Ronde 7: Grand Prix du Canada

Gestart door Kootje, 04 juni 2012 - 20:23:23

« vorige - volgende »

SanderD

Hoelaat is de race eigenlijk?

Niels_

20u, al is dat wel een klote uur. VT4 past hun programmering niet aan en zend pas uit rond 22u40, terwijl sommige andere zenders het dan weer uitstellen voor het EK Voetbal...

Gerard

20 uu inderdaad... ik dacht dat deze race altijd rond 18.00 was ??? Anyway nu kan ik Spa-ITA kijken ;)


Kootje

Citaat van: Gerard op 10 juni 2012 - 17:30:06
20 uu inderdaad... ik dacht dat deze race altijd rond 18.00 was ???

Dacht ik idd ook, maar tot mijn verbazing is het pas om 8uur


CitaatAnyway nu kan ik Spa-ITA kijken ;)

Precies.
Zie ik liever dan Ierland - Kroatie.

Sabai

Citaat van: Folkert op 10 juni 2012 - 15:06:41
Citaat van: monaco2011 op 10 juni 2012 - 15:03:44
Citaat van: Folkert op 10 juni 2012 - 14:15:11
Citaat van: Sabai op 10 juni 2012 - 13:25:03
Ik zeg ook niet dat dat erg is het is gewoon een feit. Maar hier word van oud nieuws weer een heel spektakel gemaakt  ;) . Ze hebben de kwali ook met de aangepaste brakeducts gereden.
Volgens mij reden ze de kwalificatie met de illegale ducts. Ze moeten het nu voor de race aan passen.
Maar hoop dat Hamilton en Alonso kunnen aan haken, maar als er 2 rijders in het veld zijn die dat zouden kunnen, zijn het die 2 wel.
nee, hoor, de bbc vermeldde het al tijdens de kwalificatie en t stond gistermiddag al op autosport.com. Oud nieuws dus idd. De pole is gewoon met een legale auto gereden.
ok dan heb ik het verkeerd begrepen bij rtl 7.

Je bedoelt Olaf Mol zeker , die neem ik al heel lang niet meer serieus als bron  ;D . Hij zit ergens hier in hilversum net als ons lekker naar de tv te kijken en lult het het hele verhaaltje aan elkaar en mist vaak de zelfs nog de helft van wat er gebeurt op de baan of in de pits omdat hij zo druk is met de reclame  ;D.

Enzo

Het is erg warm vandaag in Montreal. Stuk warmer dan gisteren, dus dat kan het veld weer flink door elkaar schudden.
Daarnaast zal het de vraag zijn hoe de achterbanden zich gaan houden met deze temp. Onder deze omstandigheden is er nog niet gereden met de SS.


robbert

Citaat van: Jeroen op 10 juni 2012 - 11:07:00
Mijn gevoel zegt dat Vettel/RBR het langzaam gaat overnemen in de tweede fase van het WK.

ja en ik vrees dat ferrari nu zal blijven hangen en dat ze inderdaad een tikkeltje te kort gaan komen om de titel van vettel te houden

robbert

Citaat van: Ńiels op 10 juni 2012 - 15:24:21
20u, al is dat wel een klote uur. VT4 past hun programmering niet aan en zend pas uit rond 22u40, terwijl sommige andere zenders het dan weer uitstellen voor het EK Voetbal...

Rtbf zend de race live uit, alsook rtl duitsland (telenet digital tv)

Enzo


CitaatJV: " I lost our bet. I said that if Michael ever got another pole position that he would shave my head. "

MS: " And you won't believe what he will have to let me shave if I win the race on Sunday! "

SanderD



Wizard


Franky R.

Vergeet niet dat de FIA heeft geƫist dat RBR voor Valencia het systeem totaal veranderd dus er is meer aan de hand dan een 'onschuldig' foefje van Red Bull.


En daar gaan ze! Vettel is alweer weg, jammer...Maar Massa en Rosberg zijn al lekker in gevecht.

Wizard

Massa is weer aan het prutsen zeg! Jammer, hij ging net zo lekker.

KVDracer

Verdekke, de livestream van sky heeft het laten afweten, moet ek naar RTBF kijken  >:(