Silly Season 2012/2013

Gestart door Enzo, 24 mei 2012 - 22:25:36

« vorige - volgende »

Kootje

Kovalaïnen dus ....

Die wordt iig gelinkt aan Ferari, dus wie weet. ???

0634

Oh ja, inderdaad Kootje. Die zou kunnen.

Fabian

Ik denk dat Ferrari toch gewoon voor Massa kiest. En daar zullen ze het de komende jaren mee moeten doen...

Fabian

Andrew Benson ‏@andrewbensonf1
Incidentally, new info casts more doubt on @Felipe1Massa staying at Ferrari - good source says @NicoHulkenberg deal already done

Andrew Benson ‏@andrewbensonf1
Problem is, an equally good - if not probably better - source says @Felipe1Massa is still most likely to stay but @NicoHulkenberg key option

Dit tweette Andrew Benson zo'n vijf minuten geleden.  Als je wil weten wie Andrew Benson is: I am BBC Sport's chief F1 writer.

0634

Toch knap om een tweet te plaatsen en die met je volgende tweet meteen maar voor onzin uitmaakt. ;D

Fabian

Citaat van: Jeroen op 29 september 2012 - 12:44:54
Toch knap om een tweet te plaatsen en die met je volgende tweet meteen maar voor onzin uitmaakt. ;D
Ja dat wel he. Maar ja twitter. Maar 140 tekens te gebruiken per bericht...

Enzo

Citaat van: Folkert op 29 september 2012 - 10:29:02
Citaat van: Enzo op 28 september 2012 - 23:41:53
Om nog even te benadrukken wat voor een slechte PR deze rijderwissel heeft opgeleverd.
Check de duizenden comment's onder het 'Hamilton naar Mercedes bericht'.

Dat vind ik dan wel weer mooi, de fans laten hier echt hun onvrede zien. Schumacher zal altijd onthouden worden als de grootste kampioen ooit, Mercedes zal altijd onthouden worden als het team dat Schumacher liet zitten.
Als ik daar op facebook kijk, zie ik voornamelijk gefrustreerde Schumacher fans die het niet kunnen verkroppen. Mijn Duits is niet al te best meer, maar lees ook heel veel vervelende reacties op Hamilton.

Folkert, je berichtje daar heeft wat reacties uitgelokt... ;D
Sommige hebben je wat vragen gesteld en wachten op antwoord.

Helmpje op, bitje in en get in there soldier... ;D


Folkert

Citaat van: Enzo op 29 september 2012 - 13:20:14
Citaat van: Folkert op 29 september 2012 - 10:29:02
Citaat van: Enzo op 28 september 2012 - 23:41:53
Om nog even te benadrukken wat voor een slechte PR deze rijderwissel heeft opgeleverd.
Check de duizenden comment's onder het 'Hamilton naar Mercedes bericht'.

Dat vind ik dan wel weer mooi, de fans laten hier echt hun onvrede zien. Schumacher zal altijd onthouden worden als de grootste kampioen ooit, Mercedes zal altijd onthouden worden als het team dat Schumacher liet zitten.
Als ik daar op facebook kijk, zie ik voornamelijk gefrustreerde Schumacher fans die het niet kunnen verkroppen. Mijn Duits is niet al te best meer, maar lees ook heel veel vervelende reacties op Hamilton.

Folkert, je berichtje daar heeft wat reacties uitgelokt... ;D
Sommige hebben je wat vragen gesteld en wachten op antwoord.

Helmpje op, bitje in en get in there soldier... ;D
hehehe. Just the way i like it. Get ready to be annihilated.  ;D
Kan alleen mijn bitje neit meer vinden....HELPPP
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Citaat van: Jeroen op 29 september 2012 - 08:00:13
Enzo, discussie heeft verder geen zin. Ik snap je boosheid als fan, maar ik snap allleen niet dat je al je meningen ('MS was beter dan Rosberg', 'MS is de grootste kampioen ooit etc.') ineens als feiten brengt.

Dat zijn en blijven te allen tijde subjectieve meningen gebaseerd op gedeeltelijke onwetendheid (Heb jij bv Fangio gezien? Of Clark?). Nooit meer dan dat. Om je dan nu boven alle in jouw ogen blijkbaar onwetende partijen te zetten vind ik jammer. Siert je niet.

Ik kan ook wel roepen dat ik alle rondjes van Senna ooit geanalyseerd heb en urenlang over hem heb gediscussieerd en alles van hem heb gevolgd en daarmee min of meer zeggen dat de rest er dan niks van snapt als ze zeggen dat hij de grootste niet is. Maar dat slaat nergens op.

En je kan dan veel over Merc weten, je wist ook niet dat wat Eddie Jordan wel allang wist. Wat logisch is, maar dan kan je niet zomaar stellen dat jij je feiten wel op orde hebt en andere, doorgaans betrouwbare bronnen, niet. Blijkbaar is dat dus ook niet zo.

