Ronde 7: Grand Prix du Canada

Gestart door Kootje, 04 juni 2012 - 20:23:23

« vorige - volgende »

Wizard

Ze zei: WHAT THE FUCK!! Foei Nicole.... :)

Franky R.

Dafuq?! Weer een rottige pitstop? Nu het wiel rechtsachter? Willen ze wel winnen daar bij McLaren (los van Lewis en Nicole)?!




TheIceman

Geen al te beste wedstrijd, toch...

Franky R.

Citaat van: Wizard op 10 juni 2012 - 21:11:16
Ze zei: WHAT THE FUCK!! Foei Nicole.... :)


Die dame steunt haar mannetje, da's toch mooi?! ;)


@Luc,


Niet echt idd. de spanning wil maar niet doorbreken....Hopelijk blijven HAM, Alonso en Vettel bij elkaar in de buurt. Nu moet Hamilton pushen om Alonso bij te halen.
Als dat maar goed gaat (banden)!!

Wizard

Ik geloof niet dat Alonso en Vettel doorrijden maar wat zou het een stunt zijn!!

Franky R.

Citaat van: Wizard op 10 juni 2012 - 21:16:48
Ik geloof niet dat Alonso en Vettel doorrijden maar wat zou het een stunt zijn!!


Alonso zou zomaar kunnen beslissen om door te rijden. Vettel komt nog wel een keer binnen....Close racing btw met Perez, Massa een Rosberg... :P

KVDracer

De DRS zone is toch nog steeds te lang. Inhalen is echt kinderspel hier. Ze moeten er zemfs niet voor vechten. Dit moeten ze volgend jaa rtoch terug aanpassen

Wizard

Als Alonso naar binnen komt, of Vettel, dan neemt Grosjean hun plek in. Dus, niet te lang wachten!!

KVDracer

Alonso en Vettel gaan blijven doorrijden en zien hioe hun banden het uithouden. Ze kunnen niet anders, verliezen ze grip, dat is dan het risico dat ze genomen hebben.

Wizard

Inderdaad. En dan wint Hamilton. Dus, waarom het niet proberen? Ze kunnen alleen winnen.

Franky R.

Citaat van: Wizard op 10 juni 2012 - 21:20:53
Als Alonso naar binnen komt, of Vettel, dan neemt Grosjean hun plek in. Dus, niet te lang wachten!!


Ik dacht dat Romain nog 1 keer naar binnen moest? Anders zouden ze idd. nu naar binnen moeten. Kennelijk kijken ze bij RBR en Ferrari alleen maar naar Hamilton.


@KVD,


Vettel verliest nu al op Hamilton. Alonso idem...Nu nog maar 8 rondes, dus ze kunnen nu niet anders.

Wizard


Franky R.


Wizard

Wat een fok moment om naar de reclame te gaan!! Bah bah, RTL en RTL!!!