Silly Season 2012/2013

Gestart door Enzo, 24 mei 2012 - 22:25:36

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: Wizard op 17 juli 2012 - 15:50:32
Citaat van: Gerard op 16 juli 2012 - 22:08:55
Citaat van: Folkert op 16 juli 2012 - 19:40:21
Citaat van: Wizard op 16 juli 2012 - 16:19:40
Citaat van: Ńiels op 16 juli 2012 - 15:02:27
Mwa, zal wel blijven. Ferrari en Red Bull zijn al zo goed als uitgesloten. Enige stap die ik hem zie maken is naar Mercedes, maar gezien die niet echt een vaste waarde zijn vooraan...

Hoezo is Ferrari uitgesloten? En Lotus zou een optie kunnen zijn.
Het zou wel een stunt zijn: Alonso en Hamilton bij Ferrari. Senna-Prost all over again ( voor de 2de keer :P)

En stel dat Schumacher stopt na dit jaar, en Rosberg word prompt WK in 2013 met de Mercedes.  ;D

AUW!! ;D ;D

Waarom? Dat viel ook al voor in 2007. ;)
Vandaar dat ik zei (voor de 2de keer :P) toen ik het typte bedacht ik me net dat ze in 2007 ook al samen reden. ;) Dus vandaar   de 2 de keer :P )
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

@Folkert,


Nee, Wizard doelde op Schumi. Toen MSC vertrok bij Ferrari werd Kimi kampioen in 2007, waar Schumi zo gezegd 'faalde'... ;)

Folkert

Citaat van: Franky R. op 17 juli 2012 - 18:17:08
@Folkert,


Nee, Wizard doelde op Schumi. Toen MSC vertrok bij Ferrari werd Kimi kampioen in 2007, waar Schumi zo gezegd 'faalde'... ;)
Oooooo, zo. Ja das waar. gelukkig wel :P
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Leuke berichten voor Fabian. En als de hrt echt goede auto bouwt zien we hier denk ik de eerste Indische WK.

http://www.gppits.net/nieuws/karthikeyan_kijkt_al_naar_2013/
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: Folkert op 19 juli 2012 - 11:32:54
Leuke berichten voor Fabian. En als de hrt echt goede auto bouwt zien we hier denk ik de eerste Indische WK.

http://www.gppits.net/nieuws/karthikeyan_kijkt_al_naar_2013/


Alleen jammer voor Narain dat een bejaarde Pedro zowat rondjes om hem heen rijdt... :P

Fabian

Citaat van: Folkert op 19 juli 2012 - 11:32:54
Leuke berichten voor Fabian. En als de hrt echt goede auto bouwt zien we hier denk ik de eerste Indische WK.

http://www.gppits.net/nieuws/karthikeyan_kijkt_al_naar_2013/
Ik lig vandaag dan wel ziekjes op bed, maar dit maakt mijn dag weer helemaal goed!
Hamilton en Alonso moeten opletten volgend jaar wat Narain komt eraan!

Figge

Dat zei ik toch!! De held van Q3!!

Wizard

Ik ben benieuwd wie Massa gaat vervangen. Verlos die jongen toch uit z'n lijden want het gaat nergens meer over. Nagaan dat Massa veertiende staat met slechts 23 punten. Alonso leidt het kampioenschap. Nu hoef je je daarmee niet persé te meten maar dit gaat het niet worden. In een auto waarmee Alonso pole rijdt en wint, mag je toch op z'n minst verwachten dat Massa zich binnen de top 10 kwalificeert en punten scoort.

0634

Citaat van: Wizard op 22 juli 2012 - 17:23:51
Ik ben benieuwd wie Massa gaat vervangen. Verlos die jongen toch uit z'n lijden want het gaat nergens meer over. Nagaan dat Massa veertiende staat met slechts 23 punten. Alonso leidt het kampioenschap. Nu hoef je je daarmee niet persé te meten maar dit gaat het niet worden. In een auto waarmee Alonso pole rijdt en wint, mag je toch op z'n minst verwachten dat Massa zich binnen de top 10 kwalificeert en punten scoort.
Hij had ook een beetje pech he, je voorvleugel verliezen bij de start kan iedereen overkomen, dan een rondelang erachteraan hobbelen valt niet mee. Ik zal niet zeggen dat hij verder goed was, maar echt meezitten deed het ook niet.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 22 juli 2012 - 17:42:01
Citaat van: Wizard op 22 juli 2012 - 17:23:51
Ik ben benieuwd wie Massa gaat vervangen. Verlos die jongen toch uit z'n lijden want het gaat nergens meer over. Nagaan dat Massa veertiende staat met slechts 23 punten. Alonso leidt het kampioenschap. Nu hoef je je daarmee niet persé te meten maar dit gaat het niet worden. In een auto waarmee Alonso pole rijdt en wint, mag je toch op z'n minst verwachten dat Massa zich binnen de top 10 kwalificeert en punten scoort.
Hij had ook een beetje pech he, je voorvleugel verliezen bij de start kan iedereen overkomen, dan een rondelang erachteraan hobbelen valt niet mee. Ik zal niet zeggen dat hij verder goed was, maar echt meezitten deed het ook niet.


Mee eens,


Je voorvleugel heb je bij de start er zo afgereden. Maar aan de andere kant, Jeroen...Als Massa zich beter had gekwalificeerd... ;) ...Hopelijk was dit gewoon een dipje [voor Lewis idem]...ipv dat Massa weer een dal ingaat.

