de sfeer ten goede komt. ;D


Dude,
Serieus...Je zit in een zwembadje vol 'lekkers' en jij wil met je "commerciële babbel" brandblussers [ROFLOL!!!] gaan verkopen? ::)


;)
Misschien moet er bij die dames wel een brandje geblust worden ;-)
Als dat zo is ben ik niet te beroerd om te helpen :P

rafael25

De meest saaie Grand Prix ooit ...

Fabian

Citaat van: rafael25 op 21 juni 2012 - 17:57:21
De meest saaie Grand Prix ooit ...
Maar niet als je in dat zwembad mag staan als man zijnde!

SDG

Citaat van: rafael25 op 21 juni 2012 - 17:57:21
De meest saaie Grand Prix ooit ...

Nee, dat was Imola 2002. Saaie optocht, vingers-in-de-neus overwinning van Michael Schumacher en géén meiden in het zwembad wegens ongeschikte temperaturen.

rafael25


Wizard

Citaat van: Franky R. op 21 juni 2012 - 16:40:41
Dude,
Serieus...Je zit in een zwembadje vol 'lekkers' en jij wil met je "commerciële babbel" brandblussers [ROFLOL!!!] gaan verkopen? ::)  ;)

Nee; brandslangen. Bovendien kunnen ze ter plaatse getest worden. Succesvolle werking gegarandeerd! ;D

Wizard

Citaat van: Fabian van Tiel op 21 juni 2012 - 17:41:28
Misschien moet er bij die dames wel een brandje geblust worden ;-)
Als dat zo is ben ik niet te beroerd om te helpen :P

Dat bedoel ik. Tenminste iemand die op dezelfde frequentie staat ingeschakeld. Franky mag dus thuis blijven.

robbert

Citaat van: rafael25 op 21 juni 2012 - 17:57:21
De meest saaie Grand Prix ooit ...

ik denk dat het dit weekend niet veel kijkcijfers zal halen. En ja, gelukkig is pirelli er, die kan ervoor zorgen dat het weer spannend word

0634

Vorig jaar was Pirelli er ook en was er ook geen donder aan. Al zou je net als bij Mario Kart met bananenschillen mogen gooien dan is er nog niets aan.

Fabian

Citaat van: Wizard op 21 juni 2012 - 20:00:39
Citaat van: Fabian van Tiel op 21 juni 2012 - 17:41:28
Misschien moet er bij die dames wel een brandje geblust worden ;-)
Als dat zo is ben ik niet te beroerd om te helpen :P

Dat bedoel ik. Tenminste iemand die op dezelfde frequentie staat ingeschakeld. Franky mag dus thuis blijven.
;D ;D