Ronde 7: Grand Prix du Canada

Gestart door Kootje, 04 juni 2012 - 20:23:23

« vorige - volgende »

Folkert

Ja das waar. Zou zomaar meest verrassende WK winnaar zijn allertijden.
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Citaat van: Folkert op 05 juni 2012 - 13:20:34
Ja das waar. Zou zomaar meest verrassende WK winnaar zijn allertijden.
Hahaa. Dan zou je bijna gaan denken dat het omkoopschandaal van Italiƫ is overgeslagen op Narain!

KVDracer

Het zal bij mij de Duitse TV worden voor de quali en anders is het gewoon via de live timing van F1 en ondertussen voetbal zien. Ik ga voor Schumacher, na alle ellende van dit seizoen verdient hij het.

Folkert

Citaat van: Fabian van Tiel op 05 juni 2012 - 13:21:38
Citaat van: Folkert op 05 juni 2012 - 13:20:34
Ja das waar. Zou zomaar meest verrassende WK winnaar zijn allertijden.
Hahaa. Dan zou je bijna gaan denken dat het omkoopschandaal van Italiƫ is overgeslagen op Narain!
Hahah, ja.
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

Zou een 7-voudig WK met nr.7 de 7de winnaar  van race 7 kunnen zijn?? Hij zou dan vast in de 7de hemel zijn ;)

Figge

Niet Narain belachelijk maken ja. Ik ben fan van Narain en vededig hem waar ik kan  :P
Ik gok op Nico Rosberg voor deze race. Op de misschien wel mooiste baan van het jaar.
Ja idd, mooier dan Spa...

Matthijs

Citaat van: Mark F1gge op 05 juni 2012 - 19:56:07
Niet Narain belachelijk maken ja. Ik ben fan van Narain en vededig hem waar ik kan  :P
Ik gok op Nico Rosberg voor deze race. Op de misschien wel mooiste baan van het jaar.
Ja idd, mooier dan Spa...
Nouja, de baan is natuurlijk niet heel bijzonder, chicane na chicane... Maar de races zijn wel altijd top!

Figge

Citaat van: Matthijs op 05 juni 2012 - 20:01:59
Citaat van: Mark F1gge op 05 juni 2012 - 19:56:07
Niet Narain belachelijk maken ja. Ik ben fan van Narain en vededig hem waar ik kan  :P
Ik gok op Nico Rosberg voor deze race. Op de misschien wel mooiste baan van het jaar.
Ja idd, mooier dan Spa...
Nouja, de baan is natuurlijk niet heel bijzonder, chicane na chicane... Maar de races zijn wel altijd top!

Ik heb geen idee waarom, maar ik vind Montreal gewoon de gaafste baan op de kalender.
Muren dicht langs de baan, beetje driftend door de chicanes...

0634

deze band treedt na afloop van de race op:


SanderD

Haha. Geef me dan toch maar de  echte 'oude' Guns N Roses

TheIceman

De kwalificatie zal ik helaas missen in verband met vriendinnerige verplichtingen, de race pik ik als de NS me niet ophoudt volledig mee!
Citaat van: Jeroen op 05 juni 2012 - 20:59:06
deze band treedt na afloop van de race op:

En dat zijn...?

SanderD

Citaat van: Luc. op 05 juni 2012 - 21:33:14
De kwalificatie zal ik helaas missen in verband met vriendinnerige verplichtingen, de race pik ik als de NS me niet ophoudt volledig mee!
Citaat van: Jeroen op 05 juni 2012 - 20:59:06
deze band treedt na afloop van de race op:

En dat zijn...?

Je gaat me toch niet vertellen dat je Guns N Roses niet kent :P

TheIceman

Citaat van: sanderalonso op 05 juni 2012 - 21:38:57
Citaat van: Luc. op 05 juni 2012 - 21:33:14
De kwalificatie zal ik helaas missen in verband met vriendinnerige verplichtingen, de race pik ik als de NS me niet ophoudt volledig mee!
Citaat van: Jeroen op 05 juni 2012 - 20:59:06
deze band treedt na afloop van de race op:

En dat zijn...?

Je gaat me toch niet vertellen dat je Guns N Roses niet kent :P

Niet van gezicht... :$

TheIceman

Ik kan me de race van vorig jaar nog goed herinneren!
Ik zat op Pinkpop en kreeg daar te horen dat de boel was stilgelegd en twee uur later dat het nog steeds stillag! Stilletjes had ik de hoop dat ik thuis het laatste deel zou meepikken, maar ik kwam 10 minuten na de finish thuis... Uiteindelijk heb ik wel nog de hele race teruggekeken!

SanderD

Citaat van: Luc. op 05 juni 2012 - 21:44:31
Citaat van: sanderalonso op 05 juni 2012 - 21:38:57
Citaat van: Luc. op 05 juni 2012 - 21:33:14
De kwalificatie zal ik helaas missen in verband met vriendinnerige verplichtingen, de race pik ik als de NS me niet ophoudt volledig mee!
Citaat van: Jeroen op 05 juni 2012 - 20:59:06
deze band treedt na afloop van de race op:

En dat zijn...?

Je gaat me toch niet vertellen dat je Guns N Roses niet kent :P

Niet van gezicht... :$

Het zijn ook de gezichten van de F1 coueurs erin geplakt ;)