Als je alle feiten op een rijtje zet, is het met het oog op de toekomst volkomen logisch dat Merc, op dit moment in hun loopbaan, Hamilton en Rosberg verkiest boven Schumacher.

Sorry hoor, maar ik liet me even gaan gisteren. Het was zeker niet mijn bedoeling om iemand te beledigen, als ik dat wel gedaan heb bied ik hierbij mijn excuses aan. Hoewel sommige dingen hem ook in de interpretatie zit. Zoals mijn opmerking over de 'grootste kampioen ooit'. Daarmee doelde ik niet persé op de beste ooit, maar eerder op het aantal behaalde titels en de duur van zijn carriere. De discussie wie is de beste is inderdaad zinloos en niet fatsoenlijk te voeren.

Franky R.


Folkert

Ik ben er ook bang voor. Mercedes is nou niet echt goed bezig. En heeft al 3 jaar geen top auto. En wat nou als Mercedes besluit te stoppen? Dan is het einde carrière zowat. Aan de andere kant: Als je kijkt naar het hele team, er blijven grote namen staan op het loonlijstje. Brawn, Fry, Costa en nu Hamilton. (En volgens mij nog een paar, maar die zou ik eerlijk gezegd niet weten.) Dit kan wel eens de beste move van Hamilton zijn geweest.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Citaat van: Franky R. op 29 september 2012 - 17:44:07
http://www.gppits.net/nieuws/hamilton_zal_spijt_krijgen/

Wat een slap artikel. Ik heb het originele niet gelezen, ken je bron ook niet, maar als McLaren dit serieus geroepen heeft vind ik dat A stijlloos, B onprofessioneel en C berust het niet op de feiten. Als ik dit decenium bekijk, dus de recente historie, heeft McLaren 'slecht' 1 titel. Net als Brawn sinds de overname van Honda. Dus, per definitie slechter af is Hamilton niet.

Figge

Citaat van: Franky R. op 29 september 2012 - 17:44:07
http://www.gppits.net/nieuws/hamilton_zal_spijt_krijgen/

Whitmarsh likt zijn wonden... Met Hamilton weet je dat je auto maximaal hard zal gaan. Button is simpelweg net iets langzamer, maar samen met Hamilton waarschijnlijk de sterkste rijders bezetting van het veld. Nu Perez komt gaat je rijders bezetting mogelijk achteruit qua bezetting...
Het zal nog moeten blijken uiteraard. McLaren heeft een goed trackrecord als het om jonge en onervaren rijders gaat. Maar dat was natuurlijk in de tijd van Ron Dennis.
Ik denk dat Lewis geen spijt zal krijgen van zijn overstap. Technisch gezien verandert niet zo veel komend jaar. En Brawn en vrienden zullen waarschijnlijk niet weer zo'n extreem concept proberen als dit jaar. Het is niet onlogisch om aan te nemen dat ze volgend jaar een soort seizoen hebben als Lotus dit jaar. Maar dan wint Lewis wél 2x oid...

Het is nu alleen nog wachten op wat Ferrari besluit over de plek van Massa... Deze week was eindelijk leuk, omdat het toch ietwat onverwacht was, in het Silly Season...

Folkert

Citaat van: Mark F1gge op 30 september 2012 - 10:16:36
Citaat van: Franky R. op 29 september 2012 - 17:44:07
http://www.gppits.net/nieuws/hamilton_zal_spijt_krijgen/

Whitmarsh likt zijn wonden... Met Hamilton weet je dat je auto maximaal hard zal gaan. Button is simpelweg net iets langzamer, maar samen met Hamilton waarschijnlijk de sterkste rijders bezetting van het veld. Nu Perez komt gaat je rijders bezetting mogelijk achteruit qua bezetting...
Het zal nog moeten blijken uiteraard. McLaren heeft een goed trackrecord als het om jonge en onervaren rijders gaat. Maar dat was natuurlijk in de tijd van Ron Dennis.
Ik denk dat Lewis geen spijt zal krijgen van zijn overstap. Technisch gezien verandert niet zo veel komend jaar. En Brawn en vrienden zullen waarschijnlijk niet weer zo'n extreem concept proberen als dit jaar. Het is niet onlogisch om aan te nemen dat ze volgend jaar een soort seizoen hebben als Lotus dit jaar. Maar dan wint Lewis wél 2x oid...

Het is nu alleen nog wachten op wat Ferrari besluit over de plek van Massa... Deze week was eindelijk leuk, omdat het toch ietwat onverwacht was, in het Silly Season...
Mee eens. Hoewel het even slikken was, denk ik dat het nog wel eens goed kan uitpakken voor Mercedes en Hamilton. Ik zou helemaal genieten als Schumacher terug keert bij Ferrari. Weet niet waarom, maar gun het Schumacher wel. om vernederd te worden door Alonso :-[. Maar ik denk dat Massa blijft. Presteert nu niet onaardig en als hij dit vast blijft houden komt hij er wel uit. Maar als Ferrari hem aan de kant schuift, is het einde carrière. 
Trotse vader van Rosalie(L)