Silly Season 2012/2013

Gestart door Enzo, 24 mei 2012 - 22:25:36

« vorige - volgende »

Kootje

Huh ???
Chavez is toch herkozen?

Gerard

Leuk voor Bottas, maar een constant team hebben ze daar niet echt bij Williams... Bijna ieder jaar wisselen ze van rijdersbezetting....

Fabian

http://www.gppits.net/nieuws/bottas_vervangt_senna/

Ik ben hier wel blij mee. Persoonlijk ben ik een beetje fan geworden van Bottas!

T.Nuvolari


Fabian

Citaat van: M@rc op 28 november 2012 - 15:22:55
Poor Khartikeyan  :(
Nee hoor. Niemand kan tippen aan Narain!

Matthijs

Citaat van: Kootje op 28 november 2012 - 15:03:21
Bottas brengt minder dollars, dus daar zal het niet aan liggen.

Nu Williams weer eens lekker in de punten zit, is de zak met dollars van PDVSA blijkbaar voldoende om echt talent weer 'n kans te geven.
Williams zal vorig jaar wel gedacht hebben: eerst een goede auto, daarna goede coureurs. En ziehier, het heeft gewerkt in 2012!

Kootje

Citaat van: Gerard op 28 november 2012 - 15:17:56
Leuk voor Bottas, maar een constant team hebben ze daar niet echt bij Williams... Bijna ieder jaar wisselen ze van rijdersbezetting....

Ze zijn iig constant met Pastor.  ;)

Jehoentelaar

Leuk nieuws van Bottas! Reed in zijn F3-tijd geregeld het hele veld zoek. Feestje om die man aan het werk te zien. 8)

gloudiesaurus

Bottas is een echt talent, hij verdiend het! Ben benieuwd hoe het volgend jaar zal doen tegenover over Maldonado. Williams kiest eindelijk weer voor talent ipv geld.

En Senna, met 12 miljoen Dollar aan sponsorgeld moet je toch wel ergens aan de bak komen? Force India/ Caterham dan maar?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Wel cru dat mede dankzij Senna Williams nu genoeg prijzengeld heeft gepakt om zijn 12 mln niet meer nodig te hebben.  ;D

Fabian

Force India en Caterham zijn inderdaad opties voor Senna. Al denk ik dat Senna over Caterham wel een paar keer zal nadenken...

0634

Citaat van: Kootje op 28 november 2012 - 16:02:23
Citaat van: Gerard op 28 november 2012 - 15:17:56
Leuk voor Bottas, maar een constant team hebben ze daar niet echt bij Williams... Bijna ieder jaar wisselen ze van rijdersbezetting....

Ze zijn iig constant met Pastor.  ;)

Als Pastor zelf nou ook eens constant wordt ;D.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 28 november 2012 - 19:05:21
Citaat van: Kootje op 28 november 2012 - 16:02:23
Citaat van: Gerard op 28 november 2012 - 15:17:56
Leuk voor Bottas, maar een constant team hebben ze daar niet echt bij Williams... Bijna ieder jaar wisselen ze van rijdersbezetting....

Ze zijn iig constant met Pastor.  ;)

Als Pastor zelf nou ook eens constant wordt ;D.

Zou fijn zijn. :-\

Victor Monza 2008

Citaat van: Kootje op 28 november 2012 - 15:17:05
Huh ???
Chavez is toch herkozen?
Ja maar hij krijgt meer tegenwind.

Kootje

Ah .... oke dan.
En in hoeverre hebben Chavez en z'n oppositie zeggenschap over PDVSA dan?
Hou me nooit zo bezig met dat soort zaken, dus alstublieft ..... vergeef me mijn onwetendheid.  ;D