Pechvogel van de race!

Gestart door Sabai, 10 juni 2012 - 22:31:08

« vorige - volgende »

0634


Hoezo trouwens die gare banden waar niet mee te racen valt? Rosberg racet er toch vrij aardig mee.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 11 juni 2012 - 18:01:09

Hoezo trouwens die gare banden waar niet mee te racen valt? Rosberg racet er toch vrij aardig mee.

Enzo zit idd. het eea. fors te overdrijven...maar het is toch wel opvallend, want hadden Rosberg en MSC geen gelijke rijstijl?! MSC doet iets totaal anders qua rijden dan Rosberg, waardoor de banden onder de auto vandaan glijden... Button idem.

Mss. is het een set-up verhaal. MSC houdt van een auto met een losse achterkant en dan zou het kunnen dat het chassis als de Pirelli's zich daar niet voor lenen.

Aan de andere kant heeft MSC teveel ervaring om op een verloren weg door te rijden. Hij zou dan aanpassingen moeten maken.

Gerard

Citaat van: Sabai op 11 juni 2012 - 17:46:51
Citaat van: Enzo op 10 juni 2012 - 23:10:51
Goed, even een resume maken... :-\

Melbourne: Versnellingsbak ploft
Maleisie: Grosjean ramt hem van de baan
China: Slechte Pitstop, Wheel nut laat los
Bahrein: DRS defect in Q1
Spanje: Senna incident
Monaco: Defecte benzinepomp en Grosjean ramt hem in de muur
Montreal: Verkeerde timing door het team in Q3 en een defecte DRS

Structureel: Gare banden waar niet mee te racen valt en een team wat regelmatig strategische missers maakt.


Dat is een hele lijst voor pas 7 races. Ik hoop voor MCH dat ze niet voor een nieuw record uitvallen gaan dit seizoen.

Heeft hij er wel weer een record bij.. dat wilde hij toch?  :D
Nee zonder dollen, het is inderdaad wel sneu, dit gun je niemand! :-\

T.Nuvolari

Ik heb nooit sympathieën gehad voor de man, maar nu heb ik zowaar medelijden mee. Doe je 2 jaar je best een beetje op je oude niveau te geraken, lukt het een beetje in je 3de jaar, krijg je dit om je oren.

Sabai

Ik ben juist F1 gaan kijken door MCH in '98 vond hem toen wel erg goed. Daarom heb ik wel sympathie voor hem en vind het ook erg lullig voor hem.

0634

Ik niet hoor. Hij heeft alles gewonnen wat er te winnen valt en valt nu eens een paar keer uit. Is dat dan reden voor medelijden? Kom nou.

monaco2011

tja, hij reed ook niet bepaald een sterke race, dus wat dat betreft komt deze pech m misschien geen eens zo slecht uit. Schumacher moet gewoon voor 1 of meerdere overwinningen/podiums gaan dit jaar, of ie in die andere races nou uitvalt of kleurloos 6e of 7e wordt zal mij een zorg zijn eigenlijk

0634

Dat is ook zo. Kampioen wordt hij sowieso niet. Dagsucces is maximaal.

Figge

Ik heb zeker GEEN medelijden met deze man. Ik vind het eerlijk gezegd wel fijn dat hij niet goed presteerd  :P
Als een soort misplaatste wraak voor de jaren dat ie t wel goed deed.  :D

monaco2011

Citaat van: Jeroen op 11 juni 2012 - 18:01:09

Hoezo trouwens die gare banden waar niet mee te racen valt? Rosberg racet er toch vrij aardig mee.
Schumacher doorgaans ook wel als ie aan racen toekomt, dus t is me een raadsel waarom Enzo dit hier ter sprake brengt.

