Man vd race: Monaco

Gestart door Kootje, 27 mei 2012 - 16:41:35

« vorige - volgende »

Wie is volgens jou de Man vd Race?

Webber
5 (25%)
Rosberg
0 (0%)
Alonso
1 (5%)
Vettel
2 (10%)
Hamilton
0 (0%)
Massa
0 (0%)
DiResta
0 (0%)
Hülkenberg
1 (5%)
Raïkkönen
0 (0%)
Senna
0 (0%)
iemand anders, namelijk
4 (20%)
niemand sprong er tussenuit
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 17

Poll gesloten: 10 juni 2012 - 16:41:35

Kootje

Wie is jullie Man vd Race dit keer ??

Ikzelf stem op niemand.
Er was er in mijn ogen niet één die er met kop en schouders boven uitstak, en dat vind ik wel 'n vereiste.
Benieuwd of iemand deze visie deelt, of .......  ;)

Fabian

Citaat van: Kootje op 27 mei 2012 - 16:41:35
Wie is jullie Man vd Race dit keer ??

Ikzelf stem op niemand.
Er was er in mijn ogen niet één die er met kop en schouders boven uitstak, en dat vind ik wel 'n vereiste.
Benieuwd of iemand deze visie deelt, of .......  ;)
Absoluut mee eens. Maar ik stem dan toch op iemand die ik opvallend goed vond en dat is Kovalainen. Reed een goede race en hield Button een tijdje achter zich. Het deed me zelfs een beetje denken aan Bernoldi/Coulthard!

SanderD

Ik weet het eigenlijk ook niet. Webber reed natuurlijk goed, maar niet meer dan dat. Net als Vettel, Alonso, Hamilton, Massa en zo nog wel een paar.

Wizard

Massa. Eindelijk eens gereden naar verwachting en binnen de punten. Foutloos en strak! Deed vandaag niet onder voor de kampioenen.

janke

Citaat van: Wizard op 27 mei 2012 - 16:44:50
Massa. Eindelijk eens gereden naar verwachting en binnen de punten. Foutloos en strak! Deed vandaag niet onder voor de kampioenen.

Kom op zeg. Massa reed zijn rondjes net als de rest die voor hem zat. Di Resta en Hulkenberg die reden ook strak en foutloos, om er 2 te noemen. En dat in een auto die het niveau van Ferrari niet eens haalt.
Some things are too important to be left in the past.

_Makke_

Citaat van: Wizard op 27 mei 2012 - 16:44:50
Massa. Eindelijk eens gereden naar verwachting en binnen de punten. Foutloos en strak! Deed vandaag niet onder voor de kampioenen.

Wow. Dit vind ik eerlijk gezegd toch wel gek. Hij deed gewoon eindelijk wat van hem verwacht werd. 't Is niet dat hij iets speciaals deed. Reed een race net als Alonso, Hamilton, Vettel, Rosberg, Webber,...

Nu, hier iemand aanduiden... Tja. Op basis van wat? Inhalen is (quasi) niet mogelijk, dus uiteindelijk zit iedereen maar wat rondjes te draaien. Op diegenen na die in de fout gaan.

Ik stem dus voor niemand. Want de naam van Prins Albert II staat er niet tussen. Als je ziet wat voor een knappe vrouw hij gescoord heeft, is hij voor mij wel een beetje de man van de race. Je moet het maar voor elkaar krijgen.  8) :P

Figge

Tuurlijk is t een beetje rondjes rijden... Maar als je van start tot finish de wedstrijd leid, ben je gewoon de man van de dag...

Kootje

#7
Citaat van: Makke op 27 mei 2012 - 17:54:24
Nu, hier iemand aanduiden... Tja. Op basis van wat?
Ik stem dus voor niemand. Want de naam van Prins Albert II staat er niet tussen. Als je ziet wat voor een knappe vrouw hij gescoord heeft, is hij voor mij wel een beetje de man van de race. Je moet het maar voor elkaar krijgen.  8) :P

Daar was de optie IEMAND ANDERS, NAMELIJK juist voor toegevoegd ;) :P

Schumiiii


Folkert

Webber gekozen, wint en hield zich knap staande tegen de druk van achter. En bij gebrek aan beter.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Ik heb ook Webber gekozen, puur omdat ie gewonnen heeft.
Er sprong niet echt iemand uit vandaag.

Edwin90

Vergne was goed bezig, totdat hij de verkeerde gok nam om op Inters de baan op tegaan. Maar zoiets kan je maken of breken. Breken in dit geval. Maar ik hou wel van zulke gokjes, als de regen doorzet was hij de man.

Franky R.

Ik zeg Heikki Kovalainen...Massa deed het goed, hoor! Maar dat komt vooral omdat hij eerder in het seizoen zo pover was...

0634


Gerard

#14
Behalve Franky is nemand opgevallen hoe Heikki reed ??? Voor mij was hij de man van de race! Met een eervolle vermelding voor de heren op het podium!  :)