Ronde 7: Grand Prix du Canada

Gestart door Kootje, 04 juni 2012 - 20:23:23

« vorige - volgende »

Franky R.

@Wizard,


Had het werkelijk echt wat uitgemaakt? Waarom een crash riskeren? En ik zei het eerder al. Vettel naar binnen, waar Alonso doorrijdt.

Wizard

Citaat van: Franky R. op 10 juni 2012 - 21:30:25
@Wizard,


Had het werkelijk echt wat uitgemaakt? Waarom een crash riskeren? En ik zei het eerder al. Vettel naar binnen, waar Alonso doorrijdt.

Crashen is weer een uiterste scenario. Cadeau geven hoeft van mij ook weer niet en dat deed Vettel.

lieven


Franky R.


@Wizard,

Mee oneens. Kijk hoe makkelijk hij net Perez voorbij laat. Wat voor een nut heeft het als je fors wat snelheid tekort komt t.o.z. van een andere auto? En het wordt hangen en wurgen voor Alonso, hoor! Die banden zijn OP! 100%!!!

0634

Citaat van: Luc. op 10 juni 2012 - 21:12:42
Geen al te beste wedstrijd, toch...
Nope. Teleurstellend...

Wizard

Citaat van: Franky R. op 10 juni 2012 - 21:34:56

@Wizard,

Mee oneens. Kijk hoe makkelijk hij net Perez voorbij laat. Wat voor een nut heeft het als je fors wat snelheid tekort komt t.o.z. van een andere auto? En het wordt hangen en wurgen voor Alonso, hoor! Die banden zijn OP! 100%!!!

Alonso was 5 seconde langzamer, dat is een ander verhaal. Vettel had het, net als Alonso, een verdedigende lijn kunnen rijden. De deur wagenwijd openzetten vind ik slap. Hamilton is de snellere en moet de plaats maar pakken.

Franky R.

"Eindelijk Hamilton"....Een mooie titel voor een nabeschouwing (hint voor Jeroen... ;) )!


Leuk podium ook;


Hamilton als zevende winnaar
Grosjean op P2
Perez op P3.


McLaren, Lotus en Sauber!

Franky R.

Citaat van: Wizard op 10 juni 2012 - 21:38:27
Citaat van: Franky R. op 10 juni 2012 - 21:34:56

@Wizard,

Mee oneens. Kijk hoe makkelijk hij net Perez voorbij laat. Wat voor een nut heeft het als je fors wat snelheid tekort komt t.o.z. van een andere auto? En het wordt hangen en wurgen voor Alonso, hoor! Die banden zijn OP! 100%!!!

Alonso was 5 seconde langzamer, dat is een ander verhaal. Vettel had het, net als Alonso, een verdedigende lijn kunnen rijden. De deur wagenwijd openzetten vind ik slap. Hamilton is de snellere en moet de plaats maar pakken.


Jij vindt het slap, ik noem het wijsheid...'Verdedigend rijden' in een DRS-zone als die van Canada is vragen om moeilijkheden.


IMHO.

Wizard

Wat een farce zeg! Waarom gaat Alonso niet, net als Vettel, naar binnen? Die banden waren écht wel gigantisch naar de haaien.

Kootje

Matige race met 'n verrassend podium.
Hamilton had ik nog wel verwacht, maar Grosjean en Perez ?? ???


Wizard

Citaat van: Franky R. op 10 juni 2012 - 21:41:21
Citaat van: Wizard op 10 juni 2012 - 21:38:27
Citaat van: Franky R. op 10 juni 2012 - 21:34:56

@Wizard,

Mee oneens. Kijk hoe makkelijk hij net Perez voorbij laat. Wat voor een nut heeft het als je fors wat snelheid tekort komt t.o.z. van een andere auto? En het wordt hangen en wurgen voor Alonso, hoor! Die banden zijn OP! 100%!!!

Alonso was 5 seconde langzamer, dat is een ander verhaal. Vettel had het, net als Alonso, een verdedigende lijn kunnen rijden. De deur wagenwijd openzetten vind ik slap. Hamilton is de snellere en moet de plaats maar pakken.


Jij vindt het slap, ik noem het wijsheid...'Verdedigend rijden' in een DRS-zone als die van Canada is vragen om moeilijkheden.


IMHO.

Hoezo? Je hoeft niet als een debiel te zigzaggen maar laat Hamilton de zet doen. De deur open zetten vind ik gewoonweg slap. Dat siert een coureur, die om positie vecht, niet. Ook al ben je een seconde langzamer.

0634

Citaat van: Wizard op 10 juni 2012 - 21:28:26
Citaat van: Franky R. op 10 juni 2012 - 21:26:32
Citaat van: Wizard op 10 juni 2012 - 21:25:26
Slap van Vettel hoor!!


Wat had Vettel dan moeten doen? ???

Zie Alonso.

Grote fout van Alonso. Die had meteen naarbinnen moeten gaan toen Vettel dat deed. Grosjean doet er niet toe in het WK.

Franky R.

Citaat van: Wizard op 10 juni 2012 - 21:43:18
Citaat van: Franky R. op 10 juni 2012 - 21:41:21
Citaat van: Wizard op 10 juni 2012 - 21:38:27
Citaat van: Franky R. op 10 juni 2012 - 21:34:56

@Wizard,

Mee oneens. Kijk hoe makkelijk hij net Perez voorbij laat. Wat voor een nut heeft het als je fors wat snelheid tekort komt t.o.z. van een andere auto? En het wordt hangen en wurgen voor Alonso, hoor! Die banden zijn OP! 100%!!!

Alonso was 5 seconde langzamer, dat is een ander verhaal. Vettel had het, net als Alonso, een verdedigende lijn kunnen rijden. De deur wagenwijd openzetten vind ik slap. Hamilton is de snellere en moet de plaats maar pakken.


Jij vindt het slap, ik noem het wijsheid...'Verdedigend rijden' in een DRS-zone als die van Canada is vragen om moeilijkheden.


IMHO.

Hoezo? Je hoeft niet als een debiel te zigzaggen maar laat Hamilton de zet doen. De deur open zetten vind ik gewoonweg slap. Dat siert een coureur, die om positie vecht, niet. Ook al ben je een seconde langzamer.


Dan lijkt mooi, maar ik noem het eerder uitstel van een onvermijdelijke...Bovendien ging Vettel meteen de pits binnen. Mss. dat hij daarom Hamilton gewoon voorbij liet.

Kootje

Citaat van: Wizard op 10 juni 2012 - 21:43:18
Hoezo? Je hoeft niet als een debiel te zigzaggen maar laat Hamilton de zet doen. De deur open zetten vind ik gewoonweg slap. Dat siert een coureur, die om positie vecht, niet. Ook al ben je een seconde langzamer.

Maar dan moet je wel 't gevecht ook aan kunnen gaan.
In dit geval was het gewoon nutteloos om zich te verdedigen.

Niels_

Ik zal maar wachten tot morgen met reageren. Pure frustratie.