Cijfer voor de race: Monaco

Gestart door Kootje, 27 mei 2012 - 17:11:51

« vorige - volgende »

Wat voor waardering geef je de race in Monaco dit keer?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
1 (4.5%)
7
3 (13.6%)
6
3 (13.6%)
5
6 (27.3%)
4
5 (22.7%)
3
4 (18.2%)
2
0 (0%)
1
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 19

Poll gesloten: 10 juni 2012 - 17:11:51

Fabian

Wat ben ik toch weer optimistisch met een 7je. Start gaf wat spektakel en aan het einde was het spannend. Gevecht Kova en Button was leuk dus vandaar een mager 7je.

Wizard

Citaat van: robbert op 27 mei 2012 - 17:40:23
ja wat wil je? het is monaco. Iedereen verwacht het beste ervan, maar daar is het altijd treintje rijden

Volgens mij was 2011 geen eens saai voor Monaco begrippen. Wat anders dan vandaag.

Gerard

Ik heb de race een 7 gegeven.. toch was er constant spaning.. eerst door de dreigende regen, die er helaas niet kwam, en aan het eind zat ik toch wel te hopen op een inhaalpoging ergens in de top 5...
Geen onwaarschijnlijk goeie race,maar wel aardig.. En.. Die 7 is ook omdat het Monaco is....toch speciale sfeer, smalle baan etc...

Niels_

6. Spannend omdat ze vlak achter elkaar hingen, maar waarop gehoopt werd, kwam er nooit uit.

Jozef

Een 3, f*cking boring, verspilling van m'n tijd om naar deze race te kijken.

rafael25

Citaat van: Jozef op 28 mei 2012 - 01:53:46
Een 3, f*cking boring, verspilling van m'n tijd om naar deze race te kijken.
Volledig met je eens!!!!!!!!!!!!!

meatball

Een 3,maar wat wil je dit is nu eenmaal de jaarlijkse processie voor de rijken.
Beetje autotje kijken,een wijntje met mevrouw en een zakendealtje afsluiten.
Ik vind dit altijd meer een soort f1 meeting ipv een race ,op deze baan eerst vertrekken en geen foutjes maken en je wint met een Caterham .
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

0634

Citaat van: rafael25 op 28 mei 2012 - 01:56:18
Citaat van: Jozef op 28 mei 2012 - 01:53:46
Een 3, f*cking boring, verspilling van m'n tijd om naar deze race te kijken.
Volledig met je eens!!!!!!!!!!!!!
Inderdaad. Volkomen waardeloos circuit dit.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 28 mei 2012 - 08:09:23
Volkomen waardeloos circuit dit.

Toch is het één van de races waar ik ieder jaar naar uitkijk.
De ambiance, het laatste stukje "glitter & glamour", het heeft wel wat vind ik.
Monaco = F1

En ja .... ik snap ook wel dat we races als we tot nu toe gehad hebben er idd niet hoeft te verwachten, maar deze uitvoering was wel erg saai.
Normaal kun je nog wel 'n paar klappertjes verwachten, en 'n handjevol inhaalpogingen bij  uitkomen tunnel.
Dankzij DRS was er vorig jaar zelfs meer actie dan ooit met pogingen tot inhalen in Sainte Devote.
Maar helaas ..... dit jaar was 't 3x niks, op naar 2013.



Wizard

Glitter & glamour mag niet de overhand krijgen op het racen. Als dit de hoogtepunten zijn van Monaco klopt er gewoon iets niet. ;)

Kootje

Citaat van: Wizard op 28 mei 2012 - 08:59:31
Glitter & glamour mag niet de overhand krijgen op het racen.

Klopt, maar het hoort er wel bij.


CitaatAls dit de hoogtepunten zijn van Monaco klopt er gewoon iets niet. ;)

Maar dat was dit jaar.
Je zei zelf al dat 2011 wel goed te pruimen was.

Wizard

Voor Monaco-begrippen wel. Toffe droge races kan ik me niet herinneren. Nou ja, 1992 uitgezonderd.

0634

1992 was spectaculair, maar liet natuurlijk zien dat het onmogelijk is om te racen daar. Mansell was seconden per ronde sneller, kon uitstekend inhalen, maar kwam er niet langs. Dan weet je dat dit geen racecircuit is.

0634

Citaat van: Kootje op 28 mei 2012 - 08:50:39
Citaat van: Jeroen op 28 mei 2012 - 08:09:23
Volkomen waardeloos circuit dit.

Toch is het één van de races waar ik ieder jaar naar uitkijk.
De ambiance, het laatste stukje "glitter & glamour", het heeft wel wat vind ik.
Monaco = F1

En ja .... ik snap ook wel dat we races als we tot nu toe gehad hebben er idd niet hoeft te verwachten, maar deze uitvoering was wel erg saai.
Normaal kun je nog wel 'n paar klappertjes verwachten, en 'n handjevol inhaalpogingen bij  uitkomen tunnel.
Dankzij DRS was er vorig jaar zelfs meer actie dan ooit met pogingen tot inhalen in Sainte Devote.
Maar helaas ..... dit jaar was 't 3x niks, op naar 2013.

Vanuit historisch oogpunt moet deze baan altijd blijven. Maar het is een draak van een baan. Er is werkelijk niets aan. Racen is onmogelijk. Wachten op een klapper is niet waarom ik F1 kijk, al is het af en toe wel leuk, maar het is geen racen. Als deze race van de kalender wordt geschrapt en eens in de vijf jaar als historisch evenement wordt gehouden hang ik de vlag uit.

Vieze baas

Ben ik de enige die de regie matig vond? Alleen Grosjean hebben we zien uitvallen bij de start. Voor de rest was het in de standings te zien als iemand uitviel maar werd totaal niet getoond op tv. In plaats daarvan laten ze 100x dezelfde slomo shot zien en de top 6. Denk dat de race er beter had uitgezien met betere regie.

Verder was het wel ok. Geen heel denderende race