Silly Season 2012/2013

Gestart door Enzo, 24 mei 2012 - 22:25:36

« vorige - volgende »

SanderD

Citaat van: Mark F1gge op 01 juni 2012 - 21:07:11
Stel je voor... Vettel en Hamilton dan RBR...
Dat zou echt een briljante combi zijn.
En ik vrees ook voor de vorm van McLaren mocht dat gebeuren...

Ik denk niet dat dat goed gata komen eerlijk gezegd.

Wizard

Dat dacht men ook na, Lauda, Senna/Prost oh en daarna na Hakkinen. ;)

Fabian

Citaat van: Jeroen op 01 juni 2012 - 20:12:32
Citaat van: Fabian van Tiel op 01 juni 2012 - 15:29:25
Citaat van: Enzo op 01 juni 2012 - 15:19:45
Nou, je hoort vaker dat ze tijdens onderhandelingen zaken laten lekken naar de media om zo meer sterkte te hebben in de onderhandelingen.
Geruchten en media zijn machtige wapens tijdens contractbesprekingen. Het zou me niks verbazen als iemand uit het kamp Hamilton dit gelekt heeft om zo een betere onderhandelingspositie te verwerven.

Daar zat ik dus ook aan te denken. Zo'n berichtje komt Lewis niet ongunstig uit. Andere teams kloppen bij Lewis aan en McLaren zal er alles aan doen om hem te behouden.
Och, ik denk dat het weinig met financien te maken heeft. Ik denk eerder dat Lewis twijfelt of McLaren hem op dit moment wel kampioen kan maken.
Ik doelde ook niet specifiek op de financien. Maar hij kan naar McLaren gaan en zeggen van ik heb een aanbod gehad van die en die. Wat willen jullie?
Lewis weet meteen waar ie staat en wat ie waard is voor McLaren.


0634

Sja, Ferrari is nooit zo experimenteel geweest met jonge rijders. Maar het lijkt mij vrijwel onmogelijk dat Perez het minder zou doen dan Massa. Overigens moeten ze Massa het jaar gewoon laten afmaken hoor, daar niet van, maar daarna is het wel klaar lijkt me.

Kootje

Opent de deur voor Vettel - Webber - Hamilton ::), want Massa zal sowieso vervangen worden.
Zoveel lijkt me wel duidelijk.

Folkert

Combinatie Vettel Hamilton of Alonso Hamilton of Alonso Vettel zie ik allemaal wel zitten. Allemaal kampioenen en goede rijders. En als er dan een dominante auto is, is er altijd een kans dat 2 topcoureurs er mee rijden.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Hamilton in 'n Ferrari zie ik niet zitten.
Wil niet juichen voor de ''Scharlaken Brigade'' uit die laars.

Folkert

Citaat van: Kootje op 02 juni 2012 - 08:56:58
Hamilton in 'n Ferrari zie ik niet zitten.
Wil niet juichen voor de ''Scharlaken Brigade'' uit die laars.
hahaha, zoals Franky ook al zei: Ik zal juichen voor Lewis waar hij ook rijd :P Al heb ik hem liever bij Mclaren of Williams.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Citaat van: Kootje op 02 juni 2012 - 08:56:58
Hamilton in 'n Ferrari zie ik niet zitten.
Wil niet juichen voor de ''Scharlaken Brigade'' uit die laars.

Hahahahaha!

0634

Ik blijf altijd voor McLaren juichen en niet voor die rode rakkers, maar Hamilton naast Alonso lijkt mij wel vet hoor.

Wizard

Dus, geen Hamilton-fan maar een McLaren-aanhanger..... Zuur als Hamilton vertrekt maar goed, waarschijnlijk komt daar een Vettel voor terug. Een huwelijk met Mercedes kan er voor zorgen dat McLaren en Mercedes partners blijven in de toekomst.

monaco2011

Citaat van: Wizard op 02 juni 2012 - 13:45:33
Dus, geen Hamilton-fan maar een McLaren-aanhanger..... Zuur als Hamilton vertrekt maar goed, waarschijnlijk komt daar een Vettel voor terug. Een huwelijk met Mercedes kan er voor zorgen dat McLaren en Mercedes partners blijven in de toekomst.
ik zie Vettel nog niet zomaar vertrekken bij Red Bull. Misschien op termijn als opvolger van Alonso bij Ferrari, maar k zie Vettel niet zo snel naar McLaren gaan en zeker volgend jaar niet.

Kootje

Citaat van: monaco2011 op 02 juni 2012 - 14:44:28
ik zie Vettel nog niet zomaar vertrekken bij Red Bull. Misschien op termijn als opvolger van Alonso bij Ferrari, maar k zie Vettel niet zo snel naar McLaren gaan en zeker volgend jaar niet.

Ik zou niet weten waarom niet.
Maar goed, het lijkt er niet op iig, Ferrari heeft meerr kans op het binnenhalen van Vettel.
Zeker gezien het feit dat hij daar al ''n voorcontract voor b2014 zou hebben om Webber te vervangen die in 2013 Massa gaat vervangen.
Althans ....... volgens Britse Media, aldus RaceXpres. ::)

http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=41817

0634

Citaat van: Wizard op 02 juni 2012 - 13:45:33
Dus, geen Hamilton-fan maar een McLaren-aanhanger.....
Ik bedoel je? Ach een fan van McLaren wil ik mezelf zeker niet noemen, daarvoor heb ik te weinig voorkeur. Maar vanuit het verleden heb ik toch een wat specialere band met McLaren (Senna!) en heb ik niet zo veel met Ferrari (Schumacher!). Die gevoelens zitten er bij mij een beetje in gebakken. Maar niet heel fanatiek pro-McLaren of anti-Ferrari hoor.

CitaatZuur als Hamilton vertrekt maar goed, waarschijnlijk komt daar een Vettel voor terug. Een huwelijk met Mercedes kan er voor zorgen dat McLaren en Mercedes partners blijven in de toekomst.
De motorensituatie baart mij wat betreft McLaren meer zorgen dan een mogelijk vertrek van Lewis.