Man vd race: Monaco

Gestart door Kootje, 27 mei 2012 - 16:41:35

« vorige - volgende »

Wie is volgens jou de Man vd Race?

Webber
5 (25%)
Rosberg
0 (0%)
Alonso
1 (5%)
Vettel
2 (10%)
Hamilton
0 (0%)
Massa
0 (0%)
DiResta
0 (0%)
Hülkenberg
1 (5%)
Raïkkönen
0 (0%)
Senna
0 (0%)
iemand anders, namelijk
4 (20%)
niemand sprong er tussenuit
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 17

Poll gesloten: 10 juni 2012 - 16:41:35

janke

Citaat van: Gerard op 27 mei 2012 - 23:26:33
Behalve Franky is nemand opgevallen hoe Heikki reed ??? Voor mij was hij de man van de race! Met een eervolle vermelding voor de heren op het podium!  :)

Oh ja hoor. Als je dat niet hebt gezien inclusief losse vleugel, ben je wel blind. Maar de man, nee never niet, mijn mening.
Some things are too important to be left in the past.

Fabian

Citaat van: Gerard op 27 mei 2012 - 23:26:33
Behalve Franky is nemand opgevallen hoe Heikki reed ??? Voor mij was hij de man van de race! Met een eervolle vermelding voor de heren op het podium!  :)
Heeheeheeheee. Effe goed teruglezen Gerard want volgens mij was ik een van de eerste om Kovalainen tot man van de race te bestempelen! ;) :D

janke

Citaat van: Fabian van Tiel op 27 mei 2012 - 23:51:24
Citaat van: Gerard op 27 mei 2012 - 23:26:33
Behalve Franky is nemand opgevallen hoe Heikki reed ??? Voor mij was hij de man van de race! Met een eervolle vermelding voor de heren op het podium!  :)
Heeheeheeheee. Effe goed teruglezen Gerard want volgens mij was ik een van de eerste om Kovalainen tot man van de race te bestempelen! ;) :D

Dat meen je toch niet.
Some things are too important to be left in the past.

Wizard

Citaat van: janke op 27 mei 2012 - 17:33:49
Citaat van: Wizard op 27 mei 2012 - 16:44:50
Massa. Eindelijk eens gereden naar verwachting en binnen de punten. Foutloos en strak! Deed vandaag niet onder voor de kampioenen.

Kom op zeg. Massa reed zijn rondjes net als de rest die voor hem zat. Di Resta en Hulkenberg die reden ook strak en foutloos, om er 2 te noemen. En dat in een auto die het niveau van Ferrari niet eens haalt.

Massa zat er gewoon goed bij. Dat ligt zeker niet in mijn verwachtingspatroon. Doorgaans finished en rijdt hij niet in de buurt van Alonso, vandaag wel.

Wizard

Citaat van: Gerard op 27 mei 2012 - 23:26:33
Behalve Franky is nemand opgevallen hoe Heikki reed ??? Voor mij was hij de man van de race! Met een eervolle vermelding voor de heren op het podium!  :)

Hij 'vergooit zijn race' in zijn duel met Pérez, dus of hij hier écht een eervolle vermelding verdient vind ik op z'n minst discutabel. Soms moet je weten wanneer je verslagen bent en mijn inziens is Heikki daarin wat doorgeschoten.

Fabian

Citaat van: janke op 27 mei 2012 - 23:55:04
Citaat van: Fabian van Tiel op 27 mei 2012 - 23:51:24
Citaat van: Gerard op 27 mei 2012 - 23:26:33
Behalve Franky is nemand opgevallen hoe Heikki reed ??? Voor mij was hij de man van de race! Met een eervolle vermelding voor de heren op het podium!  :)
Heeheeheeheee. Effe goed teruglezen Gerard want volgens mij was ik een van de eerste om Kovalainen tot man van de race te bestempelen! ;) :D

Dat meen je toch niet.
Hahaaa jawel. Ik was een van de eerste die Heikki deze eer gunde :P

janke

Citaat van: Fabian van Tiel op 28 mei 2012 - 00:09:16
Citaat van: janke op 27 mei 2012 - 23:55:04
Citaat van: Fabian van Tiel op 27 mei 2012 - 23:51:24
Citaat van: Gerard op 27 mei 2012 - 23:26:33
Behalve Franky is nemand opgevallen hoe Heikki reed ??? Voor mij was hij de man van de race! Met een eervolle vermelding voor de heren op het podium!  :)
Heeheeheeheee. Effe goed teruglezen Gerard want volgens mij was ik een van de eerste om Kovalainen tot man van de race te bestempelen! ;) :D

Dat meen je toch niet.
Hahaaa jawel. Ik was een van de eerste die Heikki deze eer gunde :P

Vond hem anders maar een vreemde race rijden.
Some things are too important to be left in the past.

