Ronde 8: Grote Prijs van Europa

Gestart door Kootje, 20 juni 2012 - 16:41:21

« vorige - volgende »

Folkert

Hahah, dat stukje met DC en New Jersey. Zou wel in scene zijn gezet, maar blijf het wel grappig vinden.
Trotse vader van Rosalie(L)

SDG

#121
.

_Makke_

Citaat van: SDG op 24 juni 2012 - 13:28:01
Citaat van: Makke op 24 juni 2012 - 13:16:33
Vorig jaar ben ik net niet in een coma gesukkeld bij het bekijken van de race, hopelijk kan ik dat dit jaar nog eens doen!

Red Bull is naar het schijnt goed om wakker te blijven.  ;)

Verboden, op doktersbevel. Vorig jaar een overdosis Red Bull opgelopen.

SanderD

BBC is ook zoveel beter dan RTL qua voorbeschouwing.

_Makke_

Citaat van: sanderalonso op 24 juni 2012 - 13:39:00
BBC is ook zoveel beter dan RTL qua voorbeschouwing.

Als het bij de voorbeschouwing blijft, prijs u dan maar gelukkig! Op VT4 is het over de hele lijn bagger. Ik heb mij alvast preventief een afspraak gefixed in't ziekenhuis. Want sowieso hou ik aan Wauters' geleuter een maagzweer over.

SDG

Citaat van: Makke op 24 juni 2012 - 13:37:19
Citaat van: SDG op 24 juni 2012 - 13:28:01
Citaat van: Makke op 24 juni 2012 - 13:16:33
Vorig jaar ben ik net niet in een coma gesukkeld bij het bekijken van de race, hopelijk kan ik dat dit jaar nog eens doen!

Red Bull is naar het schijnt goed om wakker te blijven.  ;)

Verboden, op doktersbevel. Vorig jaar een overdosis Red Bull opgelopen.

Wat wil je ook, met 12 zeges en 18 poles...

SanderD


Folkert

Citaat van: Makke op 24 juni 2012 - 13:42:11
Citaat van: sanderalonso op 24 juni 2012 - 13:39:00
BBC is ook zoveel beter dan RTL qua voorbeschouwing.

Als het bij de voorbeschouwing blijft, prijs u dan maar gelukkig! Op VT4 is het over de hele lijn bagger. Ik heb mij alvast preventief een afspraak gefixed in't ziekenhuis. Want sowieso hou ik aan Wauters' geleuter een maagzweer over.
Ik ga misschien eens halverwege de race sappen, volgens mij moet ik VT4 ook kunnen ontvangen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: SDG op 24 juni 2012 - 13:47:01
Citaat van: Makke op 24 juni 2012 - 13:37:19
Citaat van: SDG op 24 juni 2012 - 13:28:01
Citaat van: Makke op 24 juni 2012 - 13:16:33
Vorig jaar ben ik net niet in een coma gesukkeld bij het bekijken van de race, hopelijk kan ik dat dit jaar nog eens doen!

Red Bull is naar het schijnt goed om wakker te blijven.  ;)

Verboden, op doktersbevel. Vorig jaar een overdosis Red Bull opgelopen.

Wat wil je ook, met 12 zeges en 18 poles...
;D ;D ;D

_Makke_

Citaat van: Folkert op 24 juni 2012 - 13:50:21
Citaat van: Makke op 24 juni 2012 - 13:42:11
Citaat van: sanderalonso op 24 juni 2012 - 13:39:00
BBC is ook zoveel beter dan RTL qua voorbeschouwing.

Als het bij de voorbeschouwing blijft, prijs u dan maar gelukkig! Op VT4 is het over de hele lijn bagger. Ik heb mij alvast preventief een afspraak gefixed in't ziekenhuis. Want sowieso hou ik aan Wauters' geleuter een maagzweer over.
Ik ga misschien eens halverwege de race sappen, volgens mij moet ik VT4 ook kunnen ontvangen.

Lol. Vrijwillig overschakelen naar VT4, voor de F1-uitzending? Bij ons steken ze zo'n mensen weg om de maatschappij te beschermen.  8) :P

Wizard


Franky R.

Citaat van: Wizard op 24 juni 2012 - 13:59:37
Fijne race mensen!


Idem Wizard...Hoop stiekem op een achtste winnaar, Grosjean dus...Maar ik denk dat het Vettel wordt als hij weer zo makkelijk van start gaat. En anders 'gewoon' Hamilton!


BTW, Die fotografen snap ik niet helemaal he! Sta je in een zwembad met chickies, staan ze de auto's te fotograferen... :P


;)

Franky R.

Weer een zwakke start van Lewis...Net als in Monaco...En klapjes voor MSC bij de start...Zou daar meer van willen zien!

SanderD

Vettel's pace is wel erg goed, te goed. Of is de pace van Hamilton slecht?

Folkert

Maldonado had wel iets meer ruimte mogen laten de eerste keer. 2de keer kon net.

Vettel staat op 2, Hamilton op 1 denk ik.
Trotse vader van Rosalie(L)