Folkert

Citaat van: Mark F1gge op 12 juni 2012 - 22:48:57
Ik heb zeker GEEN medelijden met deze man. Ik vind het eerlijk gezegd wel fijn dat hij niet goed presteerd  :P
Als een soort misplaatste wraak voor de jaren dat ie t wel goed deed.  :D
Harrrr!!!!! hier nog 1. Jaren lang opgekropte frustraties en ongenoegen worden dit seizoen even vergeten :P Ene kant wel treurig, maar andere kant kan ik wel beetje genieten. Australië 2005 geloof ik, Schumacher in de laatste bocht te wijd en er uit :P of Japan 2006.  ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

#26
Citaat van: monaco2011 op 12 juni 2012 - 22:50:01
Citaat van: Jeroen op 11 juni 2012 - 18:01:09

Hoezo trouwens die gare banden waar niet mee te racen valt? Rosberg racet er toch vrij aardig mee.
Schumacher doorgaans ook wel als ie aan racen toekomt, dus t is me een raadsel waarom Enzo dit hier ter sprake brengt.

Ik breng het ter sprake omdat ik een samenvatting maakte van alle narigheid die hem is overkomen dit seizoen.
Hoewel de banden alle rijders treffen is dit dus ook bij hem van toepassing. Meer bedoelde ik er niet mee eigenlijk.

De vergelijking die Franky maakt een paar berichten terug gaat niet op. Alsof Schumacher minder goed kan omgaan met deze banden dan een andere coureur.
Dat blijkt echt nergens uit, sterker nog Schumacher gaat tov Rosberg beter dit jaar op deze banden.

Maar wat ik al eerder schreef, laten we naar het Pirelli topic gaan als we hierover door praten.  :)


monaco2011

Citaat van: Enzo op 13 juni 2012 - 16:16:50
Citaat van: monaco2011 op 12 juni 2012 - 22:50:01
Citaat van: Jeroen op 11 juni 2012 - 18:01:09

Hoezo trouwens die gare banden waar niet mee te racen valt? Rosberg racet er toch vrij aardig mee.
Schumacher doorgaans ook wel als ie aan racen toekomt, dus t is me een raadsel waarom Enzo dit hier ter sprake brengt.

Ik breng het ter sprake omdat ik een samenvatting maakte van alle narigheid die hem is overkomen dit seizoen.
Hoewel de banden alle rijders treffen is dit dus ook bij hem van toepassing. Meer bedoelde ik er niet mee eigenlijk.

De vergelijking die Franky maakt een paar berichten terug gaat niet op. Alsof Schumacher minder goed kan omgaan met deze banden dan een andere coureur.
Dat blijkt echt nergens uit, sterker nog Schumacher gaat tov Rosberg beter dit jaar op deze banden.

Maar wat ik al eerder schreef, laten we naar het Pirelli topic gaan als we hierover door praten.  :)
daarom is het juist vreemd dat je t noemt. Kan me wel voorstellen dat dat wat verwarring oproept.

Sabai

Citaat van: Sabai op 10 juni 2012 - 22:31:08
Hoeveel pech kan iemand hebben!! Ik begin me af te vragen of er een saboteur bij mercedes rondloopt want dit is ongeloofelijk. Schumacher zal er ongetwijfelt de balen ervan hebben. Drs bleef open hij mag nog van geluk spreken dat er geen crash van kwam. Ik heb het te doen met hem . Hoop dat er ergens dit seizoen nog een podium voor hem komt en dan lekker met pensioen want dit doet geen eer aan zijn verleden.


Hoe snel kan er iets veranderen! van pechvogel naar geluksvogel   :)


Fabian

#29
Citaat van: Sabai op 24 juni 2012 - 20:28:19
Citaat van: Sabai op 10 juni 2012 - 22:31:08
Hoeveel pech kan iemand hebben!! Ik begin me af te vragen of er een saboteur bij mercedes rondloopt want dit is ongeloofelijk. Schumacher zal er ongetwijfelt de balen ervan hebben. Drs bleef open hij mag nog van geluk spreken dat er geen crash van kwam. Ik heb het te doen met hem . Hoop dat er ergens dit seizoen nog een podium voor hem komt en dan lekker met pensioen want dit doet geen eer aan zijn verleden.


Hoe snel kan er iets veranderen! van pechvogel naar geluksvogel   :)



Dat mag dan ook wel een keertje!