Silly Season 2012/2013

Gestart door Enzo, 24 mei 2012 - 22:25:36

« vorige - volgende »

0634

Ik lees er niet in dat Grosjean weg moet hoor. Zal allemaal wel loslopen.

Folkert

Citaat van: Jeroen op 09 oktober 2012 - 22:08:39
Ik lees er niet in dat Grosjean weg moet hoor. Zal allemaal wel loslopen.
Nee ik ook niet, maar helemaal tevreden zijn ze natuurlijk ook niet. Zal wel los lopen inderdaad.
Trotse vader van Rosalie(L)

Nyoxios

Citaat van: KovalainenFanForever op 09 oktober 2012 - 21:22:20
Grosjean stopt dus misschien ehhh dan snap ik dat er volgend jaar een nederlander bij Lotus gaat rijden. Frijns for the win! Er moet ene sjeng in die wagen 8) Die Limbo's gaan hard jonguhhh ::) :D

of 2013 al:P silly season: Raikkonen naar Ferrari, Massa naar Sauber
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

Jehoentelaar

Frijns moet maar eens zien of het op financieel gebied allemaal wel haalbaar is. Formula BMW en twee divisies Formula Renault zijn nog wel op te brengen voor familiebedrijf Frijns, maar F1 is een ander verhaal. Het is geen toeval dat Frijns i.t.t. Melker (nog) geen GP2 heeft gereden.

Enzo

Ik hoop dat Frijns op basis van zijn kwaliteiten de formule 1 haalt ipv op basis van zijn geld.  :)

Gerard

Citaat van: Enzo op 10 oktober 2012 - 08:33:35
Ik hoop dat Frijns op basis van zijn kwaliteiten de formule 1 haalt ipv op basis van zijn geld.  :)

Dat is tegenwoordig niet meer aan de order Enzo, zonder sponsorgeld kom je nergens meer binnen... HELAAS!

Fabian

Citaat van: Gerard op 10 oktober 2012 - 08:48:12
Citaat van: Enzo op 10 oktober 2012 - 08:33:35
Ik hoop dat Frijns op basis van zijn kwaliteiten de formule 1 haalt ipv op basis van zijn geld.  :)

Dat is tegenwoordig niet meer aan de order Enzo, zonder sponsorgeld kom je nergens meer binnen... HELAAS!
Nee helaas is dat zo. Dan maar hopen dat de combinatie geld en talent goed is!

Franky R.

Citaat van: Enzo op 10 oktober 2012 - 08:33:35
Ik hoop dat Frijns op basis van zijn kwaliteiten de formule 1 haalt ipv op basis van zijn geld.  :)
Zijn geld? Frijns heeft maar een paar centen, dus daar hoeven we niet bang voor te zijn. Die jongen moet 'gewoon' het RWS winnen en goed presteren tijdens de YDT...Verder een mespuntje geluk en een goede manager die hem goed kan verkopen....

T.Nuvolari

Zeg maar een stevige schep geluk. RWS winnen is geen garantie op een verder succesvol verloop in open wheel racing.

Folkert

Citaat van: M@rc op 11 oktober 2012 - 09:36:43
Zeg maar een stevige schep geluk. RWS winnen is geen garantie op een verder succesvol verloop in open wheel racing.
Dat zeker niet, maar als je zijn voorgeschiedenis kijkt is dat toch best indrukwekkend. Ik geloof dat hij tot nu toe in alle klasse direct het eerste jaar WK is geworden. Dat staat wel mooi op je sollicitatie. Sauber zou voor hem daarom ook prima start punt zijn voor zijn carrière.
Trotse vader van Rosalie(L)

Matthijs

#910
Citaat van: Folkert op 11 oktober 2012 - 10:47:23
Citaat van: M@rc op 11 oktober 2012 - 09:36:43
Zeg maar een stevige schep geluk. RWS winnen is geen garantie op een verder succesvol verloop in open wheel racing.
Dat zeker niet, maar als je zijn voorgeschiedenis kijkt is dat toch best indrukwekkend. Ik geloof dat hij tot nu toe in alle klasse direct het eerste jaar WK is geworden. Dat staat wel mooi op je sollicitatie. Sauber zou voor hem daarom ook prima start punt zijn voor zijn carrière.
In zijn eerste jaar in de autosport werd hij geen kampioen, maar 'slechts' 3e (Formule BMW Europe). Maar 1 en 2 werden Nasr en Juncadella, die daarna ook zeker niet stil hebben gezeten.

Folkert

Citaat van: Matthijs op 11 oktober 2012 - 11:36:53
Citaat van: Folkert op 11 oktober 2012 - 10:47:23
Citaat van: M@rc op 11 oktober 2012 - 09:36:43
Zeg maar een stevige schep geluk. RWS winnen is geen garantie op een verder succesvol verloop in open wheel racing.
Dat zeker niet, maar als je zijn voorgeschiedenis kijkt is dat toch best indrukwekkend. Ik geloof dat hij tot nu toe in alle klasse direct het eerste jaar WK is geworden. Dat staat wel mooi op je sollicitatie. Sauber zou voor hem daarom ook prima start punt zijn voor zijn carrière.
In zijn eerste jaar in de autosport werd hij geen kampioen, maar 'slechts' 3e (Formule BMX Europe). Maar 1 en 2 werden Nasr en Juncadella, die daarna ook zeker niet stil hebben gezeten.

Oh, nee laat dan maar zitten. Dacht dat hij goed was, maar verkeerd gedacht dus.  ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

Matthijs

Haha, prutser ;)

Ik las op F1Today dat Kobayashi kansloos is voor 2013 als hij geen sponsors meebrengt. Dan is Frijns ook vooralsnog kansloos bij Sauber.

Franky R.

Citaat van: Matthijs op 11 oktober 2012 - 12:30:15
Haha, prutser ;)

Ik las op F1Today dat Kobayashi kansloos is voor 2013 als hij geen sponsors meebrengt. Dan is Frijns ook vooralsnog kansloos bij Sauber.
Raar bericht, als Telmex eerder heeft verklaart dat zij Sauber trouw blijft, ondanks de overstap van Perez... ???

Wizard

Citaat van: Gerard op 10 oktober 2012 - 08:48:12
Citaat van: Enzo op 10 oktober 2012 - 08:33:35
Ik hoop dat Frijns op basis van zijn kwaliteiten de formule 1 haalt ipv op basis van zijn geld.  :)

Dat is tegenwoordig niet meer aan de order Enzo, zonder sponsorgeld kom je nergens meer binnen... HELAAS!

Nou, dat is niet helemaal waar. Zonder geld kun je niet starten met karten en dus racen. De klasses daarboven kosten geld met de kanttekening, als je talent hebt, ben je interessant voor potentiele sponsoren. Die in jouw toekomst willen inversteren. En als je écht goed bent pikt McLaren, Red Bull of Ferrari je wel op. Deze bezitten een soort van talentenopleiding centrum. ;) Maar, dat het moet meezitten ben ik met iedereen eens.