Niels_

Citaat van: Wizard op 22 juli 2012 - 17:23:51
Ik ben benieuwd wie Massa gaat vervangen. Verlos die jongen toch uit z'n lijden want het gaat nergens meer over. Nagaan dat Massa veertiende staat met slechts 23 punten. Alonso leidt het kampioenschap. Nu hoef je je daarmee niet persé te meten maar dit gaat het niet worden. In een auto waarmee Alonso pole rijdt en wint, mag je toch op z'n minst verwachten dat Massa zich binnen de top 10 kwalificeert en punten scoort.
We hebben ook gezien aan Hamilton dat jezelf opwerken na zo'n voorval allesbehalve simpel is. De kwalificatie was niet goed, maar een fout is snel gemaakt in de regen en als die dan toeneemt...

Ik wil Massa niet beoordelen op een race als dit. Ik vond trouwens ook dat Ricciardo wel vrij snel in de remmen ging, dus echt een dwaze actie vond ik dit ook niet. Dat Ferrari de constructeurstitel niet kan winnen met Massa vind ik ook onzin. Ik ben ook die idiote aanrijding in Valencia e.d. niet vergeten.

0634

Citaat van: Ńiels op 23 juli 2012 - 00:00:16
Citaat van: Wizard op 22 juli 2012 - 17:23:51
Ik ben benieuwd wie Massa gaat vervangen. Verlos die jongen toch uit z'n lijden want het gaat nergens meer over. Nagaan dat Massa veertiende staat met slechts 23 punten. Alonso leidt het kampioenschap. Nu hoef je je daarmee niet persé te meten maar dit gaat het niet worden. In een auto waarmee Alonso pole rijdt en wint, mag je toch op z'n minst verwachten dat Massa zich binnen de top 10 kwalificeert en punten scoort.
We hebben ook gezien aan Hamilton dat jezelf opwerken na zo'n voorval allesbehalve simpel is.
Eensch. Zie ook bv Grosjean.

Wizard

Citaat van: Jeroen op 22 juli 2012 - 17:42:01
Citaat van: Wizard op 22 juli 2012 - 17:23:51
Ik ben benieuwd wie Massa gaat vervangen. Verlos die jongen toch uit z'n lijden want het gaat nergens meer over. Nagaan dat Massa veertiende staat met slechts 23 punten. Alonso leidt het kampioenschap. Nu hoef je je daarmee niet persé te meten maar dit gaat het niet worden. In een auto waarmee Alonso pole rijdt en wint, mag je toch op z'n minst verwachten dat Massa zich binnen de top 10 kwalificeert en punten scoort.
Hij had ook een beetje pech he, je voorvleugel verliezen bij de start kan iedereen overkomen, dan een rondelang erachteraan hobbelen valt niet mee. Ik zal niet zeggen dat hij verder goed was, maar echt meezitten deed het ook niet.

Dan nodig ik je uit de start nog eens te bekijken. Massa heeft gewoon ruimte. Dit is er één welke ik inschaar in de catogerie: LOMP!! Natuurlijk is het wel eens 'packed' bij de start met wat tikjes her en der, ditmaal rijdt Massa domweg zijn vleugel stuk door niet te anticiperen dan wel uit te kijken. Bovendien verandert er verder weinig aan mijn mening want ook zaterdag was het weer om te janken. Bovendien scoort Massa slechts 23 punten en staat daarmee veertiende in een auto waarmee Alonso het kampioenschap leidt. Het verschil wordt nu wel erg groot. Massa komt zowel op zaterdag als zondag geenszins in de buurt van punten (top 10 kwalificatie). Ik zou mijzelf toch eens achter de oren gaan krabben of ik dit wel wil...

Wizard

Citaat van: Ńiels op 23 juli 2012 - 00:00:16
Citaat van: Wizard op 22 juli 2012 - 17:23:51
Ik ben benieuwd wie Massa gaat vervangen. Verlos die jongen toch uit z'n lijden want het gaat nergens meer over. Nagaan dat Massa veertiende staat met slechts 23 punten. Alonso leidt het kampioenschap. Nu hoef je je daarmee niet persé te meten maar dit gaat het niet worden. In een auto waarmee Alonso pole rijdt en wint, mag je toch op z'n minst verwachten dat Massa zich binnen de top 10 kwalificeert en punten scoort.
We hebben ook gezien aan Hamilton dat jezelf opwerken na zo'n voorval allesbehalve simpel is. De kwalificatie was niet goed, maar een fout is snel gemaakt in de regen en als die dan toeneemt...

Ik wil Massa niet beoordelen op een race als dit. Ik vond trouwens ook dat Ricciardo wel vrij snel in de remmen ging, dus echt een dwaze actie vond ik dit ook niet. Dat Ferrari de constructeurstitel niet kan winnen met Massa vind ik ook onzin. Ik ben ook die idiote aanrijding in Valencia e.d. niet vergeten.

Oh, een fout is zeker snel gemaakt maar deze vond ik gewoon lomp. Er is ruimte en je weet als rijder dat eerder wordt geremd. Kwestie van anticiperen dus. Soms ben je gewoon slachtoffer van omstandigheden en kun je het niet voorkomen. Nu wel. En daarin maak ik onderscheid.