Silly Season 2012/2013

Gestart door Enzo, 24 mei 2012 - 22:25:36

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: Wizard op 28 mei 2012 - 10:13:48
Doodzonde om bijvoorbaat al met achterstand plaats te moeten nemen. En Vettel gaat geen rol van secondant vervullen, maar dat behoeft verder geen uitleg.
Daarom zie ik Vettel niet zo snel bij Ferrari instappen.

@Jeroen: Ik denk inderdaad dat de carriers van DC, Massa en Irvine er heel wat bleker uit hadden gezien. Of patresese en in zeker opzicht die van Hill ook. Allemaal prima rijders die mooie dingen lieten zien als 2de coureur, maar nooit echt WK zouden kunnen worden.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

En toch is Hill het wel geworden, bijna 2x zelfs. ::)

Folkert

Citaat van: Kootje op 28 mei 2012 - 12:16:18
En toch is Hill het wel geworden, bijna 2x zelfs. ::)
Oepsss, je hebt gelijk. Echter was de eerst keer was toch wel pas mogelijk toen de eerste coureur overleed en dat Schumacher 4 keer niet scorede vanwege zijn diskwalificatie. En zijn titel, ja die deed hij wel mooi, maar echt weerstand was er imo niet. Al was hij wel 1 van mijn favorieten in de jaren 90 en vond ik hem door velen onderschat.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Citaat van: Folkert op 28 mei 2012 - 12:47:51
Citaat van: Kootje op 28 mei 2012 - 12:16:18
En toch is Hill het wel geworden, bijna 2x zelfs. ::)
Oepsss, je hebt gelijk. Echter was de eerst keer was toch wel pas mogelijk toen de eerste coureur overleed en dat Schumacher 4 keer niet scorede vanwege zijn diskwalificatie.

Daar heb jij dan weer gelijk in. :)


CitaatEn zijn titel, ja die deed hij wel mooi, maar echt weerstand was er imo niet.

Tsja, de enige serieuze bedreiging kwam idd van z'n teamgenoot.
Toch was ik er als Hill fan wel blij mee, eindelijk compensatie voor '94 zeg maar. :D


CitaatAl was hij wel 1 van mijn favorieten in de jaren 90 en vond ik hem door velen onderschat.

Mijne ook, maar laten we ook eerlijk blijven.
Hij had denk ik niet het talent van z'n vader, maar was verder 'n prima coureur. 8)
Wie weet, als hij wat vroeger begonnen was, had hij zomaar 'n hele grote kunnen worden.
Die tietel is iig binnen, en dat kunnen er toch niet veel zeggen. ::)

Wizard

Citaat van: Folkert op 28 mei 2012 - 12:47:51
Citaat van: Kootje op 28 mei 2012 - 12:16:18
En toch is Hill het wel geworden, bijna 2x zelfs. ::)
Oepsss, je hebt gelijk. Echter was de eerst keer was toch wel pas mogelijk toen de eerste coureur overleed en dat Schumacher 4 keer niet scorede vanwege zijn diskwalificatie. En zijn titel, ja die deed hij wel mooi, maar echt weerstand was er imo niet.

Hamilton werd ook pas kampioen toen Alonso niet competitief was en Schumacher met pensioen ging. Massa was zijn enige tegenstander. Als we titels toch gaan ondermijnen doe ik mee.

Folkert

Citaat van: Wizard op 28 mei 2012 - 15:04:25
Citaat van: Folkert op 28 mei 2012 - 12:47:51
Citaat van: Kootje op 28 mei 2012 - 12:16:18
En toch is Hill het wel geworden, bijna 2x zelfs. ::)
Oepsss, je hebt gelijk. Echter was de eerst keer was toch wel pas mogelijk toen de eerste coureur overleed en dat Schumacher 4 keer niet scorede vanwege zijn diskwalificatie. En zijn titel, ja die deed hij wel mooi, maar echt weerstand was er imo niet.

