Silly Season 2012/2013

Gestart door Enzo, 24 mei 2012 - 22:25:36

« vorige - volgende »

0634

Dat kan je wel denken, maar dat weet niemand nog. Bovendien is Merc natuurlijk altijd in het voordeel qua motoren.

Wizard

Citaat van: Jeroen op 14 september 2012 - 18:57:51
Qua motoren is de toekomst van McLaren wel in nevelen gehuld. Verder natuurlijk een veel stabieler team dan Merc.

Kan. Wat betekent dat concreet?

Wizard

Citaat van: Kootje op 14 september 2012 - 18:24:02
McLaren hakjes ??
Ik ben 'n fan van het Williams team hoor, ik weet niet. ::)

Wie de schoen past.....

CitaatEn wat Alonso betreft: Hij roept doodleuk dat Hamilton er verstandig aan doet om zijn voorbeeld te volgen McLaren te verlaten, want dat geeft hem meer perspectief op het winnen van 'n titel.
Dan vindt ik het niet zo gek dat ik me afvraag hoeveel titels hij dan al heeft gewonnen sinds zijn vertrek.
Antwoord: In ieder geval ééntje minder dan Lewis die bleef waar die zat.

Jij hebt geen en je spreekt ook. Dat onteemt niemand het recht. Met een knipoog naar de vrijheid van meningsuiting.

CitaatEn met het oog op de toekomst ?? ???
Oké ..... de tijd zal 't ons leren, maar voorlopig is Lewis in de McLaren wederom zijn grootste uitdager, en gezien de vele negatieve reacties omtrend Alonso's titelkansen samen met Vettel de grootste titelfavoriet.
Mocht hij 'm winnen, dan is het 2 titels Hamilton/McLaren tegenover 0 voor Alonso/Renault & Ferrari.

Dat is geen toekomst. Althans, niet de toekomst waar Alonso over praat. De kansen van Hamilton lijken me helder.

0634

Waar komt ineens die strijd hier tussen Alonso en Hamilton vandaan? Alonso mag toch zeker zeggen wat hij denkt als hem dat gevraagt wordt. Hij is niet een of andere idioot die er niets van snapt, hij is icoon van de sport die zijn mening geeft, dat heeft bar weinig te maken met het aantal titels wat hij de laatste jaren won.

Folkert

Ik weet het niet, maar volgens mij is het voor Fernando zelf beter te vertrekken bij Ferrari, want hoe groot is nou de garantie of zekerheid van een mogelijke titel bij een constructeur die bijna elk jaar wel 1 keer de Formule 1 dreigt te verlaten?
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

Citaat van: Folkert op 14 september 2012 - 21:46:53
Ik weet het niet, maar volgens mij is het voor Fernando zelf beter te vertrekken bij Ferrari, want hoe groot is nou de garantie of zekerheid van een mogelijke titel bij een constructeur die bijna elk jaar wel 1 keer de Formule 1 dreigt te verlaten?

nee dan moet hij juist blijven. Hij heeft altijd gezegd dat hij zijn carrière bij ferrari wil beëindigen,dus dan kunnen ze samen stoppen

Wizard

Citaat van: Jeroen op 14 september 2012 - 21:41:23
Waar komt ineens die strijd hier tussen Alonso en Hamilton vandaan? Alonso mag toch zeker zeggen wat hij denkt als hem dat gevraagt wordt. Hij is niet een of andere idioot die er niets van snapt, hij is icoon van de sport die zijn mening geeft, dat heeft bar weinig te maken met het aantal titels wat hij de laatste jaren won.

Gevraagt?? ;) En verder mee eens.

Kootje

Citaat van: Wizard op 14 september 2012 - 21:15:33
Citaat van: Kootje op 14 september 2012 - 18:24:02
McLaren hakjes ??
Ik ben 'n fan van het Williams team hoor, ik weet niet. ::)

Wie de schoen past.....

Je reageert toch op 'n post van mij, of niet dan ??


