Cijfer voor de race: Monaco

Gestart door Kootje, 27 mei 2012 - 17:11:51

« vorige - volgende »

Wat voor waardering geef je de race in Monaco dit keer?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
1 (4.5%)
7
3 (13.6%)
6
3 (13.6%)
5
6 (27.3%)
4
5 (22.7%)
3
4 (18.2%)
2
0 (0%)
1
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 19

Poll gesloten: 10 juni 2012 - 17:11:51

gloudiesaurus

Citaat van: Vieze baas op 28 mei 2012 - 10:56:42
Ben ik de enige die de regie matig vond? Alleen Grosjean hebben we zien uitvallen bij de start. Voor de rest was het in de standings te zien als iemand uitviel maar werd totaal niet getoond op tv. In plaats daarvan laten ze 100x dezelfde slomo shot zien en de top 6. Denk dat de race er beter had uitgezien met betere regie.

Verder was het wel ok. Geen heel denderende race

Ik irriteerde me ook al aan de regie, ook in de kwalificatie. In de kwalificatie de verkeerde auto's volgen, uitvallers missen, en herhalingen op het verkeerde moment brengen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Folkert

Citaat van: Edwin90 op 27 mei 2012 - 22:23:10
Een zesje. Voor het spannende einde.
Ik denk ook voor het spannende einde, dat ik een 6 ga geven. Zat toen wel even op het puntje van me stoel, al was het daarna wat teleurstellend dat er niemand crahste of kleine botsing tussen 2 fanatieke rijders die tot het gaatje gingen.

Ja een 6 omdat ik me toch wel vermaakt heb. Maar kan ook komen dat ik samen met me vriendin keek en het biertje goed koud was.
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 28 mei 2012 - 11:01:09
Citaat van: Vieze baas op 28 mei 2012 - 10:56:42
Ben ik de enige die de regie matig vond? Alleen Grosjean hebben we zien uitvallen bij de start. Voor de rest was het in de standings te zien als iemand uitviel maar werd totaal niet getoond op tv. In plaats daarvan laten ze 100x dezelfde slomo shot zien en de top 6. Denk dat de race er beter had uitgezien met betere regie.

Verder was het wel ok. Geen heel denderende race

Ik irriteerde me ook al aan de regie, ook in de kwalificatie. In de kwalificatie de verkeerde auto's volgen, uitvallers missen, en herhalingen op het verkeerde moment brengen.


En geen Russische hoertjes op die mega-jachten gezien... >:(


;)

T.Nuvolari

Een 5, ik zie minder en minder de meerwaarde van Monaco.