Hamilton werd ook pas kampioen toen Alonso niet competitief was en Schumacher met pensioen ging. Massa was zijn enige tegenstander. Als we titels toch gaan ondermijnen doe ik mee.
Je grijpt weer eens moment aan om beetje te bashen ofzo? Gaat toch helemaal niet over Hamilton?

Je bent beter dan dit Wizard, laat je nou eens niet leiden door sommige blinde vlekken tov Hamilton. Maar zal het hier maar bij laten, geen zin in zinloze discussies over onderwerp wat nu niet eens ter sprake is. :)
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Ik vond je wat kort door de bocht gaan, that's all. Vandaar deze parodie op jouw post. ;) Zoals ik eerder heb aangegeven ben ik meer fan van de sport dan specifiek voor (of tegen) iets of iemand. Ondanks dat ik een voorkeur heb voor Ferrari (fan vind ik iets wat te zwaar van inzet). Zo kan ik Hamilton best verkroppen hoor en ben vaak genoeg enthousiast geweest over zijn performance. Sterker nog, ik vind dat Hamilton ondanks de tegenslag zich prima staande houd en lijkt totaal niet onder de indruk te zijn daarvan. Tot nu toe ben ik al meer onder de indruk van hem dan héél vorig seizoen. En van mij mag Hamilton Canada winnen. Dat verdient hij gewoon!

Kootje

Aangezien de discussie ineens over "Onterechte" Wereldkampioenen ging, heb ik het topic afgesplitst.
Laten we ons hier gewoon bezig houden met het Silly Season 2012
Voor die andere discussie, ga naar: http://www.gppits.net/forum/index.php/topic,12085.0.html

SanderD

Jones zegt dat Weeber wellicht volgend jaar de overstap naar Ferrari maakt. Ik vind het wel wat, Alonso- Webber

Franky R.

Citaat van: sanderalonso op 29 mei 2012 - 18:05:04
Jones zegt dat Weeber wellicht volgend jaar de overstap naar Ferrari maakt. Ik vind het wel wat, Alonso- Webber


Ik weet het niet...Eerst achter Vettel aan hobbelen en dan vanaf 2013 achter Alonso aan kuieren? Ik denk dat Webber dan nog liever stopt met racen... ???

robbert

Citaat van: sanderalonso op 29 mei 2012 - 18:05:04
Jones zegt dat Weeber wellicht volgend jaar de overstap naar Ferrari maakt. Ik vind het wel wat, Alonso- Webber

bla bla bla, eerst zien dan geloven. Er waren zoveel kandidaten voor ferrari. Dit weekend was het voor de zoveelste keer vettel en nu zou het webber zijn.

Niels_

Als Massa de lijn van Monaco kan doortrekken, zie ik geen reden om hem te vervangen. Al heb ik het op zich wel voor Webber.

Fabian

Citaat van: Ńiels op 29 mei 2012 - 23:55:00
Als Massa de lijn van Monaco kan doortrekken, zie ik geen reden om hem te vervangen. Al heb ik het op zich wel voor Webber.
Ik zie ook geen reden om Massa gedurende dit seizoen te vervangen, maar ik denk dat ze bij Ferrari na dit seizoen wel een andere coureur in die auto willen hebben. Denk dat ze bij Ferrari niet nog een jaar zitten te wachten op matige prestaties van Massa.

janke

Citaat van: Ńiels op 29 mei 2012 - 23:55:00
Als Massa de lijn van Monaco kan doortrekken, zie ik geen reden om hem te vervangen. Al heb ik het op zich wel voor Webber.

Als Massa de lijn van wat?? Monaco, leuk gereden. Eens kijken of hij in Canada ook zo goed is. Ik zat al aan Raikkonen te denken, maar dat is een droom.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Dan is Ferrari gestoord. Eerst tientallen miljoenen om van hem af te komen en hem dan terug halen. Geef mij zo'n werkgever.