Fabian

Citaat van: janke op 28 mei 2012 - 00:11:34
Vond hem anders maar een vreemde race rijden.
Hmm. Vond dat hij het goed deed. Goede start en voor de rest gevochten voor zijn positie. Heeft het Button lastig gemaakt(tuurlijk is het Monaco), maar hij reed een goede race en aangezien ik voor de rest niet echt andere coureurs vond die er boven uit staken koos ik voor Heikki. Pieken op de momenten dat het kan en dat heeft Heikki goed gedaan.

janke

Citaat van: Fabian van Tiel op 28 mei 2012 - 00:14:45
Citaat van: janke op 28 mei 2012 - 00:11:34
Vond hem anders maar een vreemde race rijden.
Hmm. Vond dat hij het goed deed. Goede start en voor de rest gevochten voor zijn positie. Heeft het Button lastig gemaakt(tuurlijk is het Monaco), maar hij reed een goede race en aangezien ik voor de rest niet echt andere coureurs vond die er boven uit staken koos ik voor Heikki. Pieken op de momenten dat het kan en dat heeft Heikki goed gedaan.

Di Resta en Hulkenberg ook.
Some things are too important to be left in the past.

Fabian

Citaat van: janke op 28 mei 2012 - 00:16:27
Di Resta en Hulkenberg ook.
Maar voor mij persoonlijk minder opvallend dus vandaar mijn stem voor Heikki

Gerard

Citaat van: Fabian van Tiel op 27 mei 2012 - 23:51:24
Citaat van: Gerard op 27 mei 2012 - 23:26:33
Behalve Franky is nemand opgevallen hoe Heikki reed ??? Voor mij was hij de man van de race! Met een eervolle vermelding voor de heren op het podium!  :)
Heeheeheeheee. Effe goed teruglezen Gerard want volgens mij was ik een van de eerste om Kovalainen tot man van de race te bestempelen! ;) :D

:-\ :-[
oops.. ;)
Er is mij wel meer ontgaan vandaag..

Fabian

Citaat van: Gerard op 28 mei 2012 - 00:47:24
Citaat van: Fabian van Tiel op 27 mei 2012 - 23:51:24
Citaat van: Gerard op 27 mei 2012 - 23:26:33
Behalve Franky is nemand opgevallen hoe Heikki reed ??? Voor mij was hij de man van de race! Met een eervolle vermelding voor de heren op het podium!  :)
Heeheeheeheee. Effe goed teruglezen Gerard want volgens mij was ik een van de eerste om Kovalainen tot man van de race te bestempelen! ;) :D

:-\ :-[
oops.. ;)
Er is mij wel meer ontgaan vandaag..
Hahaaa. Maakt niet uit hoor, ben allang blij dat ik niet de enige ben die Kovalainen goed vond rijden.

monaco2011

Citaat van: Mark F1gge op 27 mei 2012 - 18:06:14
Tuurlijk is t een beetje rondjes rijden... Maar als je van start tot finish de wedstrijd leid, ben je gewoon de man van de dag...
dus geen man  van de dag vandaag?? Heb vandaag diverse mensen aan kop zien rijden. Voor mij geen man van de wedstrijd, oersaai en iedereen reed op zn gemak rond.


Citaat van: Wizard op 28 mei 2012 - 00:04:11
Massa zat er gewoon goed bij. Dat ligt zeker niet in mijn verwachtingspatroon. Doorgaans finished en rijdt hij niet in de buurt van Alonso, vandaag wel.
in de race kan ie Alonso geregeld prima bijbenen, hij laat het vooral in kwalificatie vaak liggen. Dat is zijn winst dit weekend.

meatball

Niemand,maar ik vind dit ook geen echte race.
Ik pleit er al jaren voor om hier een puntenloze demo van te maken,de rijken der aarde hebben hun pleziertje en wij f1 fans kunnen dan lekker buiten in de zon blijven zitten.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Kootje

#29
Citaat van: Fabian van Tiel op 28 mei 2012 - 00:57:29
Hahaaa. Maakt niet uit hoor, ben allang blij dat ik niet de enige ben die Kovalainen goed vond rijden.

Geen vreemde keuze hoor.
Hij zorgde uiteindelijk samen met Button voor het enige lichtpuntje vd race.
Echter, zijn handelen in het gevecht met Pérez deed daar direct weer afbreuk aan imo.


Ik vind de keuzes voor Alonso, Massa en Hülkenberg vreemder.
Alonso heeft op tactiek P3 veroverd (dat is niet zijn verdienste maar dat van z'n team), maar kon nooit Rosberg bedreigen. :-X
Massa doet eindelijk eens waar hij voor betaald wordt, dat verdiend ook geen eer.
En wat voor bijzonders heeft Hulkie gedaan dan ???, zijn teamgenoot staat pal voor hem, versla op z'n minst eerst die. ::)