Banaan van de race: Monaco

Gestart door Franky R., 27 mei 2012 - 16:29:42

« vorige - volgende »

Wie is de Banaan?

Maldonado
4 (19%)
Schumacher
1 (4.8%)
Grosjean
3 (14.3%)
Scuderia Toro Rosso
5 (23.8%)
Lotus
0 (0%)
Pérez
2 (9.5%)
Kovalaïnen
0 (0%)
Button
4 (19%)
Het FIA weerstation
0 (0%)
iets of iemand anders
1 (4.8%)
niets of niemand was er banaanwaardig
1 (4.8%)

Totaal aantal stemmen: 18

Poll gesloten: 10 juni 2012 - 16:44:08

gloudiesaurus

Button voor mij! Het hele weekend de snelheid niet hebben en een slechte race rijden...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Enzo

Citaat van: Kootje op 27 mei 2012 - 16:50:52
Citaat van: Fabian van Tiel op 27 mei 2012 - 16:46:44
Was in mijn optiek ook niet zijn fout, maar ik denk dat Enzo op Grosjean stemt!

Dat begreep ik al, maar had eigenlijk verwacht dat Enzo het ook wel in zou zien dat Grosjean daar niets fout deed.
Maar ja ..... er heeft toch iemand op 'm gestemd. ::)

Het was ik....moohaahahaha.... ::)
Imo had Growjohn daar beter moeten uitkijken, zoals wel vaker dit seizoen.
Veel te opportunistisch en onbezonnen.


Wizard

Citaat van: Enzo op 27 mei 2012 - 16:54:14
Het was ik....moohaahahaha.... ::)
Imo had Growjohn daar beter moeten uitkijken, zoals wel vaker dit seizoen.
Veel te opportunistisch en onbezonnen.

Je straft hem wel erg hard. A) het is een rookie, B) de starthectiek is hier debet aan, C) Volgens mij stuurde Alonso daar juist naar buiten waardoor hij Grosjean aantikte en is hij meer slachtoffer dan aanstichter. Hij doet nu eenmaal mee en kon daar geen kant uit. Misschien een beetje ongelukkig maar wat moest hij dan?

Kootje

Citaat van: Enzo op 27 mei 2012 - 16:54:14
Citaat van: Kootje op 27 mei 2012 - 16:50:52
Citaat van: Fabian van Tiel op 27 mei 2012 - 16:46:44
Was in mijn optiek ook niet zijn fout, maar ik denk dat Enzo op Grosjean stemt!

Dat begreep ik al, maar had eigenlijk verwacht dat Enzo het ook wel in zou zien dat Grosjean daar niets fout deed.
Maar ja ..... er heeft toch iemand op 'm gestemd. ::)

Het was ik....moohaahahaha.... ::)
Imo had Growjohn daar beter moeten uitkijken, zoals wel vaker dit seizoen.
Veel te opportunistisch en onbezonnen.

Ik zie dat toch anders.
Alonso geeft hem 'n lichte tik, waardoor Grosjean voor de keuze komt te staan.
Of met z'n voorwiel in het achterwiel van Alonso haken met 'n mogelijke spin tot gevolg, of iets naar rechts uitwijken.
Dat daar geen ruimte voor was kun je hem niet kwalijk nemen. (wil ik niet mee zeggen dat t MS z'n fout was hoor)
Raceincidentje zoals je ze wel vaker ziet bij 'n racestart, niets meer niets minder.

Fabian

Wat mij betreft gewoon een race ongeluk. Grosjean werd aangetikt door Alonso, Grosjean week uit en daar zat Schumacher helaas. Daarnaast is het in Monaco krap en was er geen mogelijkheid voor Schumacher om verder uit te wijken.

Enzo

Citaat van: Wizard op 27 mei 2012 - 16:58:33
Citaat van: Enzo op 27 mei 2012 - 16:54:14
Het was ik....moohaahahaha.... ::)
Imo had Growjohn daar beter moeten uitkijken, zoals wel vaker dit seizoen.
Veel te opportunistisch en onbezonnen.

Je straft hem wel erg hard. A) het is een rookie, B) de starthectiek is hier debet aan, C) Volgens mij stuurde Alonso daar juist naar buiten waardoor hij Grosjean aantikte en is hij meer slachtoffer dan aanstichter. Hij doet nu eenmaal mee en kon daar geen kant uit. Misschien een beetje ongelukkig maar wat moest hij dan?

Nou iig in z'n spiegels kijken en Schumacher wat ruimte laten. Maar anderzijds realiseer ik me ook dat dit in de starthectiek gebeurde. Het is niet de eerste keer en het is geen GP2 meer waar die aan mee doet. Maar goed, ik geef hem nog één kans, daarna gaat het nooit meer goed komen tussen ons...