Citaat
CitaatEn wat Alonso betreft: Hij roept doodleuk dat Hamilton er verstandig aan doet om zijn voorbeeld te volgen McLaren te verlaten, want dat geeft hem meer perspectief op het winnen van 'n titel.
Dan vindt ik het niet zo gek dat ik me afvraag hoeveel titels hij dan al heeft gewonnen sinds zijn vertrek.
Antwoord: In ieder geval ééntje minder dan Lewis die bleef waar die zat.

Jij hebt geen en je spreekt ook. Dat onteemt niemand het recht. Met een knipoog naar de vrijheid van meningsuiting.

Zeg ik dan dat hij z'n mond moet houden ?? Nou dan. ::)

Ik vraag me alleen af waarom hij denkt dat zowel hijzelf en Hammi ergens anders betere titelkansen zouden hebben, terwijl juist Hammi de enige is die sindsdien 'n titel gewonnen heeft, en wel in 'n McLaren. Of wou je dat tegenspreken ??


Citaat
CitaatEn met het oog op de toekomst ?? ???
Oké ..... de tijd zal 't ons leren, maar voorlopig is Lewis in de McLaren wederom zijn grootste uitdager, en gezien de vele negatieve reacties omtrend Alonso's titelkansen samen met Vettel de grootste titelfavoriet.
Mocht hij 'm winnen, dan is het 2 titels Hamilton/McLaren tegenover 0 voor Alonso/Renault & Ferrari.

Dat is geen toekomst. Althans, niet de toekomst waar Alonso over praat. De kansen van Hamilton lijken me helder.

Dan begrijp jij Alonso blijkbaar beter dan ik. Volgens mij heeft Alonso het toch echt over de titelkansen van Lewis die groter zouden worden wanneer hij McLaren verlaat. Op dit moment zijn z'n titelkansen echter net zo groot, zoniet groter dan die van Fernando. We zijn het er hier unaniem over eens dat de McLaren momenteel de snelste auto is, en ze qua doorontwikkeling gedurende het seizoen samen met Ferrari de maatstaf zijn. Dus waar zou hij dan betere kansen hebben ??

Kootje

Citaat van: Folkert op 14 september 2012 - 21:46:53
Ik weet het niet, maar volgens mij is het voor Fernando zelf beter te vertrekken bij Ferrari, want hoe groot is nou de garantie of zekerheid van een mogelijke titel bij een constructeur die bijna elk jaar wel 1 keer de Formule 1 dreigt te verlaten?

;D

Scherp Folkert.  :P

0634

Dit gaat helemaal nergens meer over zeg. Alonso mag toch zeker wel wat zeggen of niet dan.

Wizard

Citaat van: Kootje op 15 september 2012 - 07:42:29
Je reageert toch op 'n post van mij, of niet dan ??

Algemeen.


Citaat
Zeg ik dan dat hij z'n mond moet houden ?? Nou dan. ::)

Indirect wel. Daarom mik je op zijn nul titels bij Ferrari. Minder dan Hamilton bij McLaren, dus geen recht om te spreken. Waarom haal je dat anders erbij?

CitaatIk vraag me alleen af waarom hij denkt dat zowel hijzelf en Hammi ergens anders betere titelkansen zouden hebben, terwijl juist Hammi de enige is die sindsdien 'n titel gewonnen heeft, en wel in 'n McLaren. Of wou je dat tegenspreken ??

Ik ken de feiten.

Citaat
Dan begrijp jij Alonso blijkbaar beter dan ik. Volgens mij heeft Alonso het toch echt over de titelkansen van Lewis die groter zouden worden wanneer hij McLaren verlaat. Op dit moment zijn z'n titelkansen echter net zo groot, zoniet groter dan die van Fernando. We zijn het er hier unaniem over eens dat de McLaren momenteel de snelste auto is, en ze qua doorontwikkeling gedurende het seizoen samen met Ferrari de maatstaf zijn. Dus waar zou hij dan betere kansen hebben ??

Bij Mercedes zelf. Aldus Alonso.

0634

En of je het daarmee eens bent, is een tweede. Maar waarom er nou ineens op een lacherige manier gepraat moet worden over Alonso is mij een raadsel. Waarom hij geen recht van spreken zou hebben, wat ik hier enigszins uithaal, is mij een nog groter raadsel.

