Silly Season 2012/2013

Gestart door Enzo, 24 mei 2012 - 22:25:36

« vorige - volgende »

Figge

Citaat van: Folkert op 30 september 2012 - 10:25:17
Citaat van: Mark F1gge op 30 september 2012 - 10:16:36
Citaat van: Franky R. op 29 september 2012 - 17:44:07
http://www.gppits.net/nieuws/hamilton_zal_spijt_krijgen/

Whitmarsh likt zijn wonden... Met Hamilton weet je dat je auto maximaal hard zal gaan. Button is simpelweg net iets langzamer, maar samen met Hamilton waarschijnlijk de sterkste rijders bezetting van het veld. Nu Perez komt gaat je rijders bezetting mogelijk achteruit qua bezetting...
Het zal nog moeten blijken uiteraard. McLaren heeft een goed trackrecord als het om jonge en onervaren rijders gaat. Maar dat was natuurlijk in de tijd van Ron Dennis.
Ik denk dat Lewis geen spijt zal krijgen van zijn overstap. Technisch gezien verandert niet zo veel komend jaar. En Brawn en vrienden zullen waarschijnlijk niet weer zo'n extreem concept proberen als dit jaar. Het is niet onlogisch om aan te nemen dat ze volgend jaar een soort seizoen hebben als Lotus dit jaar. Maar dan wint Lewis wél 2x oid...

Het is nu alleen nog wachten op wat Ferrari besluit over de plek van Massa... Deze week was eindelijk leuk, omdat het toch ietwat onverwacht was, in het Silly Season...
Mee eens. Hoewel het even slikken was, denk ik dat het nog wel eens goed kan uitpakken voor Mercedes en Hamilton. Ik zou helemaal genieten als Schumacher terug keert bij Ferrari. Weet niet waarom, maar gun het Schumacher wel. om vernederd te worden door Alonso :-[. Maar ik denk dat Massa blijft. Presteert nu niet onaardig en als hij dit vast blijft houden komt hij er wel uit. Maar als Ferrari hem aan de kant schuift, is het einde carrière. 

Weet wat je schijft over wat je Schumacher gunt he. Ik zou ondertussen ook maar een tok aanschaffen. Dit gaat nasty worden.
Mischien zorgt Ferrari wel voor ruilhandel met Caterham. Kovy naar Ferrari, Massa naar Caterham. Maar als je Massa heet, en Ferrari wil je niet meer. En je bent een jonge vader en 3 jaar gelden bijna dood was... Stoppen zou serieus in mijn optielijst worden opgenomen...
Schumacher naar Ferrari. Daarvan zou ik dan weer van de bank rollen.
Ik kan het mij serieus niet voorstellen dat de mannen van Ferrari Schumacher weer zouden inlijven om hem een waardig afscheid te geven, omdat een aantal fans hem dit zo gunnen.
Die heeft ie daar volgens mij al gehad. Volgens mij heeft Schumi zich met zijn overstap naar de Silberpfeilen ook volslagen onmogelijk gemaakt bij de tifosi... Ferrari lijkt mij een No Go. En dan in zijn huidige, naast de beste rijder van het huidige startveld. Zelfmoord en dat weet Der Schumi zelf ook.

Folkert

De verwensing was voornamelijk met een knip oog, maar verkeerde smiley aan geklickt denk ik. ;)


Maar inderdaad, Ferrari word het niet. Had er niet eens zo over gedacht eigenlijk.
Trotse vader van Rosalie(L)

Figge

Citaat van: Folkert op 30 september 2012 - 10:44:05
De verwensing was voornamelijk met een knip oog, maar verkeerde smiley aan geklickt denk ik. ;)


Maar inderdaad, Ferrari word het niet. Had er niet eens zo over gedacht eigenlijk.

Ja maar de Schumacher aanhang zit nog in de ontkenningsfase. Ze denken nog steeds dat ie de beste is ;)
En dat hij met zijn bovennatuurlijke talent wel even iedereen zijn wil zal opleggen. Het is net als met Narain zeg maar :)

Trek mij maar even terug in een schuilkelder nu...

Folkert

Heb je nog plaats in die schuilkelder?


SCHUMACHER HAD ALLEEN GELUK.

Narian is the best.!!
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

#709
Citaat van: Wizard op 30 september 2012 - 10:11:54
Citaat van: Franky R. op 29 september 2012 - 17:44:07
http://www.gppits.net/nieuws/hamilton_zal_spijt_krijgen/

Wat een slap artikel. Ik heb het originele niet gelezen, ken je bron ook niet, maar als McLaren dit serieus geroepen heeft vind ik dat A stijlloos, B onprofessioneel en C berust het niet op de feiten. Als ik dit decenium bekijk, dus de recente historie, heeft McLaren 'slecht' 1 titel. Net als Brawn sinds de overname van Honda. Dus, per definitie slechter af is Hamilton niet.