SanderD

Citaat van: Enzo op 27 mei 2012 - 17:02:43
Citaat van: Wizard op 27 mei 2012 - 16:58:33
Citaat van: Enzo op 27 mei 2012 - 16:54:14
Het was ik....moohaahahaha.... ::)
Imo had Growjohn daar beter moeten uitkijken, zoals wel vaker dit seizoen.
Veel te opportunistisch en onbezonnen.

Je straft hem wel erg hard. A) het is een rookie, B) de starthectiek is hier debet aan, C) Volgens mij stuurde Alonso daar juist naar buiten waardoor hij Grosjean aantikte en is hij meer slachtoffer dan aanstichter. Hij doet nu eenmaal mee en kon daar geen kant uit. Misschien een beetje ongelukkig maar wat moest hij dan?

Nou iig in z'n spiegels kijken en Schumacher wat ruimte laten. Maar anderzijds realiseer ik me ook dat dit in de starthectiek gebeurde. Het is niet de eerste keer en het is geen GP2 meer waar die aan mee doet. Maar goed, ik geef hem nog één kans, daarna gaat het nooit meer goed komen tussen ons...

Ik denk dat ie dat heel erg vervelend vind:P

Wizard

Citaat van: Enzo op 27 mei 2012 - 17:02:43
Citaat van: Wizard op 27 mei 2012 - 16:58:33
Citaat van: Enzo op 27 mei 2012 - 16:54:14
Het was ik....moohaahahaha.... ::)
Imo had Growjohn daar beter moeten uitkijken, zoals wel vaker dit seizoen.
Veel te opportunistisch en onbezonnen.

Je straft hem wel erg hard. A) het is een rookie, B) de starthectiek is hier debet aan, C) Volgens mij stuurde Alonso daar juist naar buiten waardoor hij Grosjean aantikte en is hij meer slachtoffer dan aanstichter. Hij doet nu eenmaal mee en kon daar geen kant uit. Misschien een beetje ongelukkig maar wat moest hij dan?

Nou iig in z'n spiegels kijken en Schumacher wat ruimte laten. Maar anderzijds realiseer ik me ook dat dit in de starthectiek gebeurde. Het is niet de eerste keer en het is geen GP2 meer waar die aan mee doet. Maar goed, ik geef hem nog één kans, daarna gaat het nooit meer goed komen tussen ons...

Kusje! ;)

SanderD

Als ik toch moet kiezen; de Fia. Onterechte straf voor Perez.

Kootje

Citaat van: sanderalonso op 27 mei 2012 - 17:10:07
Als ik toch moet kiezen; de Fia. Onterechte straf voor Perez.

Nou idd.
Wat moet hij dan doen ??
Wachten tot 't hele veld voorbij gereden is ??

Figge

Pastor, Pastor, wft was dit nou weer....
Toch weer de banaan vanaag.
Hoewel Button ook niet vooruit te knuppelen was t hele weekend...
Mbt Perez, weet ik niet welke instructie er tijdens de briefing zijn geweest.
Maar ik kan mij zo voorstellen dat dit niet conform afspraak was...

janke

Perez. Wat een gestuntel vandaag zeg. Reed alles en iedereen in de weg.
Some things are too important to be left in the past.

_Makke_

Citaat van: gloudiesaurus op 27 mei 2012 - 16:53:01
Button voor mij! Het hele weekend de snelheid niet hebben en een slechte race rijden...

Vind ik wel streng. Zijn kwalificatie was matig. Maar de race, tja. Het circuit is wat het is. Iemand passeren is quasi onmogelijk. Toch zeker als je er heelhuids uit wil komen.

Ik ben maar voor STR gegaan. Uiteindelijk geven ze daar domweg punten uit handen. Kan een duur puntenverlies zijn.

Schumiiii

Grosjean en ze mogen deze ook een straf geven nu, schumacher krijgt voor een race incident telkens een straf. Duidelijk de fout van grosjean die de race van schumi van de eerste meters heeft verkloot.

janke

Citaat van: Schumiiii op 27 mei 2012 - 19:41:25
Grosjean en ze mogen deze ook een straf geven nu, schumacher krijgt voor een race incident telkens een straf. Duidelijk de fout van grosjean die de race van schumi van de eerste meters heeft verkloot.

Wat had Grosjean dan moeten doen. Zijn wagen in die van Alonso boren?? Maar gut, MS zat weer in de buurt waar klappen vallen. Begint een specialiteit van die man te worden.
Some things are too important to be left in the past.