Cijfer vd race: Valencia 2012

Gestart door Kootje, 24 juni 2012 - 16:15:06

« vorige - volgende »

 Hoe vondt je 't, geef 'n cijfer.

10
0 (0%)
9
13 (59.1%)
8
6 (27.3%)
7
2 (9.1%)
6
1 (4.5%)
5
0 (0%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)
2
0 (0%)
1
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 19

Poll gesloten: 08 juli 2012 - 16:15:06

Kootje

Deze race had alles, behalve 'n direct gevecht voor P1.
Drama met Vettel, Grosjean en Hamilton, crashes en fantastische gevechten door de hele linie met 'n aantal magistrale inhaalacties.
En dat in Valencia :o

9

Enzo

Hoewel ik geen liefhebber ben van het huidige racen, heb ik erg genoten.
Veel actie en een mooi podium!  8)

8

Fabian

9
Geweldige race. Crashes, inhaalacties alles was er vandaag. Alonso was een echte smaakmaker met zijn inhaalacties, echt genoten van Alonso vandaag. Ik heb echt genoten!

SanderD

9, omdat de Lotus van Grosjean het niet hield. Tenzij hij daarna er nog voorbij was gegaan, maar dat zullen we nooit weten.

Franky R.

Ik verwachtte een optocht met het hele veld achter Vettel aan. Maar Vettel viel nu eens uit en dat is al een 9 waard... :P .
Echt jammer vond ik het uitvallen van Grosjean en Hamilton. En Alonso won verdiend, maar Kimi als winnaar was leuk(er) geweest...


zeven plus!

Wizard

Een 9. De eerste indruk was dat het een saaie race zou worden, een Vettel one-men-show, maar heb oprecht genoten van deze race. Constant waren er gevechten gaande en de race werd opnieuw open gebroken door de SC. Ik heb me meer dan vermaakt!

rafael25

beste race zover dit seizoen
9,5

SDG

Citaat van: Wizard op 24 juni 2012 - 16:30:03
Een 9. De eerste indruk was dat het een saaie race zou worden, een Vettel one-men-show, maar heb oprecht genoten van deze race. Constant waren er gevechten gaande en de race werd opnieuw open gebroken door de SC. Ik heb me meer dan vermaakt!

Idem. Zoals ik al eerder schreef, ik ben echt een jaar te vroeg gaan kijken. Maar wie rekent er nu ook nog op zo'n spannende race na vier saaie optochten op dit circuit?

0634

Een dikke 9. Mede dankzij Pirelli.

T.Nuvolari

Een dikke neuf. Meer moet een race bijna niet zijn.

Folkert

Citaat van: SDG op 24 juni 2012 - 17:03:03
Citaat van: Wizard op 24 juni 2012 - 16:30:03
Een 9. De eerste indruk was dat het een saaie race zou worden, een Vettel one-men-show, maar heb oprecht genoten van deze race. Constant waren er gevechten gaande en de race werd opnieuw open gebroken door de SC. Ik heb me meer dan vermaakt!

Idem. Zoals ik al eerder schreef, ik ben echt een jaar te vroeg gaan kijken. Maar wie rekent er nu ook nog op zo'n spannende race na vier saaie optochten op dit circuit?
Je had het al eerder gezegd, maar snap nog steeds niet hoe je bedoelt: een jaar te vroeg begonnen met kijken?

Maar dikke 9. Ondanks de botsing met Hamilton(waar ik me ook heb vermaakt om de strijdlust van beide) heb ik me geen minuut verveeld. 
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Hij/zij is vorig jaar (doodsaaie optocht) naar Valencia geweest en had juist dit jaar (wellicht de race van 't jaar) moeten gaan.
Ergo: 1 jaar te vroeg

Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)

SDG

Citaat van: Kootje op 27 juni 2012 - 12:42:56
Hij/zij is vorig jaar (doodsaaie optocht) naar Valencia geweest en had juist dit jaar (wellicht de race van 't jaar) moeten gaan.
Ergo: 1 jaar te vroeg

Inderdaad.  ;)