Slap artikel van de schrijver [ik dus] of slap omdat Whitmarsh dit heeft geroepen? :(  Op het Autosport.com staat het origineel...Dus lees het maar even [voordat ik mij beledigd ga voelen... >:( [size=78%]][/size]

Franky R.

Citaat van: Figge op 30 september 2012 - 10:51:58
Citaat van: Folkert op 30 september 2012 - 10:44:05
De verwensing was voornamelijk met een knip oog, maar verkeerde smiley aan geklickt denk ik. ;)


Maar inderdaad, Ferrari word het niet. Had er niet eens zo over gedacht eigenlijk.

Ja maar de Schumacher aanhang zit nog in de ontkenningsfase. Ze denken nog steeds dat ie de beste is ;)
En dat hij met zijn bovennatuurlijke talent wel even iedereen zijn wil zal opleggen. Het is net als met Narain zeg maar :)

Trek mij maar even terug in een schuilkelder nu...


Aanvankelijk kroop ik ook onder mijn buraeu, maar nu vind ik de reactie's van de Schumi-aanhangers vrij kinderachtig en potsierlijk. Die man is al eerder gestopt...en nu dreigt hij weer te stoppen!


Waarom het dan zo groot maken, ook nu het uitgekomen is dat Schumacher Mercedes veel te lang liet wachten?!

0634

Eens Franky. De man is 43... nou poehee, wat een drama.

0634

Citaat van: Wizard op 30 september 2012 - 10:11:54
Citaat van: Franky R. op 29 september 2012 - 17:44:07
http://www.gppits.net/nieuws/hamilton_zal_spijt_krijgen/

Wat een slap artikel. Ik heb het originele niet gelezen, ken je bron ook niet, maar als McLaren dit serieus geroepen heeft vind ik dat A stijlloos, B onprofessioneel en C berust het niet op de feiten. Als ik dit decenium bekijk, dus de recente historie, heeft McLaren 'slecht' 1 titel. Net als Brawn sinds de overname van Honda. Dus, per definitie slechter af is Hamilton niet.
Kom, je gaat nu toch niet beweren dat op dit moment Merc een team is met min of meer dezelfde status als McLaren? Eén titel misschien, maar tig meer poles en zeges en veel beter wk-stats.

Wat de toekomst brengt weet niemand nog, maar McLaren is ontegenzeggelijk vele malen groter dan Merc. Ook op basis van de laatste 10 jaren.

Fabian

Citaat van: Franky R. op 30 september 2012 - 20:04:47
Citaat van: Wizard op 30 september 2012 - 10:11:54
Citaat van: Franky R. op 29 september 2012 - 17:44:07
http://www.gppits.net/nieuws/hamilton_zal_spijt_krijgen/

Wat een slap artikel. Ik heb het originele niet gelezen, ken je bron ook niet, maar als McLaren dit serieus geroepen heeft vind ik dat A stijlloos, B onprofessioneel en C berust het niet op de feiten. Als ik dit decenium bekijk, dus de recente historie, heeft McLaren 'slecht' 1 titel. Net als Brawn sinds de overname van Honda. Dus, per definitie slechter af is Hamilton niet.


Slap artikel van de schrijver [ik dus] of slap omdat Whitmarsh dit heeft geroepen? :(  Op het Autosport.com staat het origineel...Dus lees het maar even [voordat ik mij beledigd ga voelen... >:( [size=78%]][/size]
Ik denk dat het een slap artikel van de schrijver is! ;) ;) ;) ;) ;) :D :D
Ga je schamen Franky!  ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
(Als de smiley's niet genoeg zeggen. Het is sarcasme.) Ik vind het namelijk een goed artikel. Geeft maar eens duidelijk aan hoe ze bij McLaren denken over het vertrek van Lewis.

Wizard

Citaat van: Jeroen op 30 september 2012 - 20:13:49
Citaat van: Wizard op 30 september 2012 - 10:11:54
Citaat van: Franky R. op 29 september 2012 - 17:44:07
http://www.gppits.net/nieuws/hamilton_zal_spijt_krijgen/

Wat een slap artikel. Ik heb het originele niet gelezen, ken je bron ook niet, maar als McLaren dit serieus geroepen heeft vind ik dat A stijlloos, B onprofessioneel en C berust het niet op de feiten. Als ik dit decenium bekijk, dus de recente historie, heeft McLaren 'slecht' 1 titel. Net als Brawn sinds de overname van Honda. Dus, per definitie slechter af is Hamilton niet.
Kom, je gaat nu toch niet beweren dat op dit moment Merc een team is met min of meer dezelfde status als McLaren? Eén titel misschien, maar tig meer poles en zeges en veel beter wk-stats.

Wat de toekomst brengt weet niemand nog, maar McLaren is ontegenzeggelijk vele malen groter dan Merc. Ook op basis van de laatste 10 jaren.

