Silly Season 2012/2013

Gestart door Enzo, 24 mei 2012 - 22:25:36

« vorige - volgende »

Niels_

Tja uiteraard hebben ze veel geld, maar het is ook niet dat je er puur met geld komt. Ze gaan geen miljoenen betalen voor pannenkoeken die niet aan een stuur kunnen draaien he.


Fabian


0634

Makes sense hoor, een entree van die Guitterez.

Welke serieuze opties heeft Koba dan nog? Force India. Williams wellicht?


Folkert

Hoop echt dat Koba-san in de f1 blijft. Zou dood zonde zijn als hij verdwijnt.
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Wat er over blijft voor Koba. Vrij weinig denk ik. Force India zou kunnen, maar ik denk dat die met Sutil, Alguersuari of Buemi bezig zijn. Caterham voor Kamui??? Ik zou Kamui graag bij Williams zien, maar ook dat lijkt me onwaarschijnlijk. Denk dat Kamui helaas uit de F1 verdwijnt als hij niet bij Sauber blijft. Ik hoop trouwens wel dat Perez het helemaal verkeerd heeft...


Kootje

Citaat van: Jeroen op 22 november 2012 - 21:02:22
Makes sense hoor, een entree van die Guitterez.

Welke serieuze opties heeft Koba dan nog? Force India. Williams wellicht?

Of verder achteruit: Caterham (al lijkt dat niet waarschijnlijk), Marussia en HRT (als die 'n koper vinden).
Zou het iig wel jammer vinden.
Vind het 'n leuk coureurtje die best wat toevoegt aan de F1 grid.

T.Nuvolari

Kobayashi moet absoluut F1 rijder blijven. Als er nu één man heeft ebwezen geen kamerplant achter een stuur te zijn is hij het toch wel. Bij Force India of Sauber zouden ze zo'n kans niet mogen laten schieten.

Matthijs

Citaat van: M@rc op 23 november 2012 - 10:45:40
Kobayashi moet absoluut F1 rijder blijven. Als er nu één man heeft ebwezen geen kamerplant achter een stuur te zijn is hij het toch wel. Bij Force India of Sauber zouden ze zo'n kans niet mogen laten schieten.
Ja, ik zou het heel jammer vinden als Kobayashi de F1 zou moeten verlaten, want hij is een briljante racer. Elk gevecht is spectaculair en eindigt minder vaak in tranen dan met Perez. Toch is hij doorgaans langzamer dan Perez op pure snelheid.
Kobayashi is in mijn ogen een beetje categorie Jos Verstappen.

T.Nuvolari

Dat menig tegenstander dan maar oplet voor ze een vuist op hun smoel krijgen.  ;)

Matthijs

Haha. Nee, Kobayashi doet het subtieler. Als Japanner buigt hij voor je bij wijze van groet, maar in werkelijkheid krijg je gewoon een kopstoot.

Gerard

ik lees trouwens op twitter dat Lotus vertrouwen blijft houden in Grosjean....

SDG

#1183
En Caterham heeft de komst van Pic bevestigd:

http://www.formule1.nl/nieuws/detail/pic-tekent-meerjarig-contract-bij-caterham/

Aangezien die veel geld meebrengt (dat Marussia dus kwijt is), verwacht ik dus dat Max Chilton volgend jaar tweede Marussia-coureur wordt.

Matthijs

Citaat van: SDG op 23 november 2012 - 12:40:12
En Caterham heeft de komst van Pic bevestigd:

http://www.formule1.nl/nieuws/detail/pic-tekent-meerjarig-contract-bij-caterham/

Aangezien die veel geld meebrengt (dat Marussia dus kwijt is), verwacht ik dus dat Max Chilton volgend jaar tweede Marussia-coureur wordt.
Hoeveel bracht Pic mee? En hoeveel verdient Marussia dankzij een 10e plek in het klassement? Het zou me niet verbazen dat Marussia het beter doet dan Caterham volgend jaar. Welke motor heeft Marussia volgend jaar? Nog steeds de Cosworth?