Silly Season 2012/2013

Gestart door Enzo, 24 mei 2012 - 22:25:36

« vorige - volgende »

robbert

Citaat van: Edwin90 op 07 oktober 2012 - 10:15:38
Ik denk dat de kansen voor Massa na vandaag wel gekeerd zijn. Prima prestatie.

benieuwd wat de kansen voor massa dan weer zijn, als hij weer een slechte race heeft

Wizard

Massa's presteert in een stijgende lijn. Als je kijkt naar zijn positie en naar de kritiek waarmee hij afrekend vind ik het knap. Toont vechtersmentaliteit. En maximaliseert vandaag!

Kootje

Ben alleen bang dat hij volgend jaar weer inkakt, totdat z'n stoeltje weer ter discussie komt te staan.
Het Jarno Trulli effect, om het maar 'n naampje te geven.

Wizard

Dan zou Massa al 2 seizoenen de sterren van de hemel moeten rijden. ;)

Kootje

Doet ie toch ook ??

In ieder geval vanaf de momenten dat z'n zitje op de tocht komt te staan, tot het moment dat hij verlengd heeft.
Dan kakt hij al 2 jaar net zo hard weer in, en begint de soap opnieuw. ;D

Wizard

Massa's positie staat al sinds het tekenen van zijn contract onder druk. Begin dit seizoen werd hij door de Tifosi al bekritiseerd en schreeuwde Italië om Pérez. Daar werd zijn rijden niet beter van. Maar goed, we kunnen er zo lang over lullen als het breed is, wat Ferrari gaat doen vraag ik mij hardop af. Nu Pérez getekend heeft, Schumacher gaat stoppen, de rest een contract heeft, vraag ik mij af of er opties beschikbaar zijn die Massa op z'n minst kunnen evenaren. En dan wordt de spoeling toch dun.

0634

Die zijn er zat, want wat Massa doet kan di Resta ook. Of Hulk. Of Kovalainen. Of Kobayashi. Niets bijzonders hoor, wat Felipe laat zien. Maar ik denk dat Massa blijft.

Wizard


0634

Want jij ziet geweldige dingen die niemand anders kan in die auto.

Wizard

Geen idee. Van Fisichella werd ook niet verwacht dat hij geen deuk in een pakje boter zou rijden. Zo eenvoudig zoals jij het schetst is het niet. Massa rijdt niet voor niks al jaren bij een topteam.

0634

Nee, maar jij stelt dat hij feitelijk onvervangbaar is, dus Ferrari moet wel met hem verder. Dat vind ik onzin, want er zijn zoveel coureurs die een seizoen lang kleurloos achter Alonso aan kunnen rijden. Ik zeg helemaal niet dat Massa een prutser is, maar wat hij presteert, kunnen genoeg andere rijders ook. Rijders die in de toekomst wel beter zullen worden, iets wat Massa zeker niet meer gaan doen.

Wizard

In dat geval vervangt Ferrari Massa.

0634

Ik denk dat Ferrari een eigen mening heeft, andere factoren zal laten meewegen, en zijn beslissing niet van een Nederlandse forummer laat afhangen.

Wizard

Als het zo zwart-wit is als jij neerzet, bestaat er geen twijfel. Ikzelf sla Massa hoger aan dan de rijders die jij noemt. Dus ben het oneens met je. Maar bij Ferrari zullen ze wel weten wat goed is. En ze hebben het financiëel vermogen om wie dan ook binnen te angelen. Dus, als er rijders zijn die beter worden en nu al op gelijk niveau rijden, haal je die rijder.

0634

Hoezo zwart wit? Dat is mijn mening maar, niet die van anderen.