Nou, dat is het enige waarmee hij in de roos schiet. De rest vind ik slap ja. Juist hij zou moeten weten dat prestaties in het verleden geen garanties bied voor de toekomst. En Brawn is ook niet de eerste de beste pannekoek hé. Hamilton gaat naar Mercedes, niet naar Caterham. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat mijn naamgenoot dit zo gebracht heeft.

Wizard

Citaat van: Franky R. op 30 september 2012 - 20:04:47
Citaat van: Wizard op 30 september 2012 - 10:11:54
Citaat van: Franky R. op 29 september 2012 - 17:44:07
http://www.gppits.net/nieuws/hamilton_zal_spijt_krijgen/

Wat een slap artikel. Ik heb het originele niet gelezen, ken je bron ook niet, maar als McLaren dit serieus geroepen heeft vind ik dat A stijlloos, B onprofessioneel en C berust het niet op de feiten. Als ik dit decenium bekijk, dus de recente historie, heeft McLaren 'slecht' 1 titel. Net als Brawn sinds de overname van Honda. Dus, per definitie slechter af is Hamilton niet.


Slap artikel van de schrijver [ik dus] of slap omdat Whitmarsh dit heeft geroepen? :(  Op het Autosport.com staat het origineel...Dus lees het maar even [voordat ik mij beledigd ga voelen... >:( [size=78%]][/size]

Ik geloof je vertaaltalenten wel maar twijfel aan de interpretatie van de woorden van Whitmarsh. En mocht hij dit serieus roepen vind ik dat niet getuigen van professionaliteit. Maar...oude koeien, ik weet, ik meen dat McLaren Kimi ook een trap na gaf, toen hij vertrok. Alsook Alonso. Dus schijnbaar inherent aan McLaren.

Franky R.

Citaat van: Wizard op 30 september 2012 - 20:30:34
Citaat van: Franky R. op 30 september 2012 - 20:04:47
Citaat van: Wizard op 30 september 2012 - 10:11:54
Citaat van: Franky R. op 29 september 2012 - 17:44:07
http://www.gppits.net/nieuws/hamilton_zal_spijt_krijgen/

Wat een slap artikel. Ik heb het originele niet gelezen, ken je bron ook niet, maar als McLaren dit serieus geroepen heeft vind ik dat A stijlloos, B onprofessioneel en C berust het niet op de feiten. Als ik dit decenium bekijk, dus de recente historie, heeft McLaren 'slecht' 1 titel. Net als Brawn sinds de overname van Honda. Dus, per definitie slechter af is Hamilton niet.


Slap artikel van de schrijver [ik dus] of slap omdat Whitmarsh dit heeft geroepen? :(  Op het Autosport.com staat het origineel...Dus lees het maar even [voordat ik mij beledigd ga voelen... >:( [size=78%]][/size]

Ik geloof je vertaaltalenten wel maar twijfel aan de interpretatie van de woorden van Whitmarsh. En mocht hij dit serieus roepen vind ik dat niet getuigen van professionaliteit. Maar...oude koeien, ik weet, ik meen dat McLaren Kimi ook een trap na gaf, toen hij vertrok. Alsook Alonso. Dus schijnbaar inherent aan McLaren.


Ik twijfel of je mijn artikel goed hebt gelezen, want dan had je de link naar het bron The Telegraph gezien! Ik geloofde eerst ook niet dat Martin zoiets zou zeggen, maar ik kon na enige onderzoek uit verschillende kranten kiezen. Vandaar mijn publicatie!


Nogmaals...[size=78%]http://www.telegraph.co.uk/sport/motorsport/formulaone/lewishamilton/9575289/Lewis-Hamilton-warned-by-McLaren-chief-Martin-Whitmarsh-of-his-mistake-in-leaving-for-Mercedes.html[/size]

0634

Ik zie ook niet in wat Whitmarsch nou precies verkeerd zegt.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 30 september 2012 - 23:28:22
Ik zie ook niet in wat Whitmarsch nou precies verkeerd zegt.


In principe niet veel, want het was ook Lewis die zei dat hij een auto wilde waarmee hij voor de overwinningen en WK's kon gaan. Daarom dacht ik, en velen met mij, dat Hamilton bij McLaren zou blijven.


In dat context zegt Martin Whitmarsh dus niet veel verkeerd. Dus dat mag Wizard even uitleggen....

Fabian

Citaat van: Franky R. op 01 oktober 2012 - 00:39:23
In principe niet veel, want het was ook Lewis die zei dat hij een auto wilde waarmee hij voor de overwinningen en WK's kon gaan. Daarom dacht ik, en velen met mij, dat Hamilton bij McLaren zou blijven.
Yep. Wat dat betreft was het voor Lewis ook beter geweest om bij McLaren te blijven. Ik zie de Mercedes volgend jaar niet ineens meedoen om de titel...