0634

Komt nog eens bij: Alonso en Hamilton hebben beiden hele andere ambities, waardoor ze dus ook andere keuzemogelijkheden hebben.
Hamilton wil wereldkampioen worden. Hoe, wat of waar maakt hem in principe geen bal uit als het maar zo vaak mogelijk is.

Alonso wil wereldkampioen worden in een Ferrari. Hij heeft meerdere keren die ambitie uitgesproken. Dan kan hier wel gesteld worden dat Ferrari misschien ook niet hét team is om kampioen te worden, maar als kampioen worden in een Ferrari jouw ambitie is heb je niets te zoeken bij Red Bull of McLaren.

Kootje

Citaat van: Wizard op 15 september 2012 - 08:47:01
Citaat van: Kootje op 15 september 2012 - 07:42:29
Zeg ik dan dat hij z'n mond moet houden ?? Nou dan. ::)

Indirect wel. Daarom mik je op zijn nul titels bij Ferrari. Minder dan Hamilton bij McLaren, dus geen recht om te spreken. Waarom haal je dat anders erbij?

Dat haal ik erbij omdat hij zegt dat Hamilton, net als hijzelf deed, er beter aan zou doen om bij McLaren te vertrekken, want daarmee vergroot hij z'n titelkansen. Blijkbaar, volgens Alonso redenatie aangaande de laatste McLaren titel voor 2008, heb je bij McLaren dus weinig kans op de titel. Dan ben ik van mening dat ik zijn titelloze periode best ter sprake mag stellen omdat dit zijn visie imo weerlegd.


Citaat van: Jeroen op 15 september 2012 - 09:11:26
Alonso wil wereldkampioen worden in een Ferrari. Hij heeft meerdere keren die ambitie uitgesproken. Dan kan hier wel gesteld worden dat Ferrari misschien ook niet hét team is om kampioen te worden, maar als kampioen worden in een Ferrari jouw ambitie is heb je niets te zoeken bij Red Bull of McLaren.

Dat vind ik 'n kulargument. Toen hij bij McLaren reed had hij de ambitie bij McLaren kampioen te worden, want dat was z'n droomteam. Nu rijdt hij bij Ferrari en is het niet meer dan logisch dat hij de ambitie uitspreekt ooit daar kampioen mee te worden. Het zou toch wat wezen als hij nu zou roepen dat hij ooit met Lotus 'n titel wil halen nietwaar?? ::)

En ja, ik weet ook dat hij onlangs riep alleen nog voor Ferrari te willen uitkomen. Maar hoe gauw veranderd dat wanneer Ferrari besluit niet met hem verder te gaan?? (hypothetisch) Denk je dan echt dat hij ermee stopt als Red Bull, Lotus of Mercedes (uitgaande dat dit topteams zijn) hem dan 'n mooie aanbieding doen?? Ik weet bijna zeker van niet, en ook dan zal hij roepen dat hij de ambitie heeft met één van hen de titel te pakken.

0634

#509
Hij roept het al jaaaaaaaren. Het zal vast niet altijd zijn ambitie zijn geweest, maar het is het wel al jaren. WAt hij in de toekomst wil, heb ik geen idee van, maar het nú zijn ambitie om met ferrari kampioen te worden. Wat hij over vijf jaar wil weet niemand. Misschien wil hij dan wel naar Merc, misschien niet, maar dat doet er ook niet toe lijkt me. Hij zit nú bij Ferrari omdat hij nú met Ferrari kampioen wil worden. Lewis heeft die voorkeur niet. Die wil gewoon ergens kampioen worden.

Bovendien: het heeft er geen reet mee te maken. Hij mag zeggen wat hij denkt, die rare reacties hier meteen gaan nergens over. Laat die man. Wij lullen toch ook maar wat in de rondte, nou hij heeft veel meer verstand van zaken dan wij met zijn allen bij elkaar. Lijkt mij niet dat wij hem dan om zijn mening af moeten doen als: hij is al jaren geen kampioen meer.