Silly Season 2012/2013

Gestart door Enzo, 24 mei 2012 - 22:25:36

« vorige - volgende »

Figge

Je ziet t he... Schumacher kan niet winnen in een Mercedes... Narain niet in een HRT.
Ik zou zeggen tegen Narain... Probeer t nu gewoon eens... Een topwagen. Je zult zien dat t helpt!! Je hoeft echt niet te bewijzen dat je in een mindere auto ook kunt winnen...

Wie er geschikt zou zijn voor McLaren... Uit het huidige startveld zou ik de volgende rijders overwegen als ik Martin W zou zijn:
Nico Rosberg
Nico Hulkenberg
Paul di Resta

Daarmee is de koek wel een beetje op denk ik.
Goeie overweging... Daar is ie weer: Adrian Sutil... Ja ik ben gecharmeerd van em. Velen zijn het oneens met mij... Maar dat is dan maar zo :)

robbert

voor mij is narain geschikt voor mclaren. Die kan tenminste iets doen met een topwagen :D

Fabian

Citaat van: robbert op 05 september 2012 - 22:27:50
voor mij is narain geschikt voor mclaren. Die kan tenminste iets doen met een topwagen :D
Dat bedoel ik. Narain heeft HRT bekendheid gegeven maar nu moet ie voor zichzelf kiezen!

Citaat van: Mark F1gge op 05 september 2012 - 22:25:15
Goeie overweging... Daar is ie weer: Adrian Sutil... Ja ik ben gecharmeerd van em. Velen zijn het oneens met mij... Maar dat is dan maar zo :)
Hmm. Zou een overweging zijn, maar denk niet dat het Sutil gaat worden.

robbert

ik ga voor narain, dan kan hij eindelijk zijn overwinningen behalen. En zijn eerste wereldtitel

T.Nuvolari

Ze willen zich nogal Brits profileren, dus Di Resta is de perfecte man voor McLaren want Schot en snel genoeg.

Fabian

Citaat van: robbert op 06 september 2012 - 07:08:27
ik ga voor narain, dan kan hij eindelijk zijn overwinningen behalen. En zijn eerste wereldtitel
Ik ga met je mee.

Citaat van: M@rc op 06 september 2012 - 08:01:11
Ze willen zich nogal Brits profileren, dus Di Resta is de perfecte man voor McLaren want Schot en snel genoeg.
Daar heb je een punt.

Folkert

Zie het denk ik niet gebeuren hoor. Zou wel hele stap achteruit zijn voor Lewis. Maar DiResta is zeker goede optie voor Mclaren.

Citaat van: Mark F1gge op 05 september 2012 - 22:25:15


Daarmee is de koek wel een beetje op denk ik.
Goeie overweging... Daar is ie weer: Adrian Sutil... Ja ik ben gecharmeerd van em. Velen zijn het oneens met mij... Maar dat is dan maar zo :)
Hehe, ja ik ben er 1 van. :P Ben nooit zo gecharmeerd van hem geweest. Doet wel leuke af en toe, maar over algemeen zie ik er niet heel veel bijzonders in. Maar goed, zag ik bij Button na 2007 ook niet echt meer en daar moest ik ook op terug komen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

Ik vind t toch wel apart hoor... Die Bernie roept iets bij de Beeb,(weet niet wie het gezien heeft, ik wel i.i.g.) en het wordt meteen gelinked aan Lewis en enorm opgeblazen..

Waarschijnlijk zitten B.E. en E.J. hier nu smakelijk om te lachen, wat ze teweeg gebracht hebben ;D

Enzo

Citaat van: Gerard op 06 september 2012 - 09:59:12
Ik vind t toch wel apart hoor... Die Bernie roept iets bij de Beeb,(weet niet wie het gezien heeft, ik wel i.i.g.) en het wordt meteen gelinked aan Lewis en enorm opgeblazen..

Waarschijnlijk zitten B.E. en E.J. hier nu smakelijk om te lachen, wat ze teweeg gebracht hebben ;D

Nou, ik ben bang dat hier toch een kern van waarheid in zit Gerard. Meerdere insiders bevestigen deze geruchten...

rafael25

#369

Mocht deze switch waar zijn, dan ben ik gen fan meer van Hamilton!!!!!!!!!!!! :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\

Fabian

Citaat van: rafael25 op 06 september 2012 - 11:22:38

Mocht deze switch waar zijn, dan ben ik gen fan meer van Hamilton!!!!!!!!!!!! :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
Het is nog maar een gerucht Rafael, maar het lijkt er wel op!
http://www.gppits.net/nieuws/hamilton_voor_drie_seizoenen_naar_mercedes/

Fabian


SDG

Citaat van: Fabian op 06 september 2012 - 12:13:09
http://www.gppits.net/nieuws/di_resta_ideale_opvolger_hamilton/
Jordan laat weer van zich horen

Di Resta lijkt mij al langer een logische keuze, gezien zijn banden met Mercedes. Hij werd voordien immers ook al aan Mercedes GP gelinkt.

Fabian

Citaat van: SDG op 06 september 2012 - 12:15:07
Citaat van: Fabian op 06 september 2012 - 12:13:09
http://www.gppits.net/nieuws/di_resta_ideale_opvolger_hamilton/
Jordan laat weer van zich horen

Di Resta lijkt mij al langer een logische keuze, gezien zijn banden met Mercedes. Hij werd voordien immers ook al aan Mercedes GP gelinkt.
Ja het was natuurlijk ook een inkoppertje voor Jordan. Leuk voor di Resta als het zo zou zijn. Massa naar Force India als opvolger van di Resta? ;) ;D ;D

Enzo

Tja, Di Resta....
Kan me geen saaiere coureur voorstellen eigenlijk.

Die jongen word ook enorm gehyped door de Britten. Dit terwijl Hulkenberg niks voor hem onder doet dit seizoen.
Nee, ik zie het niet in Di Resta.